Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

P3trut

@alexV este o filmare cap-coada facuta la sfarsitul anului trecut. Cred ca e si postata aici, cateva pagini mai in spate. Stadiul e aproape acelasi pentru ca a fost vacanta.

Hercule

#13306
Apropo de rampele de pe lotul Aktor. Au astia un stil foarte ciudat, fac devierile prea scurte nelasand prea mult loc pentru construirea rampelor la pasajele peste autostrada. Ulterior trebuie sa revina si sa extinda devierile pana la o distanta suficienta. Ca exemplu sunt pasajele de la Teghes si Darvari. La fel au avut cateva si pe Sebes-Alba.
Nu e mai bine si mai ieftin sa faci toata devierea de la bun inceput? Chiar ca nu ii inteleg.

Si alta chestie, la pasajul emag -> Ciorogarla au lasat neasfaltat vreo 30 metri la ambele capete. Nu era mai ieftin sa asfalteze totul dintr-una ca sa nu mai aduca inca o data masina de asfaltat?
Deșteaptă-te române!

Cetatean

Poate facem un eveniment si ne strangem 100 de oameni cand leaga fierul la placa, sa ii ajutam. Imi iau concediu 2 zile si merg sa leg fier!

survola

Se ocupă și Euronews de subiect:

danutzu_1069

Da, da.... oficialii spun.  :lol:  :lol:
Toți putem sa spunem ce vrem, aktorii tot in stilul lor se mișcă..

Brașoave d-astea am mai auzit, lăsați!

oldtimercraiova

Oficialii, spun ceva neoficial.  :lol: 

cfdp

pe poduri, viaducte se toarna alt tip de asfalt fata de rampe-drum. In mod normal trebuie sa aiba o "rezistenta la curgere" mai mare ca sa nu refuleze sub trafic (vezi pod Braila). Cand asfaltezi podul este greu sa mai aduci o masina de alt tip pt rampe. Acelea le termini odata cu drumul.

M_Z

#13312
@cfdp din pacate BAP (beton asfaltic cilindrat pentru poduri) este exact punctul slab. din cauza lui se intampla toate refularile de asfalt de pe poduri.

candva demult cand a fost gandit acest tip de beton asfaltic erau alte conditii: traficul greu nu era asa dens si nici asa de greu (de ex. raba de 16to VS un 8x4 de acum). atunci problema erau straturile de hidroizolatie executate din materiale slabe gen carton+smoala si/sau membrane cu performante mult mai slabe decat cele de acum. de aceea scopul principal era sa etanseze bine iar traficul nu era o problema asa mare.

ca sa asigure o etansare buna BAP este un asfalt inchis cu un volum de goluri foarte mic - vezi in caracteristicile din AND 546 ca se cere o absorbtie de apa de max 1.5% iar curba granulometrica are un offset foarte mare ca interval fata de un MAS16 de exemplu.

ca sa poti face un beton asfaltic asa de inchis e nevoie de multa parte fina.
multa parte fina inseamna si mult bitum.
mult fin,  mult bitum inseamna putina fractie mare, fractie ce da scheletul mineral de rezistanta al stratului.

rezulta o mamaliga moale.

AND546 te obliga sa folosesti cel putin un strat de mamaliga sub uzura sau  sa faci si uzura din mamaliga.

de aceea avem refulari.

discutia despre asfaltul pe poduri mai are si alte parti dar ma rezum la atat.

carutasul

azi am avut un drum în oraș și cum vă ziceam de la mine Waze mă trimite pe A0 la mai mult de 70% din destinații. Am văzut din mersul mașinii că pe lotul UMB în capăt la A2 era ceva mișcare de mașini. N-am putut opri să văd mai cu atenție din păcate :)

Cetatean

@M_Z interesant. Multumesc de informatii.

adix


ovicor

Modul de abordare, cu foraje pentru piloti de la culei spre mijlocul lacului, imi da impresia ca nu vor inceta lucrul in primavara in zona lacului.

Feri

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 16 ianuarie 2025

7.    PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenţi obiectivului de investiţii "Realizarea de noi noduri rutiere pe Autostrăzi-Nod rutier Pantelimon (A0 - km 48) sectorul A0-Nord", judeţul Ilfov

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA): 174.782 mii lei
Durata de execuție a obiectivului de investiţie: 9 luni


HG
NF
Anexă

cfdp

M_Z  ai dreptate. Dar am explicat de ce este intrerupta turnarea.
Cinstit, in executie, este drept ca nu pe drumuri nationale, de comun acord cu constr agreez turnarea straturilor din camp. Sper sa nu se autosesizeze nimeni!!!!. Este si greu ca sa torni un pod de 12-16m lungime-100mp-7+7t cu alt tip de asfalt cand ai comanda la statie pentru intreg sectorul. Pana acum nu s-au inregistrat "refulari".

gruia88

Cred ca este primul santier unde au revenit , s-a scris anterior ca revin sigur pe 20-Ianuarie se pare ca nu a fost asa si deja au inceput lucrul.

Anul trecut revenirea la lucru a lor a dictat si prioritatile pe proiecte , poate putem si anul asta sa ne ghidam dupa asta , A0 fiind prioritate datorita acordului de mediu si probabil A7 o sa fie urmatorul start.

Let it be another year to remember!