Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Dar lotul 4 e scurt si complicat, sunt niste balti p-acolo...

dr4qul4

Este. dar daca termina TS DNCB-ul pe acolo, o sa fie oricum un upgrade important.
In schimb, degeaba e gata lotul 4 daca lotul 3 din A0 nu va fi gata. Si chiar si daca ar fi, si s-ar face si nod provizoriu cu DN3... ai avea doar o legatura intre DN3 si A2. 3 de DACA pt un beneficiu infim.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Dupa mine A0 S a devenit cel mai important proiect care e de facut in RO, mai ales ca e si semnat tot.
Zic important tinand cont de cata lume este afectata de poluarea traficului de tranzit si timpul pierdut de cei care trec prin B (sau DNCB) pentru A1 - A2.

Hai odata cu activitatea in teren!

StefanCelMare

Asta ca să nu menționăm importanța pentru transportul de marfă în sine, legătura între portul Constanța și UE.

al3x

Si economica.net scrie ca Aktor ar fi câștigat lotul 3.

Ionut


dr4qul4

Pffff. adica actorii vor juca teatru pe lotul cu nodul din Padurea Petresti (DN1) si pe nodul A0-A3, aflat in capatul pistelor, care se intampla sa se suprapuna si cu 3 LEA?!!
E clar care va fi missing link-ul de pe A0.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

sper că la ăsta nu au mai apucat să depună oferta tot cu ... Euroconstruct :)

rota

reportaj Hotnews:
Autostrada de centură Sud a Capitalei - Probleme apărute în etapa de proiectare: De la traseele a două loturi care nu se întâlnesc, la reproiectarea unui pod ca Dâmbovița să fie navigabilă. Sursa


Sorinus

Pe de alta parte, AKTOR pe ciotul pana la centura a lucrat decent. La fel se pare si pe CF. Deci ei capacitati au asa, e in top 3 firme de constructii din Grecia.

La Sebes-Turda or fi avut un PM praf, se intampla. Incerc sa fiu optimist.

Archi

Problemele Aktor nu sunt doar din cauza PM-ului care intradevar pe Sebes Turda este cam varza, au si probleme maricele de cash-flow. Vezi rezumatul vizitei pe feroviar intre Arad si Deva facut ieri de Horatiu, acolo explica si problemele Aktor.

Earthchild

Atunci cum d...u câștigă licitații noi?!

TibiV

Pentru ca ofertele lor sunt bine intocmite.
Se pare ca ofertele sunt atat de bune incat par "cadou". Dar stiti cum este cu cadourile de la greci...  O:-)

Iar statul nu a putut sa demonstreze pana acum ca intarzierile pe alte proiecte sunt din cauza lor (aktorilor).
Cred ca, din punct de vedere tehnic, pe ST2 sunt "acoperiti legal" cu exproprierile si relocarile intarziate.
Probabil ca (legal) pot spune ca abia dupa ce este gata relocarea LEA 110 kV de la Teius se pot apuca "cu adevarat" de treaba...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

punktnet

Si nu cred ca CNAIR cere in mod explicit o dovada ca ai cash flow.
Just kidding.

nicolaem

^^ asta cu traseele care nu se intalnesc mi se pare exagerare inutila.
mai jos scrie ca e vorba de cativa metri diferenta. nu cred ca asta e o problema atat de mare ca sa necesite dezbatere publica.