News:

Tur de forță pe A0, 12-13 martie:
A0 Sud 3, A0 Nord 1.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 12 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Haideți sa ne lămurim un pic. In primul rand, nu este obturata scurgerea apei ( @dumbravaandrei ), exista un canal de o anumita lățime pe unde curge apa. Se poate observa pe filmările mai vechi.

Perioada de cuibărit: oare pasările care se întorc, si vad ca nu-si mai (re)cunosc locul de unde au plecat, mai "aterizează" si cuibăresc acolo? Eu nu cred. Si daca zicem ca vor cuibări acolo, suporta ele sa stea in apropierea zgomotului (după 31 Mai)?

Pământul va fi înlăturat integral, si spun asta pentru ca nu este adâncime mare, iar debitul de curgere este mic spre foarte mic.
La Olt, aveam adâncime mare pana la fundul apei, dar si debit mare care permite "curățarea' naturala a pământului rămas sub luciul apei.

dumbravaandrei

Unde vezi tu două platforme de pământ despărțite de un canal de 10m?!?


O fi sau n-o fi blocată curgerea apei de la vest la est?

Normal, că dacă îți vine pasărea pe 10 martie și tu faci zgomot pe lac, normal că nu mai cuibărește. De asta și scrie să te oprești cu lucrările (toate lucrările) la 1 martie, să poți asigura habitatul...
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

StefanCelMare

Datul cu părerea este sport național.
Ce știință, ce dacă a scris acolo cineva care se pricepe la păsări, știm noi că păsările nu mai cuibăresc.
Uneori nu știu zău.

On topic, pe ultimele filmări numărul de utilaje pe banda de pământ din lac a scăzut considerabil.
Nu mai sunt forezele, e destul de gol.
Cu siguranță au persoană responsabilă de partea de mediu în proiect, ceva măsuri au luat.

survola

Nu cred că este blocată curgerea apelor, altfel se revărsau pe undeva.
Întrebarea este dacă s-au întors păsările deja sau prelungesc vacanța în Egipt sau unde iernează.

panda_no 5

Pasarile nu stiu daca s-au intors dar odata cu cresterea temperaturilor sigur vor reveni vietatile pe langa gratarele fumegande.
Insotite obligatoriu de ritmurile specifice urland din boxele aferente......

Am mai scris de vreo 2 ori .
Lacul Cernica este una dintre cele mai aglomerate, jegoase, infecte zone de gratar de langa Bucuresti.
Invit pe oricine sa dea o fuga duminica seara tarziu sau luni dimineata sa vada malurile si paduricea de langa lac.

danutzu_1069

@dumbravaandrei , nu cred ca este cazul sa ne tutuim, ca n-am stat sa bem bere împreună  sau alte d-astea. V-am recomandat vizionarea filmarilor din momentul construcției digului tehnologic. Daca este greu, o sa caut eu si o sa fac capturi.
In altă ordine de idei, digul nu cred ca are 60 m latime, deci nici canal de 10 m latime nu este cazul.

AdrianB1

#13986
@dumbravaandrei , te-ai trezit cu chef de trolling, din nou?

1. Ce platforme despartite de 10 metri de apa ai nevoie in lacul ala? Ai debit care necesita asa ceva? Ai canal de curgere, s-a vazut foarte clar pe filmari cand a fost facut si e suficient. Nu e nici o apa blocata, daca ar fi blocata si debitul care pretinzi indirect ca exista, s-ar ridica nivelul si ar curge peste pamant, dar nu e cazul. Nici macar nu vezi o curgere rapida in zona canalului, ar fi vizibila dupa o turbiditate exagerata in apa de zeci de metri.
2. Pasarile cuibaresc in padure, daca ai zgomot la 500 de metri in mijlocul lacului nu le afecteaza in nici un fel. Le-ar afecta defrisarile daca apuca deja sa cuibareasca, dar nu mai sunt copaci de taiat, micro-jungla aia de pe malul sudic e curatata, acum nu mai e nici o problema cu pasarile.

Te trezesti ca vreun ziar preia aberatiile astea si le publica. Dupa aia vuieste presa ca se intampla chestii necurate si ca sunt probleme care nu exista. De-aia e bine sa ai grija ce scrii, ca mai citesc si altii la fel de neinformati.

danutzu_1069

Si inca ceva, digul tehnologic face parte din PT aprobat de Beneficiar.

