Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 46 Guests are viewing this topic.

P3trut

E un forum, fiecare isi da cu parerea. Pana la urma, toti vorbim "degeaba". MT, CNAIR si constructorii o sa cam faca ce vor ei.

carutasul

evident că nu avem cum să ghicim și oricum de multe ori nici constructorul nu știe (le-au venit oare aparatele de rost sau ce așteptau acum două săptămâni?) . Și depinde și în ce stadiu "se dorește" deschiderea pentru că la o adică în momentul în care s-a restabilit circulația la Țegheș și la DJ401A se poate deschide... hai să zicem în câteva zile să apuce să pună "ceva" pe zonele de sub pasaje. Dar probabil că la cât am așteptat mai putem sta încă două săptămâni să pună tot, că dacă le lasă așa nu știi când le mai fac :)

florin74

Am vazut pe mai multe strucutri montate rosturi de dilatare, nu cred ca e o problema cu disponibilitatea, ci mai degraba de cum sunt planificate lucrarile

DragosC

#14148
Cam 2-3 saptamani estimez si eu, de la firul ierbii. Indicatoarele sunt montate, panourile antiorbire la fel, ii astept cu drag si dor sa imi puna si panourile fonoabsorbante in dreptul casei.

Legat de pasaj, solutia de circulatie e cumva "exotica", in sensul in care bretelele laterale vor duce fix pana in parapetul autostrazii, pe ambele parti ale acesteia, iar riveranii vom intoarce fix pe sub pasaj pentru a intra pe strazile adiacente.

Locul e destul de stramt intre piloni, si sper ca trunchiurile de con vor fi placate cat de curand, pentru a evita orice riscuri.

La fel, cei care vin de pe bretele si vor sa treaca peste A0, vor fi nevoiti sa intoarca brusc, si ma tem ca nu va trece mult pana la primul accident, vizibilitatea e scazuta pentru a estima cine vine din spate/sus de pe pasaj. Poate vor monta niste oglinzi, sper.
Nu spera si nu ai teama

M_Z

Fără a fi un grammar nazi dar simt nevoia să corectez câțiva termeni greșiți care s-au răspândit pe forum.

Chiar daca e offtopic o sa postez aici ca să rămână info și pentru cei care citesc comentariile voastre.

@carutasul corect e dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație sau daca e sa preluam denumirea din etag032 spunem direct rosturi de dilatație. Aparate sunt cele de reazem.

@DragosC corect pile. Piloni se numesc doar cei de la podurile hobanate sau suspendate. Mai ai culei care sunt infrastructurile de la capetele podurilor/pasajelor unde se face legătura cu terasamentul.
Corect e sfert de con nu trunchi de con. Pereat.

Nu e un reproș ci doar incerc să vă prezint termenii corecți. E mai ușor de discutat și de înțeles un subiect când se folosesc termenii corecți.


carutasul

da scuze, aparatele de reazem, parcă după alea așteptau, am făcut o combinație dintre cele două :)

Hercule

^^ ma bag si eu

+ @cfdp si altii: cofraj (nu cofrag)
Deșteaptă-te române!

DragosC

#14152
Sa ne si distram putin:

https://skfb.ly/pvtMp

Originalul mi-a iesit pe la 70 de milioane de poligoane, ar fi depasit cu mult limita de upload, asa ca a trebuit decimat si retexturat, dar cred ca e suficient pentru niste rotiri, zoom, etc.

Daca cineva doreste sa-l downloadeze, e facut FBX embedded (contine textura si culorile punctelor), imi dati un PM sau il fac public direct.
Nu spera si nu ai teama

danutzu_1069

E cam aceiași tehnologie cum este earth 3D...

adix


voicul

Se monteaza grinzi peste DN2 Afumati! - dar e de ieri.


danutzu_1069

Mi se pare ca peste lac, nu prea mai avanseaza... deci respectam acordul de mediu.

Oricum, nu stau degeaba in perioada asta, ca au destule de facut.

naivu

E bine ca nu stau degeaba, dar sectiunea peste lac este punctul critic/ cuiu' lui Pepelea/ determinanta de viteza/.... Atat timp cat nu avanseaza acolo, data inaugurarii nu se apropie. Teoretic, in logica de anul trecut, lucrarile peste lac vor fi sistate pana in noiembrie; pana atunci, daca se mentine nivelul actual de mobilizare, termina inclusiv finisajele pe restul lotului :) .

catalin2407

Din ultimul live al lui Scrio despre A0 S3:
- au apărut primele marcaje rutiere
- au apărut și primele panouri de informare dar și cele de numerotare a kilometrilor de autostradă
- cel mai sensibil punct a devenit cel care era cândva cel mai avansat: zona pasajulului dj DJ602 peste A0
- se păstrează sfârșitul lunii mai ca termen de dare în circulație

GAC

se stie ceva despre rosturile de dilatatie: stadiul livrarilor, respectiv punerea in opera.
dupa mine aici e punctul critic. daca vom avea aceeasi poveste ca la grinzi si aparate de reazem, "au intarziat furnizorii", ma tem ca nici de sfarsit de mai nu putem vorbi, mai ales ca sunt si 2 saptamani moarte din cauza de paste si 1 mai.