News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

VictorC

La Câmpia Turzii a fost o diferență de 44 de metri, aici din ce am înțeles e ceva mult mai mic, dar care necesită ședințe suplimentare.

VictorC

#1501
@miahi

Amenajarea Dâmboviței ca parte navigabilă este/era planuită până la ,,portul Glina", adică imediat după DNCB (se și vede pe hartă o zonă mai lată de apă).

miahi

Ok, mersi Victor pentru informatie!

GDPR

Rahatul asta se intampla din cauza ca guvernul Dancila a scos de la naftalina himera numita Canalul Dunare-Bucuresti, cu ramificatia stiuta spre Glina. La fel ca la podul de la Gradistea, se vor arde bani aiurea pe gabarite navigabile, cand de fapt ar fi trebuit sa-si ia inima in dinti si sa puna cruce oficial proiectului, de data asta definitiv. Acum cativa ani s-a putut face pod pe Dambovita fara gabarit navigabil, ma refer la cel de la Balaceanca, acum vezi Doamne, nu se mai poate.

horatiu.cosma

Aktor a depus declarația de proiectare pentru prima dată în august 2019. Uitati-va pe stadiul proiectelor in derulare pe site la CNAIR, sunt deja la revizia F și încă nu e aprobat. Eu as încerca să rezilieze, a mai mult decat jenant. Daca urmează să aprobe și PT ul in ritmul asta se apuca de lucrări în 2025 și le termina in 2050.

voicul

Asteapta sa vina trupa de soc forta de pe A10.  :puke:

Mai nasol aktor e in licitatii pe mai multe proiecte.

Europiu

^^ Nu există termen clar contractual "proiectul trebuie să fie gata la data X", termen a cărui depășire să constituie temel legal pentru o reziliere?

Înțeleg că cu execuția e mai delicată problema, pentru că Antreprenorii se pot oricând lega de predarea amplasamentului lipsit de sarcini, ok. Dar proiectarea???
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Attreyu

#1507
Scuzati calitatea pozelor, sunt luate de pe geam, de la 50 de metri de viitorul traseu.

A0, lot 3, Aktor.

Zona Domnesti.

Cred ca fac ceva sapaturi. Studii geo-topo ?






Ionut

^ Da, studii topo/geo.

Scoate-ti te rog diacriticele de pe mobil.

Attreyu

#1509
Revenind, sper sa nu ma exproprieze, sunt literalmente la 50 de metri cu casa de ei.

Ionut

Nu te expropriaza daca nu ai primit nimic pana acum. Sau, mai stii?! Dar nu cred. Insa o sa ai casa fix langa autostrada. Te-ai uitat pe harta?

PS: respecta regula Quote, vezi ca ti-am dat mesaj privat.

Gendan

Nurol Insaat Ve Ticaret desemnat castigator pe A0 Nord, Lot 1.



Multumim sursei! :cheers:

Ionut

#1512
Bucuresti, pamant turcesc. Si noi aveam informatii ca ar castiga Nurol, dar acum e sigur. Chinezii sunt aproape insa, probabil vor contesta ceva din oferta tehnica.

Gendan

Asta urma sa zic:

- Sinohydro, descalificati la minime cerinte;
- Scoateti sampania, si Aktor a fost descalificat la cerintele minime (acum inapoi cu ea la rece, ca avem istoric cu Aktor pe A0);
- Kalyon descalificat de asemenea la cerintele minime;
- Mapa Insaat descalificat la tehnic.

Patru descalificari, mergem in prelungiri la contestatii.

Attreyu

@Ionut inca nu au facut listele de exproprieri pentru lotul 3, din ce stiu (in orice caz nu pentru Domnesti).

Eu stau in casa cu piscina in curte. Intre cele doua strazi paralele din imagine (a mea si cea de deasupra) sunt 50 de metri in cap, orientativ.

Linia verde reprezinta axul autostrazii, la care presupun ca se adauga latimea unui sens si ceva taluz, caz in care raman sub 50 de metri intre mine si autostrada.

Chiar daca nu ma expropriaza, la cat de aproape trece, ma gandesc sa fac si eu ca aia de la Alba, daca nu monteaza panouri fonoabsorbante in dreptul meu.