Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 33 Guests are viewing this topic.

jalemare

𝗣𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱 - 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝘀𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝗱𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰
Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, împreună cu domnul primar al localității Afumați, Gabriel Dumănică, unde pregătim darea în trafic a primului tronson din acest lot.
Este vorba de cei aproximativ 2 km cuprinși între DN2 și tronsonul din Autostrada Bucureștiului #A0 aferent Lotului 2 Nord pana la A3, pe care l-am finalizat la sfârșitul anului trecut.
Darea în trafic se va face printr-o descărcare provizorie, printr-un sens giratoriu cu bretele de legătură directe, poziționat sub viitorul pasaj al A0 peste DN2.
Stadiul este următorul:
✅️ S-au finalizat lucrările de asfaltare a bretelelor de legătură cu DN2
✅️ Se lucrează la realizarea semnalizării rutiere verticale și orizontale
✅️ Se montează parapetului median și parapetul lateral pe ultimele zone
✅️ Se fac testele sistemului de iluminat de public
În paralel, pe restul amplasamentului:
✅️ Continuă lucrările la nodul rutier definitiv
✅️ Continuă lucrările de realizare a sistemelor de scurgere ape pluviale
✅️ Continuă lucrările la sistemul ITS
✅️ Continuă lucrările pe amplasamentul .. până la joncțiunea cu Lotul 4 Nord, în proximitatea DN3.
📍 Traseul Lotului 3 Nord este cuprins pe teritoriul județului Ilfov între DN2 în dreptul localității #Afumați și DN3 în zona #Cernica și are o lungime de 8,6 km.
🤝 Îi mulțumesc domnului primar al localității Afumați, Gabriel Dumănică, pentru bună colaborare! Estimăm că darea în trafic a acestui prim tronson va fi în cursul zilei de joi.
Ionel Scriosteanu - Facebook

StefanA

Despre deschidere Aktor pe A1-Bacu mai avem o info credibila?

Sau din cauza de conducte ramane conexiunea asta la Pizza cand vor face un nod la Bacu??

danutzu_1069

@Telvanni, s-a mai explicat, sub cele doua structurii sunt conducte de aductiune ale Apanova. Asa s-a vrut sa fie.

TVlad

^ Canalul dintre cele doua structuri de protectie a apeductelor a fost folosit initial ca aductiune pentru statia de tratare de la Rosu. La inceputul anilor 2000 a fost realizat al doilea traseu subteran iar canalul de suprafata a fost abandonat. O parte a lui a ramas in functiune de la statia Rosu pina la Lacul Morii asigurind debitul de racire pentru termocentrala Grozavesti si aport de apa pentru curgerea salubra a Dimbovitei.

Nu prea imi e clar de ce ar instala tuburi acum daca nu mai e folosit. Poate or avea ginduri de viitor cu el sau isi lasa o marja de manevra, ca sa nu le instaleze in rambleul autostrazii ulterior. Desecare nu cred ca are cum sa realizese pentru ca, data fiind functia lui initiala, peretii ar trebui sa ii aiba impermeabilizati.


Siciltir

^^^nicio deschidere, canalul Apanova dintre giratoriu si DJ601A împiedică prelungirea bretelelor până in DJ. Când v a iesi aprobarea Apanova vor continua.

ncb

Autostrada de Centură București #A0 Nord Lot 3 | Nod rutier cu DN2/E85 Afumați | #CCECC | 2024.12.03


Construim Romania

Radu_A

^ nu pare gandit rau, nu cred ca puteau face altceva

GIV

benzi de viteza la giratoriu temporar, e ceva. bravo lor

danutzu_1069

Sa fie primit!
Desi nu speram sa se materializeze asa curand. Cred ca a avut Scriosteanu cu sa iasa la inaintare...

voicul

Surpriza (pentru mine) ca:
1. Deschid pana la DN2
2. Deschid anul asta

Aici merita niste felicitari CNAIR. O sa ajute mult acest traseu.

danutzu_1069

Apropo de lotul UMB de la Cernica, Scrio pe FB, previziuni mai mult sau mai putin astrale:

"N.... S...
Lotul 4 Nord Cernica A2 aveți idee când o să fie finalizat ?
....
...
Author
Irinel Ionel Scriosteanu
N.... S... lotul 4 va fi gata in toamna anului viitor Octombrie-Noiembrie. Mulțumesc!"

Adica, 2025, sa fie clar!!

GIV

nu mi se pare ceva imposibil.. chiar si cu lipsa de alegeri..

GAC

daca se creeaza asteptari privind deschiderea lotului 4 la anu in octombrie - noiembrie, cred ca trebuie sa intelegem cum ne descurcam cu restrictiile de mediu.
Inteleg ca se poate lucra doar in intervalul noiembrie - martie in albia raului/lacului. Prin urmare, daca gandesc dintr-o perspectiva restrictiva, orice lucrare este interzisa in afara acelui interval temporal si in zona aferenta albiei. Deci ce nu se face pana la 31 martie se continua de la 1 noiembrie 2025, si la capitolul interdictii intra si traversarea batardoului de catre utilaje.
Daca insa gandesc dintr-o perspectiva mai relaxata, aceasta restrictie se aplica la lucrarile ce au loc la contactul cu albia raului / lacului. Din moment ce peste albie s-a executat acest batardou, orice lucrare ce se desfasoara pe acesta nu poate fi supusa restrictiilor, poate cu exceptia lucrarilor la coloanele forate ce strapung batardoul si implicit albia raului/lacului.
Dar, daca forarea coloanelor si executarea radierelor are loc pana la 31 martie, atunci toate lucrarile se vor efectua pe batardou, precum si pe radiere (executia elevatiilor, montare grinzi, etc).

Asadar, intrebarea este cat de restrictiva este perspectiva celor de la mediu?

mike_us

@danutzu_1069 Din curiozitate, care ar fi estimarea ta pentru Lotul 4 Nord? Mie nu mi se pare chiar atât de fantezist termenul dat de Scrioșteanu. Hai, poate primăvara lui 2026, dar nu cred că o să dureze mai mult.

danutzu_1069

@GAC , ce este acum pe lac nu se numeste batardou ci umplutura cu pamant compactat.. Batardoul este o incinta alcatuita din pereti de lemn, metal, etc, care se face in apa, si care urmeaza sa fie golita fie apa pentru diverse lucrari.

@mike_us , nu fac estimari, eu am citat si am subliniat ce a zis Scriosteanu, si as zice fara presiune electorala.
Poate doar cu presiunea mentinerii postului.

Cheia finalizarii lotului este...pe lac.