Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Deutschländer

Evident varianta de sus de A0 e cam departe de Bucuresti, dar sunt de acord cu numar de noduri. Comperativ cu orice alte autostrada in zona unei oras, mie se pare sunt cam putine iesiri.
Evident DN3, dar cred ca o inca o iesire la DJ401, una in zona Domnesti si una la DJ601A la Bacu.
Am senzatie ca A0 e facuta numai pentru tranzit si mai putin pentru periferie.

lucianxx9o

Quote from: dr4qul4 on June 19, 2020, 09:58:56 PM
Sunt oare singurul care stie ca in sudul Bucurestiului avem 2-3 km de camp pana in DNCB?

Nu esti singurul! Dar momentan nu se dezvolta pentru ca DNCB Sud arata deplorabil.
La propunerea mea se poate dezvolta odata cu DNCB complet reabilitat.

Quote from: dr4qul4 on June 19, 2020, 09:58:56 PM
Si eu nu inteleg de unde chestia asta cu blcoarea dezvoltarii?
Si actualul proiect al autostrazii va continua dezvoltarea orasului, dar tot in apropriea orasului.
Totusi sunt zone unde A0 trece aproape de DNCB sau foarte aproape de comune.
Cine doreste sa investeasca in proiecte gen parcuri industriale care creaza locuri de munca doreste aproape de autostrada cu spatii mari libere
Ma bucura ca se incepe acest proiect dar daca tot faci ceva, fa pentru pentru viitor.

Doar alegerea de a se face 2+1 confirma lipsa de viziune.

PS. Autostrada de centura in Berlin este cel mai bun exemplu.

NGC

Quote from: florin74 on June 17, 2020, 09:55:00 AM
Niste vrabiute ar fi aflat ca avem castigator desemnat pe lotul 2 din A0 Nord, si ca ar fi unul care se chinuie pe un alt lot de autostrada in prezent.... NGC, soimii ce zic? Au fost dezinformate vrabiutele sau au dreptate? :lol:

Quote from: NGC on June 15, 2020, 03:36:02 PM
AKTOR insa se mentine in cursa la A0 Nord L3, unde de altfel au si contestat un punctaj acordat mai mic decat se asteptau.

Vrei sa spui lotul 3? ;) CNAIR a "remediat problema" si AKTOR a renuntat la contestatie.

alecu26

@Attreyu...pe perioada constructiei poti sa iei avizul de mediu si sa stai cu el in mana pe santier, si sa ii suni pe cei de la garda pana se plictisesc. Daca vrei iti dau si ponturi in privat la ce sa fii atent. Amenzile pentru mediu sunt mari chiar si pt o firma de constructii.

La fel...si pe ISC ii poti bate la cap.

Dupa finalizare ar mai putea cere niste panouri fonice serioase...sau chiar de acum din faza de proiectare. Gen cum sunt cele pe centura Vienei. Ce mai poti face acum....sa stai calare pe capul primarului si arhitectului sef al UAT ului in care esti. Aktor sau cine va fi acolo va trebuii sa ia aviz de la ei ca sa obtina dupa aia AC. Se mai pot cere de acum din faza de proiectare restrictii de viteza pe zona respective, ceva asphalt mai silentions...etc.

Te mai pot invata la multe "prostii"...dar poate ma banneaza Ionut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Sa mai ales Aktor si pe altii pe lotul 3, mai ales ca avem niste firme bune:
FCC
UMB (ar fi o treaba lot 3 si 4)
MAX BOEGL

Cine vrea sa vada lista.

razvan96

#1625
Pai Aktor e clar ca va fi desemnat pe L3 ca nu renuntau ei degeaba la contestatie, sa vedem daca raman si dupa eventuale runde pe la CNSC/CAB. Raman doar L2 si L4 pentru ceilalti. UMB nu a fost asa competitiv la preturi pe A0, poate va lua L4 totusi. Pe L2 ar fi bine sa castige PORR din ce avem pe lista.
Edit:Daca e sa incercam sa gasim o parte buna, macar Aktor a castigat lotul cel mai usor dintre cele 4. L3 are 5 overpassuri amarate si 2 poduri nu foarte lungi. In plus, mult mai putine lucrari de relocare de utilitati in comparatie cu L2 de exemplu.

vancouver

#1626
Cu cat se fac mai multe noduri pe A0 cu ata o sa stam mai mult in ambuteiaj pe A0, la fel ca pe centurile Paris sau alte esecuri de centuri cu multe noduri. Folosite evident pentru traficul local, pentru a castiga 5 minute de la Varteju la Magurele sau de la Otopeni Est pana la Otopeni Vest (noduri inventate).

