Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

M_Z

@cfdp e normal sa fie intrerupta asternerea in dreptul structurilor. secventa de lucru e: asfalt pe rampe pana aproape de structura (nivel binder), asfalt pe structura (strat inferior), racordare intre binder si strat inferior pod si in ultima etapa stratul de uzura continuu pe drum si pod. asta ca sa iti iasa niveleta cat mai lina si aproape de cea proiectata, fara trepte sau rampe de lansare.
cat despre cantitatea mica ai doua variante: daca ai mai multe poduri si sunt apropiate le lucrezi concomitent sau iti prevezi de la inceput un cost mai mare pentru asfaltare in cantitate mica. aici era avantajul asfaltului turnat la poduri, faptul ca putea fi produs, transportat si turnat in cantitati mai mici.

treaba cu e greu e vrajeala de santier. e doar mai scump si necesita organizarea corecta a lucrarilor.

o mica intelegere e ok dar sa o mermeleasca cu cap. sa nu treci cu stratul de binder pe pod ca e nasol. binderul chiar nu are ce cauta pe un pod. stratul inferior de asfalt la pod are 4cm iar un BAD22.4 trebuie sa aiba o grosime minima de 6cm/strat (2.5 x diametrul agregatului maxim). nu mai zic de etansare ca din denumire iti dai seama ca nu e ce trebuie: BAD = beton asfaltic deschis.

AdrianB1

@ovicor , mai ai rabdare vreo 2-3 saptamani ca sa vedem care e planul; forezele o sa fie aproape gata, ori se apuca masiv de elevatii si le ridica pana in aprilie, ori o sa lucreze peste vara la pod. Deocamdata nu e picior de fierar-betonist prin santier, depinde cati vor aduce. Saptamana viitoare se mai incalzeste un pic la maxime de 8-10 grade, poate o sa inceapa.

Xmas

Am numarat 11 foreze.
Grinzi, tablier metalic si predale deja in santier. Par pusi pe treaba :o

AdrianB1

Grinzile si predalele sunt de vreo 2 ani, parca. Nu inseamna nimic. Nici macar faptul ca aduc piesele metalice nu reprezinta ceva special, e bine ca le au deja si ca le aduc, dar nu garanteaza o executie rapida. Dupa cum s-a tot ras-discutat, au multe santiere si prea putini oameni pentru toate, pana nu vine hoarda de aur cu sute de oameni pentru pod nu avem decat pregatiri. Cand vin 50 de microbuze pline, mai vorbim.

adix


carutasul

Aproape au umplut la apeduct, hai și cu rampa :)

dr4qul4

pe A0N4, la 1:21, ala e lapte de ciment scurs direct in lacul Cernica? Mai exact in marea rezervatie care nu permite lucrul decat 4 luni pe an?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

StefanCelMare

#13327
Cu oprobiul public de rigoare la care mă aștept, v-aș atrage atenția că formulări peiorative la adresa ariilor protejate nu ajută absolut deloc România.

Într-un context în care dorim o intensificare a utilizării economice a terenurilor (pentru agricultură, transport, energie), prioritizarea unei părți din România pentru natură este absolut necesară.

În lipsa unei prioritizări a naturii măcar pe 25-30% din suprafața țării, ne vom trezi că apa nu mai e potabilă (ceea ce deja nu prea mai e), aerul e poluat (și ăsta e, inclusiv în zone montane unde se încălzesc toți pe lemn săracii), polenizatori nu avem și degeaba punem pomi fructiferi, etc.

