Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

mdragos

Sunt pierdut. Pe cati Km are AC Pizzaroti ? In total pana acuma

horatiu.cosma

Etapa 1 a fost toamna trecută și a inclus cam 50% din lucrări, unde nu au fost modificări ale proiectului Pizzarotti-Retter față de SF. Acum a venit AC pentru etapa 2, după revizuirea acordului de mediu (10%). Și mai urmeaza etapa 3, pentru lucrările de pe terenurile ce vor fi expropriate suplimentare (40%).

danutzu_1069

Pai daca este pleznit doar un link fara copy-paste la articol... asa se intampla... nu  stii

"Amplasamentul lucrărilor este situat în partea de nord a municipiului București, pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ-teritoriale Dragomirești Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca (județul Ilfov) și Joița și Săbăreni (județul Giurgiu).

Lucrările autorizate acum au o valoare de peste 20 milioane euro, echivalentul a 100 milioane lei. Contractul pentru întreg lotul 1 are valoarea de peste 1 miliard de lei.

Durata de execuție a lucrărilor autorizate este de 22 de luni, calculată de la data începerii efective a lucrărilor.
Intervențiile prevăzute în autorizația de construire cuprind:
* Lucrări de drum (structură rutieră, terasamente, etc);
* Lucrări de artă:
pasaj pe autostrada de centură peste DJ 601A la km 2+475 (se autorizează inclusiv rampa de acces km 2+300 – km 2+500)
– pasaj pe DC 143C peste autostrada de centură la km 4+552
– pasaj pe drum de exploatare peste autostrada de centură la km 7+864
– pod/pasaj pe autostrada de centură peste Râul Colentina, C.F. 300 București – Ploiești, C.F. Mogoșoaia – Buftea, D.E. și bretea 2 nod rutier DN1A la km 10+762 – parțial
– pasaj pe autostrada de centură peste DN 1A la km 12+130;
* Lucrări de scurgerea apelor;
* Lucrări de consolidare;
* Lucrări hidrotehnice;
* Noduri rutiere: intersecțiile cu DN 7 și DN 1A;
* Dotări autostradă: parcări de scurtă durată km 3+500 stg/dr și km 14+500 stg/dr (doar lucrări de terasamente, în limita coridorului de expropriere) și punct de sprijin km 3+500 (doar lucrări de terasamente, în limita coridorului de expropriere);
* Intersecții și restabiliri drumuri existente;
* Lucrări de siguranța circulației;
* Lucrări de protecția mediului.
Documentația tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC) a fost elaborată de asocierea Impresa Pizzarotti &C Spa și Retter Projectmanagement SRL.
Contractul pentru proiectare și execuție Lot 1: Km 2+500-Km 20+000 din Autostrada de Centura București Nord a fost semnat pe 22 septembrie 2023 cu asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A  și Retter Projectmanagement.
Pentru atribuirea acestui contract au fost depuse 11 oferte.
Valoarea contractului a fost majorată cu 23% în luna mai anul trecut ajungând la peste 1 miliard de lei (1.002.542.557 lei, fără TVA)."

In autorizatia curenta, este cel mai important obiectiv autorizat, cel marcat. Pasaj pe A0 peste faimosul DJ601A, cu apaducte la stanga si la dreapta lui. sper ca au aviz si solutie aprobata de aia cu apa...

danutzu_1069

#13428
Si inca ceva interesant, desi Lot 1 este de la: km 2+500 - km 20+000, trebuie sa faca si ceva de la puturosii vecini... "inclusiv rampa pasajului peste DJ 601A, km 2+300 – km 2+500)"
Da, deci e clar, nu?

raulbogdan23

Pasajul acela e chiar pasajul despre care tot ziceam de pe lotul Aktor de la Bacu, dupa sensul giratoriu trantit de ei.





Powered by API/PUM imgur uploader

adix


Hercule

Deci pasajul peste DJ601A il va face Aktor si rampa de urcare dinspre nord o face Pizarotti?
Nu mi se pare chiar asa o tragedie. Doar ca Aktor (in stilul caracteristic) inca nu s-au apucat de pasaj.
Deșteaptă-te române!

danutzu_1069

@Hercule , mai citeste odata AC-ul, in special ce am subliniat eu. Este AC pentru pitari nu pentru aktori.

Probabil a fost scos de la aktori in schimbul giratoriului (al viitorului nod), in aceiasi bani.

danutzu_1069

#13433
Erată la ultima postare, asta pentru ca cine... sapă, află.

