News:

Tur de forță API, 12-14 martie:
A3 Topa-Poarta și DEx4 Tureni. A0 Sud 3, A0 Nord 1, 4 și 3.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 19 Guests are viewing this topic.

naivu

^Nici un punct de pe traseu nu necesită mai mult de 1-2luni ca să-l termine, problema e că nu au echipe să lucreze simultan la toate! Dacă era să termine de 1mai ar fi fost gata tot, mai puțin ce au început în noiembrie; în schimb aproape nu e punct în care să nu mai trebuiască un mic bibil. Dacă se culcă pe o ureche nici decembrie 2025 nu mai este sigur.

horatiu.cosma

Episodul 48493 din serialul "Ce mai e de lucru ar lua o lună, dar la Aktor durează...". Culmea bătăii de joc e overpass-ul ăla de pe DJ602, lângă nodul cu A1. Nu sunt în stare de atâta timp să îl dea in trafic și să termine A0 sub el. Parcă văd că următorul episod din serial va fi iar la Țegheș, unde o să doarmă și acolo cu overpass-ul până să îi dea drumul.

florin74

Parca zicea Scrio la ultima vizita ca urmau sa faca teste statice/dinamice pe overpass-ul ala inainte de a muta traficul.
Te ia durerea de cap....

adix


ovicor

@florin74, in loc de "te ia durerea de cap" ar fi potrivit "nu te mai lasa durerea de cap"!

ioans

Aktor daca ar vrea in 30 zile ar putea termina, fără parcări si alte mărunțișuri care pot fi făcute si sub trafic. Daca nu exista nici un fel de presiune financiară vor tărăgăna pana in iulie si nu dau impresia ca se grăbesc cumva. Este scandalos si mai ales ca ai un individ din partea MT care vine, constata mai face un film si pleacă lansând minciuni si promisiuni periodic. Cum e posibil ca după atâtia ani de întârziere sa dai penalizare 1M euro, eu parca mai mult nu am văzut.

MARIVS

@ioans

Aktor nu poate prea mult nici daca ar vrea acest lucru! Nu au oameni care sa execute restul de 8% din lucrari concomitent, intr-un ritm de lucru sustinut. De aceea muta o mana de oameni si utilaje din loc in loc. Dincolo de nesimtirea lor de pana acum, stiu si ei ca nimeni nu e nebun sa rezilieze un contract pe ultima suta de metri a lucrarilor, ceea ce ar genera alti 2 ani (cel putin) de intarzieri si s-ar pierde niste bani multi (din partea statului) in procese, dar si din neindeplinirea unor jaloane care au termen 2026.
Scriosteanu bifeaza doar la imagine si cam atat.

catalin2407

Eu cred ca acum ar fi cel mai usor de reziliat (nu ca as incuraja asta). Dar la cat sunt de avansate lucrarile, daca ar rezilia, ar putea da in circulatie in regie proprie (DRDP/CNADNR) si sa se chinuie dupa aia 2 ani cu finalizarea efectiva (sub trafic). Nu ar fi prima data cand fac asta (vezi centura de nord vest). Eu nu cred ca Aktor se culca pe urechea asta. Cred ca doar atat pot.

ioans

#14033
Eu nu inteleg de ce tot se avansează cu reziliere la 92 % sau cât naiba o fi real ? Beneficiarul trebuia sa monitorizeze constant evoluția si sa penalizeze financiar de câte ori era necesar conform contractului. Dar cum totul e putred la beneficiar si nu și-au făcut treaba, suntem in situația in care o mana spală pe alta si privim la bătaia de joc a constructorilor.Valabil ca in multe alte șantiere de ani de zile. In stilul asta si Mapa poate termina in 2035 ca oricum nu ii grăbește nimeni. Ceea ce este scandalos ca alți constructori care au avut preț mai mare au pierdut ca nu se încadrau in timp de execuție vs cost. Așa poți câștiga licitații frecvent daca livrezi in dublu timp din contract. S-a mai tot discutat asta de N ori si tot nimic nu se întâmplă indiferent de ce spunem noi aici.

voicul

^Inca e iarna si multi viseaza in fata tastaturii.

Boz

Dacă pe lot 1 Nord încep sa lucreze, se poate găsi planul final de detaliu? Ma interesează ce au hotărât ca traversare sau descărcare în Corbeanca. Soluția temporara actuala de pe str Codrului bănuiesc ca o sa dispară.

horatiu.cosma

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=14&lat=44.5697&lng=26.0351

E vorba despre cele două overpass-uri peste A0 din imagine. Cel din dreapta e rotit cu 90 de grade, ca să fie pe direcția nord - sud a acelor drumuri locale, la propunerea noastră.

În rest, nu e nimic pe contractul Pizzarotti - Retter, strada Codrului se v închide, până se va face vreun proiect separat.

adix


ovicor

De apreciat ca s-a eliberat zona din apropierea culeei sudice, acolo unde rampa este inalta si necesita mai multe asterneri si compactari succesive. Se lucreaza deja la ridicarea predalelor. E un amalgam de lucruri care plac si care nu plac la UMB. 

Stefan01