Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

A venit deja Moș Crăciun și pe la noi. Cu tabliere asamblate și ridicate în următoarele 5 zile, când pleacă UMB în vacanță. Va fi un sezon de iarnă copios, plin de perle și inepții  :D . Iar legat de programul UMB, mai devreme de 20 ianuarie nu apar pe șantiere, din experiența ultimilor 10 ani.

al3x

Parca Pizza primise AC pe lotul lor, nu?
Ma gandesc ca vor da drumu la treaba curand, avand in vedere ca sunt pe ultima suta de metri la A7.

N-au rupt gura targului pe A7 dar oricum, au iesit din zona zona Aktor in clasamentul constructorilor din Romania.

Final de 2026 mi se pare fezabil pentru un lot de autostrada care nu e extraordinar de complex. Daca-mi amintesc bine avem 3 structuri mai importante: o trecere CF+nod rutier DN7, o trecere CF la Buftea si nod rutier DN1A.

cosminnus

Din cate stiu, Pizza a primit AC pe la mijlocul lui octombrie doar pe aproximativ jumatate din lot. AC-ul cuprinde si cele doua structuri mari de pe traseu, 733m si 650m, deci front de lucru au.
Cu un total de peste 1500m de structuri, mie nu mi se pare ca au un lot usor. Dat fiind istoricul lor, nu am asteptari ca vor finaliza in 2026, mai ales ca nu se stie nici peste ce mai dau cand incep si efectiv lucrarile.

dargauda

Autostrada București Nord: Ministerul Transporturilor a aprobat proiectul nodului rutier de la Pantelimon pentru legătura cu DN 3

Ministerul Transporturilor a aprobat proiectul nodului rutier de la Pantelimon, pe traseul lotului 3 al Autostrăzii A 0 București Nord. Proiectantul Explan a finalizat și predat studiul de fezabilitate pentru acest nod rutier care va face legătura Drumului Național 3 București-Pantelimon-Fundulea la Autostrada Bucureștiului, lotul 3 (Afumați-Cernica) pe care îl construiește antreprenorul chinez CCECC neavând în proiect un nod de conexiune la DN 3. Lotul 3 al Autostrăzii A 0 București Nord are o lungime de 8,5 kilometri, iar lucrările ar trebui să fie terminate la sfârșitul anului viitor. În acel moment, din cei 101 kilometri ai inelului A0 se va putea circula pe 83 de kilometri, de la A 1, legătura cu A 2 și până la DN 1-Corbeanca, singurul tronson care se va termina în 2026 fiind Lotul A 1-DN 1 (Pizzarotti-Retter).

Potrivit proiectului care urmează să fie aprobat și de Guvern, durata de execuție a nodului Pantelimon este de 9 luni, iar valoarea estimată de 174 milioane lei. După ce indicatorii tehnico economici vor fi aprobați de Executiv, licitația pentru construirea nodului poate fi lansată.

https://economedia.ro/autostrada-bucuresti-nord-ministerul-transporturilor-a-aprobat-proiectul-nodului-rutier-de-la-pantelimon-pentru-legatura-cu-dn-3.html

danutzu_1069

Trei goange in articol:
"MT a aprobat proiectul nodului rutier..."
Doar ca
"Explan a finalizat și predat studiul de fezabilitate pentru acest nod rutier..."
Ca intr-un final de glorie da "decida" ca:
"durata de execuție a nodului Pantelimon este de 9 luni.."

Dar oare perioada de proiectare pe unde au pierdut-o??

AdrianB1

Exista si vreo schita? Zona e foarte inghesuita, sunt curios daca o sa demoleze ceva ca sa faca loc sau se dau peste cap sa inghesuie nodul intre constructiile actuale.

danutzu_1069

Da, este schita, dar trebuie sa cauti aici sau pe topicul cu noduri noi.

cosminnus

^
Quote from: Feri on December 29, 2023, 09:58:16 AMMulțumesc pentru adăugare. Da, evident la proiecte propuse deoarece poate suferi modificări și nu avem AMC2.
Și mie mi se pare excesiv  acel nod dar dacă asta s-a prezentat că se dorește...

Un alt proiect lipsă acum pe hartă este nodul A0 cu DN3

Sursa


Sursa

Alexander

Oare chiar nu se putea face ceva ca la bascov?!

slartibartfast

Din proiectul inițial, acolo DN3 supratraversează A0, nu invers, deci nu știu dacă putea fi făcută o adăugire gen Bascov. Și trebuie ținut cont și de liniile electrice care sunt chiar la sud de DN3, nu prea merge cu structuri înalte mai complicate (de genul giratoriu suspendat) pe acolo. În zona de la nord de DN3 e destul spațiu pentru nod așa cum apare el aici.

Quote from: dr4qul4 on December 16, 2024, 10:44:50 AMMa uit la giratoriul asta si mi se pare printre cele mai bine facute. Sunt curios ce parere au cei care trec prin el. Oare e doar o impresie ca nu se formeaza blocaje acolo?
nota mea - e vorba de giratoriul de la Afumați, A0xDN2

Am trecut pe acolo de două ori, o dată în zi de lucru, o dată duminica. S-a trecut foarte lejer, fără stat prea mult la coadă, fără așteptat prea multe mașini de pe DN2. Ce-i drept, giratoriul de acolo beneficiază și de efectul de pâlnie de pe DN2 produs de semaforul de la intersecția cu DJ100.

ncb

Autostrada A0 | LOT 4 | 16.12 | PASAJ CFR | LAC CERNICA | UMB Ep. 11


Mihai Panait

Feri

O versiune mai detaliată cu nodul Pantelimon de la I.Scriosteanu:



Powered by API/PUM imgur uploader

adix


Telvanni

Hmm, au adus ceva foreze la treaba  :dance: . Partea buna e ca la piloti nu prea depind de vreme.
Dat fiind numarul de foreze, poate face cineva o estimare privind data la care se va fora ultimul pilot pe supratraversarea lacului?

gicu

Matematic foarte simplificat ar fi așa:

- pe o pereche de pile avem 18 piloți
- lungimea lacului este ~1 km
- la grinzi de 40m asta înseamnă 25 de perechi de pile
- în total 450 de piloți
- o foreză face 2-3 piloți pe zi, în funcție de adâncime și sol, punem o medie de 2,5 piloți pe zi
- avem 7 foreze

Așadar dacă ar lucra toate pe lac, în ritmul de mai sus ar trebui aproximativ 26 de zile pentru piloți, deci o lună și un pic.