Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 36 Guests are viewing this topic.

M_Z

O sa aiba banda a 3-a pe A1 si ideal ar fi sa aiba si separator fizic pe zona dintre bucle. Fara separator nu e banda colectoare si scade gradul de siguranta pentru ca permite masinilor sa taie benzile si sa intre in fluxul principal direct din iesirea de pe bucla fara a accelera la viteza necesara sau invers, sa taie benzile pentru a iesi din nod in ultimul moment. Pe celelalte doua trefle de la A2 si A3 nu sunt facute benzi colectoare (exceptie calea 2 de pe A2 unde e facuta neintentionat din cauza ca a ramas pila in banda de urgenta) asa ca nu trag sperante ca aici se va face ceva corespunzator.
Insa din ce observ o sa fie doar o banda ceea ce e posibil sa nu fie suficient pentru impletirea fluxurilor de pe bucle mai ales ca discutam de un nod intre doua autostrazi cu trafic important. Fata de trefla de lotul UMB distanta intre capatele buclelor este mult mai mica asa ca pot aparea probleme cand se aglomereaza.



Pentru banda colectoare corespunzatoare  cu separator e nevoie de minim 2 benzi pe tronosnul dintre bucle altfel risti sa blochezi intreg nodul.

In sine ideea de nod trefla intre doua autostrazi nu o consider corespunzatoare si suficienta.
Practic avantajul unei trefle e ca iti ofera relatii de intoarcere fata de un nod cu legaturi directe sau o trompeta dubla dar dezavantajul este ca pe bucle ai un flux continuu (asemenea unui giratoriu) si la trafic mare se poate transmite blocajul de pe o bucla pe intregul nod.






Pentru mine e o ieftineala de 2 lei tolerata de CNAIR. o mare bulina neagra pentru ca a avizat aceste noduri.

adix


Puffyk 1

Lungeste-mi, Doamne, zilele.....!!! :((

danutzu_1069

#13278
Scriosteanu pe FB, a fost pe A0S si a raspuns la întrebarea cand este gata, zice ca in luna MAI (2025), anul nu a zis...
Nu stiu cat de realist este termenul dar...Doamne ajuta ..

Puffyk 1

Merge totul strună! Din 28 aprilie sperăm că în mai în așa fel încât în iunie să deschidem.....

GAC

eu cred ca de fiecare data cand se face aga la aktor sa vina si cineva de la MT, sa le spuna la actionari cum sta treaba si sa-i aduca cu picioarele pe pamant.

adix


Cetatean

Nici o sansa pana in mai. La Teghes inca au de facut radiere. Pana la asfalt :)) nu cred ca a fost vreo firma care sa faca un overpass din asta in 5-6 luni,cu atat mai putin maslinarii.

Minusul mare e ca mai e atat de putin pentru legatura A1-A2,deci implicit pentru turismul catre mare.

In locul astora de la ministere,m-as muta cu cortu la ei si as trage de ei sa termine cat mai repede.

Dar repet,in 4 luni,nici o sansa!
Ar trebui sa lucreze cate o echipa la fiecare pila plus rampele sa le trateze separat. Respectand cat de cat timpii tehnologici,ai minim 28 de zile intre betonari.
Sa zicem ca nu respecti 28,faci la 21 si tot ai: Radier,elevatie 1,elevatie 2,banchete,cuzineti,grinzi,placa supra betonare dupa care te apuci de hidroizolatie si apoi asfalt.


Imi povestea un amic de o o lucrare care consta in reabilitarea suprastructurii de la un pod in termen scurt.
Partea de hidroizolatie,borduri,asfalt,rosturi, parapete si marcaj a durat o luna. S-a lucrat 14-16 ore pe zi si la hidroizolatie a zis ca au avut vreo 20-25 de oameni. Asa ca...

naivu

^asta cu 21-28 zile intre betonari nu e chiar asa de stricta. Tin minte Pizzarotti, la Sebes-Turda 1, la pasajul peste CF de la AlbaIulia N, venise macaraua sa ridice grinzile si mai aveau o pila la nivel de fundatie, in 7-10 zile au finalizat inclusiv cuzinetii si au pus grinzile pe ea.

exelero1100

#13284
Tin minte ca intr-un live de la scrio au zis cei de la aktor ca o sa reduca timpul de betonare la minim, nu mai tin minte exact ceva gen 12-15 zile.

adix


carutasul

mulțumim. Parcă am văzut aseară pe youtube o filmare de la dl Scriosteanu care ne arăta niște muncitori la Țegeș, ceea ce ar fi foarte încurajator. La Ogrezeni e cam gata în sensul că s-au apucat de umplut ( și văd că vremea s-a mai îmbunătățit, se poate și lucra).În sfârșit foreza de la DJ401A s-a împachetat. Tocmai când să zic că până acum nu e nici măcar o supratraversare gata am văzut-o pe aia din planul îndepărtat spre CF pe care cred că se circulă deja :)

voicul

^ Ionel Scrioșteanu - vizită de lucru pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 A0


adix

Salut!
Vestea buna este ca ieri, sambata, i-am gasit lucrand pana la ora 13.

paullie

#13289
Quote from: Cetatean on January 10, 2025, 09:20:42 PMnu cred ca a fost vreo firma care sa faca un overpass din asta in 5-6 luni,
UMB pe DX12 Tr4. 2 bucati si nu aveau nici macar fundatiile cum au maslinarii la Teghes.

PS Nu sunt fan UMB  :lol: Ca daca ii iau la bani marunti suprabetonarea si asfaltul inca nu sunt pe cele 2 pasaje dar na, nici nu si-ai mai batut capul din varii motive.