Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

NGC

Mai are rost sa precizam ca licitatia pentru concesionare a fost lansata in 08.12.2012 iar ofertele au fost deschise in 28.02.2013?
3 ani de "negocieri"? ???

TibiV

Negocierile lungi şi dese, cheia marilor succese.... :D

Şi probabil cheia marilor şpăgi.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cosss

Cu scuzele de rigoare, dar tinand cont de performantele anterioare (timp de executie, calitatea lucrarilor si buna-credinta a constructorului) cel mai adecvat consortiu, din punctul meu de vedere, ar fi UMB-Tehnostrade. Ne-am ars de prea multe ori cu antreprenori neseriosi ''de renume mondial''. Merg pe premiza ca lucrul bine facut la o constructie mica poate fi repetat la o scara mai mare.
Chiar nu putem afla in ce stadiu se afla negocierile? Excluzand intrebarile catre CNADNR...nu stiu, poate direct de la constructori?

Ionut

Incercam prin API ceva. Nu promitem nimic pentru ca presimt ca vom fi trimisi la plimbare, oficial. Neoficial... mai vedem. :)

rocklee

o parere personal  :) ...nu ar trebui schimbate putin prioritatile... daca tot se scoate la licitatie largirea  centura sud la licitatie in curand ...prioritar eu cred ca ar fi craiova pitest ...

scuzati ...nu vreau sa fiu gica contra ....dar ar mai fi un argument ....CRED CA ESTE TIMPUL SA NE TINEM DE CUVANT DACA PROMITEM  CEVA  [FORD] ...NU NUMI SA-I  DUCEM CU VORBA SI SA-I MINTIM TOT TIMPUL >:(

TibiV

rocklee...

Dacă acceptăm o dată schimbarea prioritaţilor, de ce nu am face-o a doua oară ?...
A treia, a patra, a douzecişi'nea oară ?
Aşa a fost pe 2007-2013 şi uite ce "bine" stăm acum...

Ai creat un precedent de schimbare de proritati, acceptat, atunci pa !
Lista de priorități devine o listă de ce NU avem chef să facem, pentru că avem chef să facem altceva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cosss

Fiind din Dolj, Craiova-Pitesti e prioritate zero pentru mine. Si din ce imi aduc aminte a fost prins in bugetul pe 2016 studiul de fezabilitate. Insa nu trebuie sa renuntam la niciun proiect. Se poate munci pe mai multe fronturi pentru ca bani sunt. Daca au inceput demersurile pentru A0 atunci sa le si termine!

Io

Oamenii, pentru Ford e important sa poata sa care marfa afara si bloocajul cel mare pe rutier nu e pe Craiova-Pitesti ci pe Valea Oltului, aia e prioritatea zero. Exact ca a tuturor celorlalti.
Ar mai avea o varianta la care vad ca nu se gindeste nimeni dintre cei cu logistica la ei: pe Dunare in sus si chiar n-ar fi complicat deloc sa-si expedieze parte din livrarile productiei mult promise. Asta dupa termina cu fiasco-ul numit B-Max si vor si avea ce sa livreze.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Va rog discutati despre prioritati pe thread-ul generic de autostrazi, nu aici.
Aici discutam strict de A0. Multumesc!

alecu26

banuiala mea e ca toate aceste concesiuni, au fost facute cumva asa...sa adoarma, sa pacaleasca sau sa dea si altora satisfactie atunci când s-a lansat Comarnic-Brasov. Nu inteleg de ce nu se renunta oficial la ele, ca oricum in afara de ce s-a intamplat atunci in primele luni, de cativa ani ZERO.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Morosanu

Si dupa mine este o mare idiotenie sa concesionezi centura unei capitale. Pe aceasta trebuie sa circuli gratis daca se vrea decongestionarea traficului. Vezi centurile ocolitoare a altor capitale europene.
Politica distruge tot ce atinge.

horatiu.cosma

Daca tot se face DNCB sud la 2 benzi pe sens cu intersectii denivelate, A0 sud cu taxa va avea un trafic...

nirolf

Parcă am mai scris, din câte știu nu s-a pus niciodată problema de A0 cu taxă, ci A0 construită în concesiune la pachet cu întreținerea și taxarea A1 & A2.

yetiman

#148
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=10.msg1447;topicseen#msg1447

E chiar distractiv (daca n-ar fi, de fapt, trist) sa cauti postari mai vechi.
E una din informatiile privin pachetul de concesionare A1+A0+A2, de prin 2012. Estimarea era ca va fi gata la sfarsitul lui 2015. Iata ca suntem in 2016 si suntem in exact acelasi punct. Adica tot la faza de discutii.

Ce pacat ca doar ne dam cu stangul in dreptul, si de facut, mai nimic.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

Pe langa distragerea atenției au fost si sunt si mari surse de sifonat/risipit bani....doar la Comarnic-Bv s-au cheltuit aiurea vreo 13 mil de lei doar pt consultanta la o concesiune cu 0,01%'sanse de reușită
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura