Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 22 Guests are viewing this topic.

panzer

Ii doare la basca grupa mare pe Aktor. Puteau sa lucreze la parapeti si altele pe unde au front de lucru. Nicka. Nu trebuie sa fii fan-ul nimanui sa vezi ca astia si Mapa o freaca complet.
La nodul cu A1 mai nimic nou. Decat noroiul din organizarea de santier. Mi-a adus aminte de "Ciocoii noi si vechi!", pasajul cand descrie curtile pline de noroi ale ciocoilor noi.
Overpass-ul trebuia sa fie gata de mult. Inca mai bibilesc la el.

In alta ordine de idei, pe lotul Pizza au inceput amenajarea la DN7. Pietris, 3-4 utilaje. Cred ca langa DN7 o sa fie una din organizarile de santier. Bineinteles ca e plin de carute la degajat resturile vegetale.

tiocalexandru

Vin și eu cu o mică adăugare la lotul 3 din A0 sud: vineri am mers pe restul de A0 tot drumul, apoi am ieșit la Bragadiru prin sate. Am trecut pe la Dârvari unde am observat nocturne aprinse pe traseul lotului 3. Eu am impresia că încă nu a fost abandondat lotul.

survola

Nu este abandonat, dar se lucrează foarte-foarte lent și punctual, cu puțini oameni.

carutasul

exact asta e descrierea corectă. Totuși ei au doar aceste probleme punctuale de rezolvat până prin martie și cred că vor reuși. Abia atunci o să fie nevoie de un efort mai mare pentru finalizare, va fi "momentul adevărului". Sigur că ar putea să lucreze și acum mai mult ca să finalizeze mai repede dar nu cred că se va întâmpla. De asta am intervenit, nu că aș fi bucuros de cum lucrează, merg pe un minim de resurse acum probabil pentru optimizarea costurilor.

mdragos

E simplu: Aktor vrea sa maximizeze profitul. Asta inseamna ca va lucra cu minim de oameni si intinde termenul de executie la maxim. E un balans fin intre primesc penalitati de intarziere/lucreza cu cei mai eftini subcontractori pentru a avea o marja cat mai mare de castig. Cel putin eu asa inteleg....... Problema e CNAIR si lipsa de vointa sau mijloace pentru a forta o finalizare in timp decent. Ei o joaca la relocari de utilitati la 2-3 ani de la inceperea executiei. Suntem praf la capitolul contracte.

adix


rocklee


oldtimercraiova

@carutasul  la fiecare topic, se discuta de fiecare constructor.  :lol:


Tony7Y

Vad ca se vorbeste pe aici de aprilie 2025, sunteti inca foarte optimisti.

Cum am mai postat in urma cu cateva luni, eu nu vad Aktor sa termine mai devreme de septembrie 2025 in cel mai optimist scenariu. Poate maxim sa se forțeze un half profile la 1 august. Ca scenariu pesimist - realist, Aktor cred ca o sa se duca in 2026 pentru finalizarea 100%.

Lumea inca se asteapta la o mobilizare mai buna de la Aktor. N-a venit si nu o vad sa vina acum.

carutasul

dada, eu mă refeream doar la comentariile care nu aduc valoare de genul "până la anul UMB termină toate loturile și se mai apucă de cinci" respectiv "Aktor nu termină nici în 20 de ani" :) Așa, mai la obiect, sau măcar daca e o glumă bună despre greci, merge :) Eu de exemplu aștept lotul ăsta ca pe pâinea caldă așa că dau click cum mai apare ceva nou...

GAC

asa cum aktor nu a ajuns la 100% nici acum pe A10, cu referire la spatiile de servicii, asa ma astept ca nu o sa ajunga nici aici la 100% prea curand. Important este ca la primavara sa circulam pe lot, sa legam A1 de A2 civilizat si fara nervi. Daca aktor vor sa faca un nou record de intarziere la spatiile de sericii, si sa ajunga la 100% in 2035 sau chiar 2045, nu am nimic impotriva. oricum nu din lipsa spatiilor de servicii se sta pe DNCB cu orele.
totusi teama mea cea mai mare este ca nu vom avea aceeasi calitate a asfaltului ca pe A10. Acolo au venit oamenii Aktor cu experienta, care au facut treaba buna. Aici au subcontractat cum au putut si tare mi-e ca vom avea un lot cu caracteristici calitative eterogene de la asternere la asternere.

AlinAlecu


voicul

Cam pustiu spre nimeni pe sectiune asta - adevarat ca si filmarea pare de Duminica.
Cam asa e cand unesti (artere importante), dar fara tranzit mare.
Cine vine de pe A2, probabil continua pe DNCB  si sa vii de la Bz sa mergi la Ploiesti ... mai bine mergi BZ - Ploiesti.

Dar e plus ca e deschisa, pentru ca ajuta.

GIV

@mdragos ideea ca aktor vrea sa maximizeze profitul lucrand cu putini oameni cica nu ar fi asa, am spus si eu asta pe forum, dar teoria mi-a fost dezmintita. pana la urma nu stiu cum e..

adix