Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 13 Guests are viewing this topic.

alecu26

Cererea de ballast a explodat ca au aparut brusc o gramada de autostrazi care trebuie facute cu ballast.
PS: degeaba faci umpluturi de ballast daca nu faci nimic cu terenul de fundare. Zona necontrolabila acolo e. Umpluturile cel putin sunt facute oricum cu pamant selectat, compactat in straturi, testat...etc.
La terenul de fundare, totul e mult mai slab. Daca nu sunt probleme vizibile la decoperta...de multe ori se trece mai departe, receptia terenului de fundare fiind foarte permisiva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

balastiere funcționale există destule. Habar n-am dacă au și capacitatea necesară și dacă balastul rezultat are caracteristicile cerute.

alecu26

Pe ce râuri? In nici un caz nu au. Vorbim de multe milioane de metri cubi. Vreo 10. Doar pt A0 sud.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Pe Argeș sunt câteva în zona barajului Mihăilești. Dar nu mă pricep la cantități, sunt cam "de interes local" din câte știu eu și oricum nu am idee referitoare la cantități ...  Pentru noi, câteva mașini când era drumul nefăcut, au avut, dar pentru A0 e un pic ... altceva :)

panzer

Sunt si pe Dambovita balastiere. Dar n-am idee de capacitati. Dar unele sunt aprope de lotul lui Aktor.

paulmare

http://www.namr.ro/wp-content/uploads/2019/12/Permise_active.pdf
Sunt doar 3 in Ilfov, si cantitatile sunt infime
balastul "de Prahova" de la Stancesti, etc - cantitatile sunt infime fata de cat ar fi nevoie sa faci umplutura din balast

carutasul

cele de la noi sunt pe celălalt mal, deci în Giurgiu. Valina Ferm și Tavi&Anca :) apar în lista dată de tine. Văd că mai sunt în Giurgiu, dar și eu aș bănui că nu sunt cantități mari, după nume :)

carutasul

Întrebare ( de neștiutor, scuze, nu vreau să fie interpretată altfel) vorbim de lipsă de capacitate a echipamentelor (nu au destule utilaje) sau de lipsă de capacitate a Argeșului și celorlalte râuri în a asigura cantitatea necesară ?

dr4qul4

Problema e ca pana acum cererea era de  (exemplu) 1 basculanta, iar de acum va fi nevoie de 100.
Eu tot ma gandesc la deseurile din construcții. Sunt pline gropile de gunoi de betoane si placi de ceramica sparte. Dar probabil tb prelucrate, si costa destul.
Daca nu mai gasesc pe Arges, nu au decat sa aduca de pe malul Dunarii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

paulmare

^ asa e, la noi cei care demoleaza cladiri rezolvi cu o spaga la primarie, si faci un morman de moloz, sau duci la groapa de gunoi molozul,
ar trebui sa interzica asta si sa ii oblige sa concaseze betonul -
si ca terasament, e un material bun
oricum 10 mil de mc de balast pentru centura de sud, e enorm
sa scoti atata din albii - e barbar

carutasul

#1915
^
Eu am cerut chiar o jumătate de basculantă acum două luni, că am turnat niște betoane :) Cred că deșeurile nu se califică pentru că dacă în caiet se specifică "balast", balast trebuie să pui. Însă dacă e vorba doar de capacitate, și "are balta pește" presupun că s-ar putea face niște investiții, că probabil un număr de ani ar exista cerere...

horatiu.cosma

Nu cred că se ia acord de mediu chiar așa de ușor pentru o așa cantitate, ar face praf albiile.

miahi

#1917
Din ce am reusit sa citesc in documentul urmator: " MEMORIU DE PREZENTARE AUTOSTRADA DE CENTURĂ BUCUREŞTI km 0+000 – km 100+900"  disponibil aici: "http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/comunicate-de-presa/Memoriu%20prezentare_Autostrada%20de%20Centura%20Bucuresti.pdf" rezulta

Tabelul nr. 3-1 Volume de terasamente

Umplutură corp drum : 11.638.000 (Conform Acordului de mediu pentru întregul proiect (m3) )

Ar fi 11 mil de m3 pentru tot A0. Tot la acest capitol se vorbeste ceva si de gropi de imprumut...

P.S. pentru @horatiu.cosma, parese ca in acordul de mediu s-a autorizat balast:

Tabelul nr. 3-2 Structura rutieră:

Conform Acordului de mediu
• 30 cm agregate naturale stabilizate cu ciment;
• 30 cm balast;
• 20 cm strat de formă din balast

Conform modificărilor proiectului
•25 cm agregate naturale stabilizate cu ciment;
• 30 cm balast;
• 20 cm strat de formă din balast.


carutasul

Păi dacă nu s-ar da autorizație de mediu CNAIR ar trebui să mai lase de la ei, nu? Nu realizez cifra, dar dacă nu greșesc, presupunând că Argeșul ar avea lățimea de 10m și ai extrage piatră pe adâncimea de 10 m, mie îmi rezultă la 10 mil mc 100 km liniari dacă nu greșesc pe undeva. Adică cu ocazia asta am face și canalul București-Dunăre :)

carutasul

păi cred că Horațiu Cosma se referea la acordul de mediu pentru extragerea balastului, că altfel pe cei de la mediu  nu cred că îi deranjează ce pui în terasament...