E uimitor pentru mine cum oamenii consideră mereu natura un moft, deși fără serviciile aduse de natură noi pur și simplu n-am exista.
Și toată lumea e de acord că trebuie și natură, dar punctual oriunde se încearcă protejarea ei, apare cineva și zice că e exagerat și că el are nevoie de ceva fix de acolo, și că aia nu ar trebui să fie zonă protejată, că știe el.

dr4qul4

ca sa fie clar:
1. Iubesc natura si consider ca trebuie protejata. Astfel, nu e ok sa arunci laptele de ciment in nici un o apa/rau, fie ea rezervatie sau nu.
2. Nu trebuie sa cadem nici in extrema ecologista (care face mai mult rau naturii): Nu ai cum sa consideri o rezervatie importanta si sa intarzii 3 ani pt un acord de mediu pt un proiect de importanta nationala, si in acelasi timp sa ai nenumarate saloane de nunti pe malul lacului, de unde zboara artificii, sa ai zone de gratar pe mal si mai important sa nu faci nimic sa impiedici aruncarea deseurilor in zona.

Si dupa ce te chinui "sa protejezi" zona, si ceri reactualziari de hartii peste hartii, dai voie sa astupe lacul cu pamant si sa deverseze laptele de ciment (si probabil si uleiuri) direct in lac.
In fine...bine ca a trecut si s-au apucat de pod. Speram ca la sfarsit sa ecologizeze zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Klose

Scriosteanu anunta ca lot 4 nord ar putea fi terminat in toamna:

Quote"Mobilizare foarte bună pe șantierul Lotului 4 (Pantelimon - Glina) al A0 Nord (4,47 km)!
Constructorul român (UMB) a avansat cu lucrările la podul în lungime de 1.300 m care traversează lacul Cernica, iar pe întregul șantier a ajuns la un stadiu fizic de 30%.
Construit într-o arie protejată, podul peste lacul Cernica este cea mai dificilă structură din cadrul proiectului.
În momentul de față, în zona lacului se execută forajele care trebuie finalizate până la sfârșitul lunii martie 2025 conform Acordului de Mediu.
Dacă antreprenorul își va menține mobilizarea actuală, este posibil ca în această toamnă să putem circula pe întregul lot, deși termenul contractual de deschidere este primăvara anului 2026.
Lotul 4 al A0 Nord va face legătura cu Autostrada  București - Constanța (A2) printr-un nod rutier."

archaeus

^
mi-e greu sa cred ca in toamna asta ca au si pe A7 de la Focsani in sus o gramada de poduri de facut!

JohannDB

 Azi dimineață, de la Albești Paleologu, Valea Călugărească, Bucov, Blejoi, DN1 conexiune cu centura Ploiești (prin spatele METRO, pe DJ 236) nord, nord/vest până la ieșirea pe A3PH de pe "centura Ploiești" un tailer (cu număr UME) și doi piloți, transporta două panouri laterale înalte de cca 4 metrii pe 25 m lungime, sudate, ca subansamblu/element  pentru grindă metalică de pod..... Din discuția cu șoferul de pe capul tractor, veneau de la Adjud, unde tabla de la Galați a fost uzinată la ei ("fabrica" de la Adjud) și dusă la Cernica, pentru sudarea finală în elemntul de grindă complet și bun de pus pe piloni.....
 UMB lucrează la Cernica.....

26ld

Toate ca toate, dar UMB stie sa unga ce trebuie, cum trebuie. Ia material de la combinatul din Galati si merge treaba, in timp ce altii cer intrarea in insolventa a combinatului.

https://romania.europalibera.org/a/zeci-de-cereri-de-insolventa-si-probleme-de-productie-la-combinatul-siderurgic-din-galati/33270722.html

pest1969

Pai poate aia cer insolventa pentru ca Sidex nu si-a incasat banii de la UMB si nu are cum sa-i plateasca...

dumbravaandrei

#13334
Cât tablier metalic metalic folosește umb pe lotul 4 ??? ? Că la nord de cf are deja grinzi de metal cât pentru tot podul de peste lac + deschiderea peste cf. Presupun că mai bagă și grinzi de beton pe câteva deschideri, iar mai mult de 2 grinzi metalice/sens/deschidere nu cred că pun.

Oricum, e îmbucurător că au aproape totul deja pe șantier.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.