News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

simplex11

Bucureștiul e nod de importanta locala în Romania, nu se compara cu Budapesta pe unde trece aproape tot traficul dinspre Turcia, Grecia, Bulgaria, Serbia, Romania către Germania și alte state vestice.

iuli_reiner

#166
Imi permit sa iti spun ca esti intr-o mare eroare  simplex11  (pacat de nume simplex este un algoritm folosit in matematica,economie :) )

Cine a tranzitat Budapesta stie foarte bine ca majoritatea celor ce tranziteaza sunt romani,turci si ceva sarbi nici pe departe ce sugerezi tu.
Pe verificate intri in ce parking doresti in Budapesta si gasesti in marea majoritate romani,turci si sarbi.

Sa nu o lungesc Autostrada Inel de Centura Bucuresti trebuia construita din momentul blocajelor in trafic pe centura veche punct.
Bucurestiul va avea o mare problema daca nu avea aceasta autostrada in momentul finalizarii Sibiu-Pitesti cred ca intuiti de ce.
Prioritar dupa mine este nordul capitalei si racordarea  ei cu Bucuresti-Constanta este un minim de bun simt.


Daca o comparai cu Viena (aici poti spune de tranzit Cehia,Polonia,Slovacia,Romania,Turcia)sau Munchen intelegeam nimeni nu spune sa ai 4-5 benzi pe sens vezi Munchen,bunul simt cerea de mult o Autostrada Inel de centura cu parkinguri decente pentru transport greu etc nu spun eu o mare noutate.

simplex11

Bucata de centura care leagă M1 cu M5 prin sudul Budapestei are 32 km și este critica pentru traficul European. Renta sa o construiască. In rest centura are importanta mai redusa pentru străini. Pe de alta parte inelul nu este gata în jurul capitalei Ungariei.

esendy

#168
^^^ce importanta are cat trafic este tranzit sau local? conteaza totalul! Pur si simplu DNCB nu face fata acum traficului total, este mult sub valorile necesare. Probabil cu inelul DXDNCB ajungem la o normalitate pt prezent, dar in 5/7 ani DXDNCB va fi subnecesar si trebuie sa planificam deja solutii ca sa nu ajungem din nou in situatia de azi!!!

esendy

#169
Eu nu inteleg cum nu s-a luat in considerare in planificare ca UE finanteaza doar HQR !

Se face SF la DNCB SUD de 2 ani, dar care nu e HQR ! A fost o incompetenta si un dezinteres total + o lipsa de transparenta maxima!

Noi mereu luam decizii in regim de criza si dupa declaratii politice! Era clar ca trebuia facut SF A0 sud si acum sa fie gata pt finantare UE.

Acum iar trebuie sa gasim o solutie de compromis,in graba pt ca "timpul ne preseaza" ! In aceste conditii deciziile nu vor fi niciodata cele optime!

icristian

pun o poza postata de Catalin in data de 26 aprilie cu traficul din buc



da, traficul e trecut cu verde in zona reabilitata, dar dupa cum a spus si vancouver, asta e din cauza ca sunt multe gatuiri si nu are cum sa vina in acest moment trafic din mai multe parti.
Traficul mai are o proprietate interesanta, se adapteaza in functie de conditii. In momnetul de fata, nu prea e rentabil sa mergi pe centura pentru ca risti sa ramai blocat, mai bine mergi pe niste stradute prin Bucuresti. In schimb daca am avea toata centura gata, din ce in ce mai multa lume va prefera sa mearga pe acolo.
Eu personal cred ca acum daca am avea toata centura finalizata, traficul ar circula cam cu 70-80 km/h in medie. (un galbui pe gmaps). Sa zicem ca acum face fata, dar in mod cert peste 5 ani nu ar mai face fata doar DNCB

dumbravaandrei

Si sa nu uitam ca in partea de nord in 5-6-7 ani vom avea un A3+A7 care se va varsa in Bucuresti iar cei care ori au treaba in sudul Bucuresti-ului ori trebuie sa mearga la Giurgiu sau sa faca jonctiunea spre A2 vor sugruma actualul DNCB....

alexandru_m

Quote from: simplex11 on November 03, 2016, 02:15:27 AM
Bucureștiul e nod de importanta locala în Romania, nu se compara cu Budapesta pe unde trece aproape tot traficul dinspre Turcia, Grecia, Bulgaria, Serbia, Romania către Germania și alte state vestice.

Si toate tirurile de Turcia si Bulgaria care intra pe la Giurgiu unde ajung? Pe Centura Bucuresti, iar de acolo ori spre Pitesti, ori spre Buzau (aici adaugi Rep Moldova, Ucraina, Polonia). Pestea acestea pui ce vine din port Constanta (nu cumva scumpa A12 trebuie sa lege Craiova de Constanta? Adica nu cumva prin Bucuresti? Balsul necesita urgent centura in regim de autostrada si Bucurestiul nu?).

Inca o problema pe care nu a ridicat'o nimeni: coada de intrare in Centura Buc Nord dinspre Buc via DN1 are kilometri aproape in fiecare zi. Porneste cam de pe la Privightorii,pe 2 benzi. Lasand o singura banda din DN1 libera pe directia Buc-Ploiesti.