26ld

Omul a pus extrase din acordul de mediu si voi sariti pe el ca si cum el a facut acordul de mediu...

Of, of, of, greu cu conationalii.

dr4qul4

daca acolo scrie minim 10m, atunci ar trebui sa fie 10m, indiferent de latimea platformei. Nu am vazut sa scrie..sau direct proportional. Poate cei 10m sunt ceruti pt cazurile in care vine vreo viitura si atunci ar fi risc mai mare de poluare.
Si poate era mai bine sa aiba 60m latime...am fi evitat scurgerile de ciment si alti poluanti de la utilaje.
Sunt utilaje acolo dupa 1 Martie, cand scrie clar ca nu tb sa se lucreze pana pe 31 Mai? Sunt.

Sunt de acord ca acel lac nu are ceva special si nu afectezi irevesibil fauna...Dar daca tot inventezi nevoia unui acord de mediu (ca sa ai scuze pt intarzieri nepermise), macar ai decenta sa-l respecti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

danutzu_1069

Viitura? pe bune? Pe salba de lacuri Colentina care are n-șpe baraje de regularizare???

Întrebarea este, vrem autostrada de centura (cat mai repede) ca sa scăpam de jegul asta de trafic din oraș si actuala centura, sau stăm si facem pauza pentru un acordul de mediu pentru o zona de câteva sute de metrii pătrați???

Este foarte ușor sa vorbească cei care nu sunt afectați!!

adix


dr4qul4

#13992
@danutzu_1069 . Da viitura. Am crescut in Herastrau si vorbesc din vazute, nu din auzite.
Poate nu crezi, dar exista viituri pe Colentina. De nenumarate ori am vazut stavilarul deschis la maxim.
Dar acum vreo 15-20 ani am vazut cum apa trecea peste digul dintre stavilar si ecluza, desi erau si saci de nisip pusi sa inalte digul, stavilarul era deschis la maxim si curgea puternic peste ecluza (pe atunci nu se deschidea). Iar nivelul apei acoperea aleea din jurul lacului pe unele poriuni (nu se mai vedeau malurile).

uite ca am gasit si pe google... In 2005 a fost nebunia
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

M_Z

@danutzu_1069 nu e vorba de viitură. Canalele din lacuri se dimensionează astfel încât să asigure circulația apei in lac și implicit oxigenarea ei. Altfel se cresc algele și alte buruieni acvatice care reduc și mai mult nivelul de oxigen din apa. Și toată treabă asta afectează direct fauna acvatica și indirect fauna care depinde de fauna acvatica.
E un dezechilibru care da un efect de domino iar refacerea ecosistemului poate dura și costa foarte mult sau dauna poate fi chiar ireversibilă.
Până la urmă aia scrie aia faci.
Pe mine m-a luat aba la situri că am avut deviație de 50cm la o amenajare de albie de 30m lățime și la alții se accepta abateri cu zecile de metri.
Cu scutiri dinastea să tot vii cu cea mai mica oferta și să iei licitații pe banda rulantă.
Unii fac variante ocolitoare ca să lucreze,planuri de management de trafic, avize de la poliție, aprobări de peste tot si alții opresc circulația pe dn2 total si stai in coadă 3 ore. Nu mai zic de basculele  care ies direct in dn fără nicio semnalizare când ar trebui sa care pe drumurile tehnologice adiacente autostrăzii. Drumuri pentru care sunt și bani în contract.
Până una alta e cel mai superficial acord de mediu pe care l-am văzut până acum. Părerea mea strict personală.

P3trut

#13994
S-a poluat discutia mult.

Ideea e simpla, s-a stat mai mult de 1 an pentru un studiu care sa stabileasca conditiile de munca pentru protejarea habitatului. UMB trebuie sa le respecte ca altfel de ce ai mai stat atata? Orice alt dat cu parerea despre ce hobby-uri au pasarile si cu cine voteaza e lipsit de sens, mai ales pe acest forum unde suntem mai constienti de anumite lucruri pentru ca sunt prezentate anumite informatii in acest scop.

Stiu ca toti vrem drumuri mai bune mai repede numai ca trebuie sa avem rabdare si sa tinem cont si de mediu, ca am ajuns la un nivel de cunoastere ca societate in care sa putem tine cont si de asta. In plus, daca trebuie sa suferim un Aktor sau altii cu cate 2-3 ani de intarzieri, putem aveam rabdare cu un constructor harnic ca UMB sa respecte anumite conditii in anumite locuri.