Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 25 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Corect, trust and verify cu zicea Regan.
Sincer, dupa experienta Bucuresti Constanta lot Bucuresi Fundulea, mi-e mai frica de calitate decat de taraganare. Dar nu cunosc detaliile pentru care s-a ajuns la dezastrul respectiv.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paulmare

Mithras e si pe CraPi subcontractor la umb, aici cred ca au doar un minim de utilaje, reciclatorul ala mare bomag care arata foarte bine la TV, grederul, distributorul cu tractor si compactorul "picior de oaie" pentru pamant
sa nu fie doar pentru "poza"
La bacau pentru umb s-au super mobilizat
Pe site vad ca au punct de lucru in Pipera, inseamna ca o sa ii vedem mult pe A0 (ceea ce e un lucru super bun)

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on August 14, 2020, 04:19:29 PM
Pe lotul 3 apar 5 contestatii in SEAP:

- CCECC
- Intracom Ictas
- Aktor
- Mapa
- Pizzarotti

Si a 6-a este de la Intracom (am gresit la pozitia 2 in mesajul initial)

mihai008

Dat fiind faptul ca toate contestatiile de pe lotul 1 Nord au fost respinse la CNSC .... care e procedura de acum inainte? Mai trebuie asteptat un anume numar de zile pentru a vedea daca cineva contesta la CAB?

Ori pt situatia in care nu se contesta, in cat timp se poate semna contractul?

rota

A fost aprobată ultima expropriere pe culoarul de bază al Autostrăzii de Centură București – A0 Sud

Hotărârea de Guvern privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada de Centură Bucureşti, sector Centura Sud km 52+770-km 100+900", pe raza localităţilor Vidra, Jilava, 1 Decembrie, Dărăşti-Ilfov, Măgurele, Bragadiru, Domneşti, Ciorogârla şi Cornetu din judeţul Ilfov şi Grădinari şi Joiţa din judeţul Giurgiu a fost adoptată. A intrat în vigoare ieri când a fost publicată în Monitorul Oficial și devine aplicabilă începând de astăzi, 21 august 2020.sursa

laucirobert

Salutare tuturor! Sunt nou pe forum, vă urmăresc de câțiva ani și nu pot decât să vă felicit pentru tot ceea ce faceți. Legat de A0, la subiect : am ieșit azi de pe A2 la Cernica și am văzut ceva ce părea a organizare de șantier cu utilaje, o mare zonă decopertată acoperită cu pietriș compactat etc. Părea o treabă destul de serioasă. O fi având legătură cu nodul A2-A0?

voicul

Mai degraba organizare TS pentru DNCB.
A0 nu are AC decat pe 1.7 km in S, si pe N nici contractele nu sunt semnate.

cezar-mario2012

Nu, se construiește un mare centru comercial și logistic lângă nod.

tom_sawyer

Contestatiile pe A0 Nord - Lot 1:

Quote from: razvan96 on June 29, 2020, 09:48:30 PM
Pe scurt avem asa, daca nu mi-a scapat ceva (iau in ordinea din clasament):

1.Nurol (nu aveau ce sa conteste-100 de puncte)
2.China Railway-astia vor sa fie descalificati turcii
3.Intrakat-astia vor sa fie descalificati turcii si chinezii + puncte in plus la oferta tehnica
4.Pizzarotti-astia vor sa fie descalificati toti cei 3 de mai sus + puncte in plus la oferta tehnica
5.UMB-ei nu contesta niciuna din ofertele din fata, dar vor 9 puncte in plus la oferta tehnica; au contestat subiectivismul comisiei in acordarea punctajelor la tehnic, mi se pare ca au pus mult accent pe asta pentru o companie care a luat ceva contracte pe criteriul "calitate-pret" in ultima vreme si a carei oferta oricum e jos in clasament, pe 5, simpla admitere a contestatiei fara ca si celelalte sa fie admise nu ii ajuta. Culmea e ca pot castiga licitatia dar doar daca li se admite contestatia si daca se admite si cea a Pizzarotti.



https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100063628

al3x

^ si pe romaneste ce inseamna asta?
Ce sunt mai concret "cererile de interventie"?

Scuze ca par ignorant dar am incercat sa citesc cele 140 de pagini ale acestui document dar limbajul de lemn folosit e de neinteles pentru mine.

cristi767

Litigiul e între contestatar și CNAIR, dar vizează și o altă companie uneori. Dacă nu i s-ar permite "intervenția", ar putea fi lipsit de apărare (adică doi se judecă în ceva ce te privește și pe tine; intervenția este forma în care intri și tu în litigiu și îți spui punctul de vedere sau îți expui propriile pretenții). Faptul că limbajul e "de lemn" e specific până la urmă domeniului juridic. Dacă ar fi cât mai amical/colocvial și nu sobru și rigid și cu termeni de specialitate, ar stârni confuzii sau ar putea fi pus în aplicare prin rea-credință.

rt25

Bun, deci inteleg pe lotul 1 avem castigator, Nurol, daca nu se merge la Curtea de Apel pentru contestarea solutiei CNSC.
Zicea cineva in paginile anterioare ca e posibil sa incepem lucru pe tot nordul inainte sa se apuce Aktor de treaba pe Sud...

horatiu.cosma

Quote from: horatiu.cosma on August 13, 2020, 11:50:07 PM
Se pare că toate contestațiile pe A0 Nord lot 1 au fost respinse la CNSC, mai e doar a UMB-ului, dar ei nu au șansa să îi întreacă pe turcii. Deci pare că rămânem cu Nurol, dacă nu se face apel.

Gicuta2003

Vom avea macar 2 loturi in execuție pana la finalul anului 2020?

Dragosdimitrescu

Teoretic vom avea 3 loturi in lucru pana la finalul anului. Cele 3 de pe A0 SUD.