Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

alecu26

Incredibil. La viaduct nu fac nimic. Cred ca au epuizat si frontul de lucru pt piloti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

^ Alext acolo la ieșirea spre Cernica va fi un centru logistic al Lidl, lucrează 3 foreze și grămada de utilaje, nici vorbă de lucrări de autostradă din pacate

skemosu

A0 se va face cu 2 sau cu 3 benzi pe sens ? Scuze daca s-a mai mentionat pe undeva , dar nu am urmarit topicul de la inceput...

Ionut


Ionut


Păun

Frumoasa filmare :)
Turcii s-au mobilizat destul de frumos la inceperea lucrarilor. Dar acum cred ca ne considera neseriosi dupa ce cnair a promis ca vor primi si AC in jumatatea lunii Octombrie iar maine poimaine e 1 Noiembrie. Saracii nici nu au venit bine si deja le-am facut impresie proasta.  :(

RaduG

@skemosu ai aici sinteza proiectelor de autostrăzi, cu aproape toate detaliile tehnice, îți răspunde la foarte multe întrebări când ești nou pe forum: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=251.0

Bachus01

A0 va fii o telenovelă minim 6 ani . ST1 + ST2 sunt niste glume pe lângă ce vom vedea aici . In primul rand nu sunt deloc usoare loturile : enorm de multe utilități de relocat (nu doar stalpii) , intersectează foarte multe drumuri , constructori fara experienta in Romania iar cei cu experienta sunt o glumă proastă (Aktorii) , telenovelă cu contestații si veșnicul Cnair. 

Pe A0 sud lotul 1 are deja intarziere. Chiar dacă termina PT si o sa primească AC in primavara o sa ne prindă sfârșitul de 2021 cu  stadiu de maxim 10% . Lotul 2 si 3 firma turcească,  fără experiență în România, fără utilaje aduse din Turcia și fără AC . Macar la PT sau miscat cum trebuie , dar lucrând doar cu subcontractori ( va fii cerere foarte mare la cate proiecte sau dat drumu) prefer să fiu sceptic ca vor termina în termeni contractual.

Pe A0 nord , lot 4 e semnat de UMB, aici nu vor fii emotii 2 km de pod si 2 km de terasament.  Chiar dacă va fii gata lotul la timp va începe de nicaieri si se va termina tot nicaieri fara celalte. Mai este un lot semnat parca tot cu o firmă turcească (aceeasi opinie ca pe lot 2 3 A0 sud) si inca 2 loturi in contestație unde te apuca cu tremurat cand vezi cam ce firme pot castiga .

Una peste alta , Alin trebuie sa se mute in Bucuresti :)

ultras_30

Bachus01 ,pe A0 sud  turci au loturile 1si 2 , lotul3 aktorii

panzer

@vancouver: am spus amandoi acelasi lucru. Turci de pe sud se califica la "a fi ajutati". Aktorii in nici un caz.

@cristian 74: nu imi amesteca vorbele te rog cu citate partiale.

Cand s-au deschis ofertele turcilor erau prea bune, prea complete pentru cineva venit prima data in Romania. Pe aici pe forum, am cam ajuns la concluzia ca ofertele lor au fost facute sau macar ajustate din romania. Citeste in urma!
Chiar si acum discutiile lor de a inlocui ce e in SF cu o solutie mai ieftina sunt "imorale". Ai castigat vazand SF, il executi. Ca SF-ul era un pic Science Fiction e corect: dar ceilalti au facut ofertele pe cantitatile acelea. Vii dupa ce ai castigat si vrei sa faci alt proiect, mai ieftin, mai subtire. Daca cedeaza CNAIR, toti ceilalti participanti la licitatie merita sa dea ii dea in judecata si sa castige.
Este exact ca si cum tu ai face contract pt o casa. La licitatie castiga o firma. Din proiect dispare un etaj: "era prea scump boss! hai ca te descurci doar cu parterul!"

Iar faptul ca toata lumea tace, este exact linistea gresita. Daca lui Aktor i se permite sa intarzie cu 1 an proiectarea este un motiv sa tipam. Si la proiectare e de vina statul roman?

voicul

Eu stiu ca Aktor intarzie pe banii lor PT-ul, adica sunt penalizati deja pentru intarziere.

panzer

Nu dragul meu, Voicul! Aktor intarzie proiectul pe banii nostrii, pe sanatatea noastra, pe subdezvoltarea noastra.
1 milion de lei pentru 1 an de intarziere. Este o gluma. Si spun 1 an pentru ca le va mai lua minim 6-7 luni sa il prezinte.

In alte parti intarzierile sunt din vina functionarilor. Acesti sunt numiti de cei pe care i-am ales. Deci e vina noastra ca si natiune, indirect.

Dar Aktor este o firma oarecare. O firma care isi permite sa isi bata joc de orice proiect in Romania. De ce as fi ingaduitor cu ei? Ca este un domn care imi da cate un minus de cate ori rostesc cuvantul Aktor?

De fapt cuvintele "Aktor sunt toxici! Reziliere!" nu sunt ale mele. Sunt ale unui prieten din CNAIR. Ceilalti de pe forum care au prieteni/cunostinte la CNAIR stiu foarte bine ce vorbesc.
Oi fi eu singurul de pe forum care insista sa asocieze Aktor - Toxici - Reziliere, dar in lumea reala suntem mai multi.

horatiu.cosma

Decizia etapei de încadrare pentru modificările proiectului față de SF pe tronsonul 2 (sud). Deci pare că turcii vor lua AC în curând pe întreg tronsonul 2. Pe celelalte două încă nu am văzut modificări depuse la ANPM (și cu siguranță sunt), deci mai durează până să iasă vreun AC acolo.

voicul

Hai sa ii vedem ce pot, ca de 4 luni plang ca nu au front de lucru.

fay

Va salut!
Mai avem ceva updates vizavi de contestatiile la CAB pt lotul 1 A0 Nord?
Din ce imi amintesc lotul 1 a fost primul lot pe care a fost desemnat castigator (primul lot din sectiunea Nord) si primul lot pe care s-au respins toate contestatiile la CNSC.
Va multumesc