Rolul A0 este sa preia traficul de pe AUTOSTRAZILE RADIALE nu pentru mers la piata.

Desi la Paris, Viena, Strasbourg, Lyon, etc... autostrazile din jur sunt ticsite se noduri si de ambuteiaje, asta nu inseamna ca orasele sunt libere si ca se circula lejer. INVERS. Cu cat ai mai multe astfel de artere, cu atat mai mult incurajezi oamenii sa ia masina personala sa mearga de colo colo, in loc sa incurajezi mijloacele de transport in comun.

Cand faci atatea autostrazi si atatea noduri nici nu mai ai bani sa faci transport in comun modern... asa ca rezultatul e clar: TREBUIE sa iei masina personala ca sa nu te inghesui.


NICIODATA BUCURESTIUL NU SE VA DEGREVA PRIN CONSTRUIREA DE CENTURI OCOLITOARE gen A0.
Bucurestiul este un oras mult prea mare, traficul interior nu va putea fi nicodata satisfacut, oricate pasaje sau strazi s-ar face. Promisiuni gen ale lui Firea ca rezolva traficul sunt aberatii de om habarnist. Traficul in Bucuresti va fi din ce in ce mai sufocat. Si asta nu se va schimba cu nici o centura.

Rolul A0 este sa permita o trecere civilizata PE LANGA ACEASTA SUPER MEGA AGLOMERATIE a celor CARE NU AU TREABA IN BUCURESTI. Mai ales a traficului de camioane. Exemple:
- persoana din jud. Arges se duce sa ia pe cineva de la Otopeni
- familie din jud. Valcea vrea sa mearga vara la mare
- p. din jud. Bacau sa duce in jud. Teleorman sa cumpere ceva utilaje agricole
- autocar din jud. Constanta duce pasageri la Otopeni
- camion din rep. Moldova merge in Turcia sau Grecia
- camion din portul Constanta merge la Craiova sau la Sibiu
- produse de la centrul logistic de langa autostrada A1 din vestul Bucurestiului se duc la un centru comercial din est
etc...

PS. Iesiri din oras gen din Militari pana la A0 sau din Drumul Taberei pana la A0 (indiferent daca se fac mai multe sau mai putine noduri) vor fi mereu excesiv de aglomerate si se va face peste jumatate de ora pentru ajunge la A0 din cartiere. Apoi mers pe A0 pana in alt punct si revenit in oras. In total fara o ora nu se poate, mai degraba 1,5 ore. Deci nu va fi o solutie. Iar daca va fi intr-un fel sau altul incurajata aceasta miscare (de ex. inchizand anumite posibilitati de circulatie prin oras) atunci aceste IESIRI VOR DEVENI SI MAI BLOCATE.

INTRAREA SI IESIREA DINTR-UN ORAS MARE PE RADIALE VOR FI MEREU O MARE PROBLEMA. Nu trebuie incurajat si mai mult traficul pe pe A0 pentru cei din Bucuresti, pentru ca atunci ajung sa fie mai multe masini pe aceste radiale (pe spitele rotii de bicicleta).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Desi ai dreptate eu nu prea vad ca noduri ar putea fi eliminate de pe A0.
Mai mult pe DN3 chiar nu e nici un nod, desi ar fi putut sa faca unul.

vancouver

Nu doresc eliminarea nici unui nod prevazut in acest moment pe A0. E bine cum e acum. Ma adresam celor care doresc si mai multe noduri.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Ok am inteles.
A0 + DNCB (A1-A2 la nivel 2+2) o sa duca destul de bine traficul.
Singurul nod care s-ar mai putea face pe A0 ar fi pe DN3, dar avand DNCB pe 2 benzi, e ok si actuala configuratie.