Istoricul AC-urilor pentru aktori sunt:

"Lotul 3: Sector 1 Km 85+300 – Km 100+765 Aferent Centura Sud, Sector 2 Km 0+000 – Km 2+500" Asta este lotul

1. AC 33/01.07.2021 - Etapa 1 (mentionez doar ce este important)
in care se autorizează TOATE pasajele si podurile de pe lotul aktorilor (3 poduri si 10 pasaje, inclusiv cele peste apeducte), spatii de servicii si parcari de scurta durata (fara mentiuunea "doar lucrari de terasamente" deci complet echipate), si ultimul punct, surpriza si cireasa de pe tort, AMENAJARE SENS GIRATORIU KM 2+400!!!

Deci, ce avem noi aici in autorizatie? Un sens giratoriu, cu care cineva s-a laudat..
Si nicio referire la pasaj peste DJ601A. (pentru ca nu este pe lotul / sectorul asta)

2. AC 45/08.09.2022 - Etapa 2 (mentionez doar ce este important)
se autorizeaza bretelele 1, 2, 4, 5, 8 de la nodul A1

3. AC 21/24.04.2023 - Etapa 3 (mentionez doar ce este important)
  se autorizeaza "Nod rutier A1, km100+765 Sector 1 - km0+000 Sector2: sens giratoriu si bretele de acces (axele 1G, 2G, 3G partial si 4G, 5G integral)" Exact asa este scris, dar eu nu inteleg la ce se refera!!!


4. AC 65/14.11.2024
  "Modificarea Autorizației de construire nr. 33/01.07.2021 "Lotul 3: Sector 1 Km 86+700 – Km 100+765 Aferent Centura Sud, Sector 2 Km 0+000 – Km 2+500 Aferent Centura Nord - Etapa 1" din cadrul obiectivului de investiție "Autostrada de Centură București, km 0+000 – km 100+900, Lotul 3: Sector 1 Km 85+300 – Km 100+765 Aferent Centura Sud,  Sector 2 Km 0+000 – Km 2+500 Aferent Centura Nord" - Soluție protejare apeduct Bragadiru km  88+009 și apeducte casetate A1 și A2 Crivina - Dragomirești și Ogrezeni - Stația Rosu km 96+867 - Deținător APA NOVA"

Astea 4 sunt toate AC-urile.
Probabil au fot postate de-a lungul timpului dar s-au pierdut printre zecile de pagini...

mdragos

Aktor - contract semnat in 23.5.2019 cu 12 luni proiectare a reusit sa proiecteze pana in 24.04.2023. Mai e un AC in 14.11.2024 dar doar modifica AC-ul din 2021 cu protejare apeduct.
Deci aproape 4 ani fara o luna  :lol: .
Bine au si lucrat intre timp : asa cum pot ei, adica cu lingurita.

M_Z

Încet și sigur ca un Cadillac


marius.dinita

#13436
Salut,

Incerc sa va detaliez putin situatia sensului giratoriu A0-Bacu, fiind chiar din zona. Datorita/din cauza presiunilor eMAG, care detine centrul logistic in Bacu in zona A1-A0, insa fara acces in niciuna dintre acestea, s-au facut miscari de trupe pentru a improviza acest giratoriu, autoritatile din zona spun ca este permanent.

Ce inseamna fiecare culoare:
- albastru - lucrarile efectuate de Aktor (rampa urcare pasaj, giratoriu, deviere DJ601A);
- portocaliu - lucrarile care vor fi efectuate de Pizarotti;
- rosu - aici este un semn de intrebare, va organiza Pizarotti rampe de coborare-urcare si dinspre A0N?
- galben - provocarea, pe stanga-dreapta DJ601A exista conducte ApaNova de alimentare cu apa Bucuresti, ce vor trebui protejate.

Revenind la pasaj, va lucra pizarotti la acesta sub trafic in giratoriu? Va exista circulatie intensa, descarcare-incarcare intensa dinspre Dragomiresti-Chiajna-DNCB care vor evita centura pana la intrarea de A1, dar si descarcare-incarcare din zona Buftea-Gulia-Sabareni (DN7), unde si in momentul de fata exista un trafic de tranzit imens prin localitate.


SS

EugenRo

De ce giratoriul de la Bacu este pozitionat atat de departe de axul DJ ?

danutzu_1069

Cum spuneam, de ambele parti ale DJ-ului sunt apeducte...

oneLess

Placa aia de racordare a rampei pizza la culeea aktor cine o face ?  :)