Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Nicio sansa, deja sunt in proiectare, CNAIR nu este interesata de vreo imbunatatire, iar lucrarile sunt pe OMT 600 care nu permite nicio modificare fata de solutiile din SF.

fay

Va salut!
Acum daca se semneaza pt Craiova - Pitesti fara a mai astepta decizia CAB, se va proceda la fel si cu lotul 1 din A0 Nord? Pt ca din ce imi amintesc, toate contestatiile au fost respinse la CNSC dar s-a contestat mai departe la CAB.
Va rog corectati-ma daca gresesc vizavi de contestatii.

naivu

Pt fiecare licitatie se ia decizia individual. Pe A0N1 poate situatia nu e la fel de clara ca la UMB, nici A0Nord nu e la fel de prioritara ca DX12; e posibil sa nu astepte nici aici decizia CAB, dar nu obligatoriu.

voicul

Posibil sa analizeze si ce e in contestatie/sansele de castig la CAB.
Nu ar da totusi bine sa semneze si sa piarda la CAB, deci sa plateasca bani la cineva care nu va construi nimic.

hefaistos

Se poate trece, de fapt ar fi obligatoriu sa se treacă o clauza de reziliere pentru cazul unei hotărâri CAB în sens defavorabil. Cu eventuale despăgubiri, dar minimale. Sau fără despăgubiri, dacă accepta UMB.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

Castigatorul desemnat pe A0N1 este Nurol, UMB este pe lotul 4, lotul mic de la Cernica.
Se pare ca nici pt DX12 3+4 nu sunt asa curajosi pe cat ii credeam:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=155.msg305241#msg305241 :
QuoteÎnțeleg că va fi o clauză contractuală prin care cele 2 contracte (pentru tronsoanele 3 și 4) devin nule dacă CAB întoarce decizia CNSC.

punktnet

#1971
Just kidding.

ionutb

#1972
+ o filmare de ieri

panzer

Daca prioritatea lui 0 este A0 sa spuna public ce plan are pentru Aktor. Mizeriile lui Aktor de pe A10 acum le accepta si pe A0.

Din sinteza, ordinul pt inceperea proiectarii a fost dat pe 23 Mai 2019. Abia in Septembrie 2020 au realizat ca s-au terminat cele 12 luni de proiectare?

Daca nu care cumva partea putreda este tot la CNAIR? O fi vreo implicatie din faptul ca licitatia pt supervizare/verificare PT/executie e inca in aer?

TibiV

La 43.35 in marele interviu la ZF, Mariana Ionita recunoaste ca Aktor are intarziere, MARE, spune ca le-a dat deja penalitati, si ca "daca nu isi intra in grafic putem merge mult mai mult de atat"...
https://www.zf.ro/zf-investiti-in-romania/investiti-in-romania-mariana-ionita-cnair-economia-are-nevoie-19545499
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

naivu

Eu le-as recomanda Aktorilor sa se apuce de treaba altfel prin primavara s-ar putea sa se trezeasca cu contractul reziliat (daca nu se intorc anumite vremuri inca recente).

panzer

Am ascultat-o de 2 ori. Mi-a placut interviul. Mai ales partea cu intarzierile sunt atentat la siguranta nationala.

Problema este ca Aktor nu vor da proiectul nici pana in primavara. Nu s-au inteles inca nici macar pe declaratia de proiectare. Si dupa PT urmeaza partea CNAIR cu exproprieri and stuff. Ne uitam la un alt lot in campie executat in 6-7 ani?
Si turcii au intarziat, dar sunt mult mai aproape. Avand in vedere ca au intrat prin parcele pt geo cu Jandarmeria langa ei, sunt de apreciat. Ca si Astaldi livreaza bucati de PT a.i. sa se poata trece la executie. Atitudine pe care nu o vezi la Aktor.

Grecii insa se bazeaza inca (parerea mea) pe spagi in CNAIR. Aici e doar incompetenta lor. Sa nu uitam ca si pe A10 au avut probleme cu proiectarea. Contractul a fost castigat la o suma buna. Nu pot sa spuna ca au fost faultati de un partener. Eu in locul CNAIR i-as lasa sa se chinuie pe A10 dar le-as lua acest proiect din mana, ca sa ii doara.

razvan96

^ Fara partea cu exproprierile; sunt rezolvate, HG-ul e dat, nu vor fi o problema daca Aktor termina proiectarea.

naivu

Am zis primavara pt ca atunci sper sa avem un guvern mai sigur pe el (cu sustinere parlamentara, nu minoritar ca acum). De asemenea banuiesc ca exista niste termene legale si niste proceduri de urmat pt rezilierea unilaterala a contractului; oricat de indreptatit ar fi, CNAIR nu poate rezilia de azi pe maine (nu poate merge pe procedura Cuc  :D)

rocklee

si cand ma gandesc ...ca acel lot Aktor ...l-au luat in instanta de la UMB.... :(