News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 17 Guests are viewing this topic.

ghrt

Ar fi o idee trompetă la podul acela şi vreo 2 giratorii. Oricum segmentul acela de Dn3 se opreşte într-un giratoriu meschin în Brăneşti.
Cont (aproape) inactiv.

EugenRo

^O trompeta simpla ar presupune un giratoriu pe DN3 (se ingreuneaza traficul si-asa aglomerat in zona aceea). E cale luuunga pana la giratoriul din Branesti.
Cu o trompeta dubla, s-ar putea sa ajungem chiar la costuri de expropriere mai mari. Dar macar sa se faca un nod...  O:-)

voicul

Un nod se poate face intotdeauna si dupa.

Oricum ce arde asa pe DN3 de trebuie nod si acolo?
Adica daca vii dupa A2 o sa intrii pe DNCB care va fi pe 2 benzi.
Daca vii din Pantelimon o sa intrii pe DNCB pe 2 benzi pana la A2.
Nu mi se pare ca nu se poate trai fara nod acolo.

naivu

Si sa nu uitam, A0 trebuie sa fie in primul rand varianta de ocolire a Bucurestiului, nu este cazul sa aiba prea multe noduri.

horatiu.cosma

Păi ca să poți să te folosești de ocolitoare, trebuie să poți intra pe ea și ieși de pe ea  :D. DN3 nu e chiar o uliță.

ghrt

Dacă introducem în discuţie DNCB orice devine posibil (deoarece dublează A0 dar având mai multe intersecţii, aşa că orice traseu poate fi rutat pe DNCB) dar încă nu ştim dacă DNCB va asigura un trafic fluent. Pe de altă parte, va aglomera şi mai mult ieşirea din A2 în DNCB, care nu cred că se va denivela prea curând.
Cont (aproape) inactiv.

voicul

#1746
Cu aglomeratia pe A2 e cam relativa treaba.
Iesirea de pe A2 e cu probleme din cauza celor care merg pe DNCB, participanti la trafic care nu pot merge pe A0  :D. Odata cu A0 va disparea tot traficul care intra pe DNCB ca sa ocoleasca orasul.
Intradevar cum A0 va fi din sectiuni terminate la timpi diferiti este probabil ca temporar (poate chiar 1 - 2 ani) la iesire de pe A2 sa fie dezastru.

Conteaza mult cum se misca loturile inainte si dupa lotul 4, pentru ca daca semneaza fara contestatii, la anul pe vremea asta UMB deja e la treaba.

PlayStation

Ar trebui sa faca o intrare/iesire de pa A0 din Splaiul Unirii, iar cum podul de peste dambovita va fi facut mult mai mare decat era prevazut, are loc noful rutier pe sub acel pod, fara sa mai faca pasaje in plus

horatiu.cosma

Ce treabă are Splaiul Unirii cu A0? Pls, încearcă să și gândești înainte să postezi.

PlayStation

Ca sa eviti aglomeratia de pe Theodor Pallady, si de pe DNCB cand te duci inspre constanta pe A2

punktnet

A0 nu intersectează Splaiul. E chiar destul de departe
Just kidding.

naivu

#1751
Splaiul se termina in DNCB, nu are continuare dincolo! Se vede si pe Google Maps.
Mi-ar place acolo o bretea peste DNCB pentru virajul la stanga de pe Splai pe DNCB catre A2, dar asta nu prea are cum sa faca parte din bancul cu A0!

voicul

Asta e continuarea care probabil e drum pentru statia de la Glina.

Deci ramane ca Spaliul nu are nici o treaba cu A0 si nici nu va avea in urmatorii ani.

ghrt

Intersecţia Splai - DNCB ar trebui denivelată, dar e din alt film.
Cont (aproape) inactiv.

horatiu.cosma

^
Clar, e și inclusă în studiul strategic al orbitalelor București finanțat de UE (proiect de 1,7 miliarde de euro), dar trebuie să facă ceva CNAIR în direcția asta, că altfel intersecția nu se face singură.