Hai sa ne revenim putin. Nu mai spun de traficul sezonier de vara cand toata tara minus Moldova merge spre litoral (fie romanesc, fie bulgaresc) FIX pe centura Bucuresti. Eu personal am pornit din Medias asta vara la ora 0 duminica spre luni, iar la Bascov am stat in coloana 3 km la faimoasa cale ferata. Dimineata la 3. Toata coloana aia venea din Ardeal si mergea spre CB si de acolo spre Constanta sau Giurgiu.

Ionut

Va rog nu mai bagati in seama ineptiile unui utilizator care a luat ban 30 de zile pentru flaming.
Daca aveti ceva de spus despre A0, va rog. Despre DNCB, folositi thread-ul potrivit.
:cheers:

IlisescuV

Daca nu o sa avem terminta A0 pe cand se termina PiSi o sa fim de rasul curcilor. Traficul greu o sa creasca pe A1 si A2 pentru ca o sa inceapa sa fie rentabil sa aduci marfa prin Constanta pentru desfacere spre Estul Europei iar actuala centura o sa fie un blocaj continuu. Eu zic ca o sa fie un fel de Sebes x 10 la ce a fost acolo pana la deschiderea A1. Plus ca daca mai asteptam cativa ani o sa creasca si mai mult costul la exproprieri.
Nu inteleg de ce ai nostri conducatori nu vor sa priceapa o data ca autostrazile sunt arterele si venele economiei. Sper sa inteleaga asta pana o sa se inventeze teleportarea ca atunci nu o sa mai avem nevoie de autostrazi.

Germany

#175
Bravo @IliescuV bine punctat! :)

Dacä avem pretentii sä descarce asiaticii containerele la Constanta, si nu la Roterdam, evident trebuiesc autosträzi ! :) Si bineinteles este nevoie de "A0" (minim 2 benzi) pe sens! În Budapesta sunt 3 benzi pe sens...
România este prima si singura tzarä unde am väzut STOP PE CENTURÄ :))))))) si nu numai unu....ci vreo 3-4

Seara bunä

P.S. Sä nu uitäm si de turistii de pe litoral, care rämân vara blocati pe CB spre Otopeni si pierd avionul! :) Pe aeroportul Mihail Kogälniceanu nu zboarä de cât "Kebab-Air" si cam atât.

alin2pas

Ca de obicei, vom fi de rasul curcilor. Daca DNCB nu trecea prin nici o localitate si nu avea intersectii la nivel, ci numai pasaje, ar mai fi facut fata rezonabil,chiar si cu cate o banda pe sens in unele locuri. Dar... nu au fost in stare sa rezolve aceste probleme pe DNCB si de ani de zile se chinuie sa prelungeasca A3 pana in Bucuresti si voi mai sperati sa termine asa repede A0? Singura cale sa fie gata A0 inainte de PiSi e sa ajunga la guvernare Ponta + Sova (s-ar amana PiSi pentru mileniul urmator). Ar fi bine totusi sa se miste ceva. La ora de varf, pe centura Nord pe portiuni unde nu e inca profil 2+2, mergi mai repede pe jos decat cu masina.

Goldmund

Doua puncte sunt destul de clare:
-A0 trebuia sa fie gata de ani de zile..., pe trei benzi/sens...
-DNCB nu ar rezolva traficul bucurestean si cel de tranzit la nivel local doar cu modernizarea actuala(inceputa la nord cu doua benzi/sens), daca ar ramane cu intersectiile primitive de azi. Nu mai vorbim de traficul national, care nu are nici o sansa pe DNCB, chiar daca ar fi si cu 3benzi/sens.

Acum, daca si A0 si centura ar fi construite la nivel european, experienta (altora) arata ca tot ar exista locuri unde s-ar forma ambuteiaje(vreo intersectie cautata, concediile, rush hour, accidente), mai ales pentru ca majoritatea tarii, inclusiv bucurestenii s-ar bucura de o centura rapida si de o A0 fiabila, foarte circulate. Crede cineva ca traficul redus de pe DNCB(catastrofa de azi) reprezinta potentialul real al celor care doresc sa ajunga mai repede din A la B prin Bucuresti, sau pentru toti care intra (ca exemplu)de pe A1 si vor spre Titan? Deocamdata majoritatea o ia prin...Bucuresti, oras care se sufoca.

Eu as demonstra pentru un Bucuresti mai aerisit, pentru centuri scumpe si bune, pentru o A0 construita acum.

panzer

Discutia e redundanta cu cea de pe topicul DNCB. Acolo sunt mai multe spuse. Ne-au mai lamurit si Catalin si Horatiu.

Sa asteptam studiul de pre-fezabilitate (daca asa se numeste) al consultantului BEI si vedem ce mai zic si altii. Si eu sunt curios daca o sa recomande A0 pe 3 benzi.

AFC

^ A0 trebuie sa fie cu 3 benzi pe sens sau pornita cu 2 si posibilitate de extindere la 3. Pe DNCB trebuie sa continue modernizarea cu extindere la 2x2 si denivelarea tuturor intersectiilor. Chiar daca studiul pe DNCB sud arata ca e mai fezabil sa construim A0 sud, modernizarea trebuie sa continue. Bucurestiul se extinde pe toate axele si are nevoie de infrastructura care sa poata preua fluxuri crescute iar DNCB usor,usor va deveni inel interior.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell