Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 17 Guests are viewing this topic.

panzer

#13110
NU stiu daca l-ati vazut pe acesta! Avem asfalt pe un sens si suprabetonare completa pe celalalt sens la CF Aktor.


danutzu_1069

Să nu va aud că nu muncește aktor.... Muncește pe șest!!

Ete, au asfaltat un sens, iar la celălalt au terminat cu supra-betoarea!!

Să le dăm prime de Crăciun?

Hai sa va mai zic una, din observațiile proprii. La primul pod după nodul cu A1, ala la care se screm sa-l termine de atâta vreme, au reușit performanta, ca in 24 de ore, adica de ieri după amiază, pana azi după miză (adica in cursul zilei de azi, ca doar nu lucrează noaptea) sa monteze un sfert din parapetii de pe platforma podului. E, nu va grăbiți, un sfert de pe o latura, nu din total... :lol:  :lol:

Nu le mai dam nicio primă, poate un șut in dos!

tommy

Quote from: danutzu_1069 on December 19, 2024, 11:33:34 PMSă le dăm prime de Crăciun?
Nu le mai dam nicio primă, poate un șut in dos!
Din experienta mea cu firmele care isi "pierd total motivarea si simtul de raspundere" nu prea mai ai cum sa ii ameninti cu penalitati sau altceva din momentul in care ei nu simt ca poti pur si simplu "sa rupi" contractul. Riscul fiind ca ei sa abandoneze de tot acel proiect si sa te lase balta...
Tehnica care o folosim in domeniul meu este sa faci intalniri saptamanale si sa ii asisti sa faca pasi mici, cu obiective mici si sa ii verifici in mod regulat. Sa ceri de la acea firma un calendar detaliat al executiei asa cum il vad ei, sa le ceri sa se angajeze, eventual cu TOP STAFFUL, si apoi sa verifici fiecare pas mic. Le devii dadaca. E clar ca nu mai poti accepta "peste 5 luni terminam totul", te intalnesti peste 3 luni si practic nu s-a facut nimic.
In aceste sens, in saga cu Aktor este si responsabilitate maxima si a CNAIR, guvernul Romaniei ar trebui sa anuleze si contractul pe Magistrala CFR si sa nu mai auzim de ei in Ro pe veci, dar aici lipsesc cojones si efectiv un leadership in conducerea tarii...

AdrianB1

11 foreze la Cernica? Astia nu vor sa termine lucrarea, sunt mai lenti decat Aktor, o sa ne prinda 2031 tot forand in lacul ala.

(acest mesaj este o parodie. orice asemanare cu fapte sau companii reale este nepotrivita)

mike_us

@AdrianB1 Clar, nu au cum să termine înaintea chinezilor, o marotă rostogolită tot anul acesta de unii.

hefaistos

Pentru ce ce tot vorbesc de ruperea contractului, pro și contra: exista și penalitati. Asta i-ar durea mai rau pe greci. Dar de pare ca si-au instalat o saltea amortizoare între compania lor și CNAIR.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

apropo de A0, am avut ieri un drum la Otopeni. Waze m-a trimis pe centura de nord - pe unde am făcut circa o oră și jumătate de la Bragadiru. La întoarcere am vrut să explorez traseul A0 nord existent+ DJ100+ A0 sud, pe hartă pare interesant. Probabil că și ziua a fost deosebită, dar... frate, ce trafic și pe A0 nord! Nu mai zic de A0 sud... Însă am pierdut foarte mult timp pe DN2 la semaforul (nu știam că a apărut un semafor, n-am mai fost de mult) cu Dj100 , cred că am stat o jumătate de oră după ce am ieșit de pe A0 pe breteaua cea nouă până să ajung în DJ100. Pe DJ100 trafic destul de intens dar am mers relativ cursiv, noaptea cred că e mai păcătos că nu prea e semnalizat și mai are denivelări însă pe lumină a fost ok. În final tot cam la o oră și jumătate am ajuns. La coborîrea de pe A0 sud spre Bragadiru (doar sensul spre Bragadiru) coada era hăt pe autostradă, eu merg în celălalt sens și cu excepția unui bizon care a încercat să fenteze coada coborîrea e cursivă...

Claudiu T.

Wow cate foreze pe lotul cu lacul Cernica. Am o intrebare: cand foreaza pentru piloni si ajung la apa (fiind si langa lac) cum procedeaza? Scot apa si apoi toarna betonul? Sau pot linistiti sa introduca scheletul metalic si sa toarne beton  peste apa si ce mai e acolo?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

al3x

#13118
^ se vede pe una din filmarile lui Adix de zilele trecute ca toarna peste apa iar betonul impinge apa afara.

LE: se poate vedea aici https://youtu.be/kGbV11CDeYA?si=xUUGpQYnjkV71wu0&t=880

oneLess

^^ La Olt așa au procedat. Au protejat cu palplanșe.
Durează ! Lucrează în groapă !



danutzu_1069

Asta cu palplanșe este când o sa fie de făcut radierul. Colegul întreba, acum la piloții forați.

M_Z

#13121
@al3x

foarte buna observatia! o mica precizare, se toarna "sub" apa cu ajutorul palniei incepand de la baza pilotului.

BIGRED1984

@carutasul daca este coada pe A0 cum ajungi sa faci stanga, breteaua este de 1 banda pe sens; sunt curios, si eu am prins coloana si am stat ceva sa ajung la jonctiune sa fac stanga spre Cornetu.

carutasul

Coada era în mișcare,5-10km/h, nu am staționat decât câteva minute până a reușit "bizonul" să se încadreze. Cei care merg spre Bragadiru  mai staționau dar nu ajunsese chiar până pe autostradă zona de staționare,  pe bretea se aștepta. Când e roșu semaforul din Cornetu nu mai vine nimeni dinspre Mihăilești și cei de pe A0 se disipă pe DN6. Chiar dacă e coadă, giratoriul de la DJ401A are o capacitate relativ mare și preia traficul; se întâmplă frecvent când plec să fie tot DN6 full până la giratoriu dar cam în 5-6 minute de obicei trec de el..

MCI

Referitor la A0 Sud Lot3 -- Pasajul de la Teghes, secretarul de stat Scriosteanu care a fost invitat ieri la podcastul "Drumuri cu prioritate", a spus ca seful de santier i-a promis ca pana pe 28 februarie 2025, pasajul va avea placa de suprabetonare turnata.
Exceptati titlul podcastului care suna cam ca in epoca dinainte de '89. Pe la 2:20:40 secunde vorbeste deste acest aspect.