Doar sa inceapa ceva si pe A0 (mai repede).

naivu

@lucianxx90
1- A0 are deja contracte semnate pe 3 loturi iar celelalte 4 in stadii avansate de licitatie; chiar daca ai avea dreptate, sa discutam acum o varianta mai buna e mult prea tardiv
2- proiectul tau are cam 100km in plus fata de actualul, 100km care ar fi mult mai necesari in alta parte (din pacate, datorita inelului de CF aflat la 10m si numeroaselor constructii de langa, cei 50km ai DNCB nu se pot upgrada la nivel de A)
3- ce propui este similar cu BAB10 din jurul Berlinului, M25 din jurul Londrei, La Francilienne din jurul Parisului (inca in constructie), necesare pt ocolirea unor zone deja f dezvoltate si circulate; pt Bucuresti ar fi doar un mare si costisitor overkill. Parisul s-a dezvoltat f bine si pana in 1994 cat a avut doar Le Peripherique (35km, mai putin ca DNCB), dupa care pana in 2011 a construit A86 (81km, cam cat A0), iar inelul urmator inca are portiuni lipsa. Mi se pare logic sa ne ocupam acum de A0 si reabilitarea DNCB si sa lasam visul de 200km pe mult mai tarziu!

adiarc

cam are dreptate Vancouver......deja pe centura Sibiu,un oras cam cat un sector mic din Bucuresti se cam circula in coloana tot timpul...la orele de vf 100-110 ....pe parcursul centurii Sibiu si cativa km dupa in ambele sensuri,pana se dilueaza "dopurile"
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ghrt

A0 este upgradabilă la 3 benzi plus cea de urgenţă. Cât trafic poate duce aşa ceva?
Cont (aproape) inactiv.

pasadia

Voi uitați că A0 vine la pachet cu DNCB, teoretic făcută tot 2*2 (așa e proiectul cu orbitale)?. Ce vreau sa zic e că mă amuză povestea asta, cu așa-zisa necesitate a unei A0 3*3... Mai degrabă cred că DNCB ar trebui 3*3, măcar în preajma nodurilor. Plus A1, partea dintre DNCB și A0 (sau Titu). Sau A2, partea dintre DNCB și A0. Sau partea inițială a A5, A6. Dar nu 3 benzi pe A0.

vancouver

@ghrt: la 3 benzi pe sens si la numarul de noduri prevazut acum, A0 nu are cum sa se blocheze din trafic.

La 2 benzi pe sens situatia devine critica in partea de nord-vest. Mai ales nodurile apropiate intre ele, cele cu DN1 si DN1a, vor face treaba nasoala acolo. Macar intre aceste noduri ar trebui de la bun inceput facut 3+3. In sud ambuteije o sa apara doar sezonier pe 2+2, nu stiu daca merita 3+3. Nici in est nu cred ca e cazul.

Daca se vor adauga mai multe noduri la presiunea autoritatilor locale atunci lucrurile se vor agrava. Se va ajunge repede la ceea ce vedem pe centura Sibiu, cum a aratat adiarc. Si cum eu de multi ani tot zic ca se va intampla daca avem noduri multe langa orase mari, dar nu prea vrea nimeni sa creada.

Un alt punct critic poate fi la iesirea de pe A0 spre oricare din autostrazile mari. De ex. vara la iesirea spre A2 spre Constanta. Sau invers pe A2 la iesirea spre A0. Dar in afara zilelor critice gen duminica seara vara, nu vor fi probleme.

Mai trebuie spus ca ambuteiaje pe A0 vom vedea numai dupa ce A0 va fi gata complet. Daca nu va fi gata complet vom avea doar in punctul terminus, cauzat de sfarsitul autostrazii. La fel cum la Sibiu lucrurile vor arata muuult mai rau dupa ce A13 si A1 vor fi gata complet.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.