Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

Niste sticleti au transmis zilele trecute podiumul initial al ofertantilor, din punct de vedere al ofertelor financiare.

1. ICTAS -> +/- 414 milioane RON fara TVA
2. NUROL -> +/- 429 milioane RON fara TVA
3. UMB -> +/- 443 milioane RON fara TVA

Din 12 ofertanti, 6 au avut oferte admisibile, si asta e podiumul initial general.

1. NUROL
2. UMB
3. ICTAS

NGC

#1711
"Proiectare și Execuție ,,Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900", Sector Centură Nord km 0+000 - km 52+770, Lot 4: km 47+600 - km 52+070"

Niste berze au transmis zilele trecute podiumul initial al ofertantilor, din punct de vedere al ofertelor financiare.

1. UMB -> +/- 313 milioane RON fara TVA
2. CHINA RAILWAY -> +/- 362 milioane RON fara TVA
3. PIZZAROTTI -> +/- 421 milioane RON fara TVA

Din 3 ofertanti, doar UMB a avut oferta admisibila, ofertele celor de la CHINA RAILWAY si PIZZAROTTI fiind peste valoarea estimata. Asadar, aici UMB este aproape sigur castigator.

voicul

Eu nu prea inteleg cum vine asta cu oferte peste valoare estimata. Adica daca chiar vor sa fie descalificati, nu mai bine nu mai participa deloc?

punktnet

Își fac o analiză de costuri și propun o ofertă. Valoarea estimată nu este obligatorie sa fie și ofertată.
Just kidding.

Dominik

Cate zile mai sunt pana se termina perioada de contestatii ?
You're in Steelers Country

Knattspyrnufelag

Totuși, ce se întâmplă pe A0 Sud? Nu ar trebui să vedem mișcare în teren?

horatiu.cosma

Nu se poate vedea mișcare în teren fără proiect aprobat, fără autorizație de construire, fără exproprieri realizate. Rugămintea mea e să ne mai uităm din când în când pe acest thread prin ultimele pagini sau pe Sinteza Autostrăzilor unde găsim toate informațiile relevante.

Knattspyrnufelag

Regret, întrebarea era dacă are cineva vreo actualizare la cele menționate de tine (proiect, autorizație de construire, exproprieri).

pest1969

Cred ca ideea era de a afla de la vreun insider de ce se tot sta dupa PT-uri. Mai ales la Aktor...

horatiu.cosma

#1719
Păi abia ce au lansat exproprierile suplimentare. Pe cel mai avansat tronson (2-ul) cu partea de proiectare, din exproprierile inițiale au rezolvat 1,7 km din 16, deci mai nimic. Acolo ar fi cele mai mari șanse pentru autorizație de construire. Posibil să dea pe cei 1,7 km că vin alegerile. Pe tronsonul 1 încă se ceartă cu Iptana să modifice avizul ăla cretin cu navigabilitatea pe Dâmbovița și mai sunt ceva probleme cu avizele de la IPJ Ilfov, MAPN. La Aktor nici nu are sens să discutăm, încă nu e aprobată declarația de proiectare, au început să curgă penalitățile.

voicul

Au inceput sa curga penalitatile? In Romania?
WoooW!

Deci nu doar ca Akotr se chinuie cu ce are, dar ii e greu sa inceapa si ceva nou si totusi participa la alte licitatii.
Cine ar putea intelege de ce vor grecii sa piarda bani in RO?

pest1969

Determinarea asta a lor e clar legata de bani. Are cineva idee cam cat isi baga profit pe aceste contracte?
Daca isi fac calcule cu 15% profit isi permit sa piarda si 10%...

punktnet

Penalitățile fără un negativ sunt egale cu zero
Just kidding.

dr4qul4

Daca iti faci temele bine, platesti penalitati la inceput ca sa faci niste claimuri mai mari la sfarsit.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

Eu zic sa nu salivam prea tare dupa penalitatile aplicate Aktor. Probabil pt intarzieri la proiectare penalitatile sunt relativ mici, pt penalitatile majore timpul se scurge dupa ce Beneficiarul termina ultima expropriere si ultima relocare de pe traseu.
E de preferat sa-i vedem lucrand decat platind penalitati; odata semnat contractul (daca nu a avut baza legala, sau nu a intreprins la timp demersurile legale necesare, ca sa-l excluda de la licitatie), interesul Beneficiarului nu este sa falimenteze Constructorul cu penalitati si intarzieri la plata ci sa termine proiectul impreuna!