Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

cutter

Nu știu dacă acest termen e realist având în vedere că trebuie și revizuit acordul de mediu cu schimbările de soluție/traseu față de SF 2008.

Din câte am văzut, acest proces este pornit doar pentru lotul 2 în august 2020: http://www.anpm.ro/documents/12220/47122270/Memoriu+prezentare_Autostrada+de+Centura+Bucuresti_rev02.pdf/c2b146f7-9591-41cb-9a18-e2f1d1472622

În situații similare a durat cam 3 luni, și deci acordul de mediu revizuit va fi emis probabil spre sfârșit de noiembrie. Până atunci s-ar putea da autorizație teoretic doar pentru zonele nemodificate din lotul 2.

Cât despre lotul 1 și lotul 3 acolo nici măcar nu e pornit procesul de revizuire.

fay

Va salut, avem ceva informatii noi despre castigatorul lotului 2 A0 Nord?

razvan96

Corect, de aia am spus pe mare parte, doar unde nu s-a modificat traseul. Unde trebuie revizuit AM mai dureaza, cum ai spus.


alecu26

cat e de lung viaductul la care lucreaza Turcii?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

razvan96


pasa_andrei


Ionut

Multumesc de filmare! Nu arată rau mobilizarea. Bine, 1,7 km, dar nu se fac de rusine. Încă.

ivladbogdan

Sa vina Marcu Company si in doua saptamani terasamentul e sus.  :lol:

danutzu_1069

Chestii enervante.... Stalpul ala de beton inca este in mijlocul drumului dar si LEA de langa CF care sigur trebuie înălțată....

ddfab

^^^si lucreaza foarte ingrijit... delimitat totul cu tarusi, trasat la "sfoara". sa-i tina naravul!

al3x

Solutie constetatie MAPA la CAB pentru A0 Nord L1:
QuoteTip solutie: Inadmisibil
Solutia pe scurt: Admite excepţia inadmisibilităţii plângerii pentru neconsemnarea cauţiunii. Respinge plângerea ca inadmisibilă. Definitivă. Pronunţată azi 10.09.2020 prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
Document: Hotarâre  1323/2020  10.09.2020

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000386694&id_inst=2

Constetatiile INTRACOM si CHINA RAILWAY se vor judeca la inceputul lui Octombrie.

Attreyu

Pe Lotul 3, UAT Domnesti si UAT Clinceni - ne-au venit listele cu exproprierile, saptamana trecuta.

pasa_andrei

Avem vreo sansa sa vedem nodurile importante modificate , aici ma refer strict la A0/A1 si A0/A2 ?

O sa folosim ruta probabil cea mai circulata - Pitesti - Constanta. In prima fazao sa avem doar A0 SUD care in principiu o sa fie gata inaintea A0 Nord, va exista o singura ruta si nu vei putea alege.

->  A1 - A0 SUD avem o singura banda la un unghi destul de bun - estimez un 80 km/h limitare . Trafic mare.
->  A0 - A2  avem o singura banda la un unghi destul de bun -estimez un 80 km/h limitare . Trafic mare

Deci practic nu avem de ce sa facem probleme ca o sa avem ambuteiaj la capete pe varianta asta.

Invers :

-> A2-A0 > avem o singura banda la un unghi destul de strans - estimez un 40 km/h limitare . Trafic Mare
-> A0- A1 -> avem o singura banda la un unghi destul de strans - estimez un 40 km/h limitare . Trafic Mare

Aici o sa fie cele mai mari probleme.




vancouver

S-a mai discutat pe tema asta. Nu este in regula. In acest moment insa nu se mai poate schimba. Avem si acum ambuteiaje pe A2 la iesirea spre DNCB, deci probabil vom avea si pe A2 --> A0. Si mult mai clara e situatia A0 -->> A1. Aici pur si simplu A0 se va termina in prima faza. Tot ce vine pe A0 se va inghesui pe o bretea ingusta cu 40 la ora.

Dupa deschiderea A0 nord vom vedea cum se reconfigureaza traficul si poate ulterior poate fi facut un proiect de modificare / upgrade in noduri - daca situatia va fi grava (ceea ce sincer nu cred).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.