Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Grinzile de la calea ferata se potrivesc la numar cu deschiderile de acolo. Cele de peste lac cu vreo 9 deschideri, asta nu e nici 1/3 din lac, deci nu sunt suficiente. Intrucat UMB putea sa faca grinzi pentru tot lacul daca se punea problema sa il faca cu grinzi, dar nu a facut-o, logica spune ca il fac metalic.

O sa intreb pe cineva care lucreaza acolo zilele urmatoare, sa vad daca le-a fost comunicat planul pentru lucrarea de pe lac si ce fac in continuare la calea ferata, ca data trecuta cand am vorbit cu el zicea ca pe la jumatatea lui decembrie ar fi trebuit sa fie grinzile sus la CF si nu pare ca se grabesc sa o faca.

FlorinR

In depozitul de grinzi din partea sudica am numarat grinzi de beton pentru 16 deschideri (x8 buc), asta insemnand grinzi pentru cele 10 deschideri de la pasajul cu calea ferata (+ 3 deshideri cu grinzi metalice) si inca 6 deschideri pentru partea sudica a podului de peste lac.

oneLess

#12857
La Olt, la pod plus viaduct, 1.690m, au fost 41 de deschideri, din care 38 de 40m cu grinzi de beton și 3 deschideri cu grinzi metalice 50+70+50m, astea peste apă.
La elevațiile din apă s-au cam chinuit, a durat mult pentru că le-au protejat cu palplanșe și au lucrat în groapă practic. Tot cu peninsulă.


adix


survola

Probabil că la calea ferată va veni macaraua când se va termina și culeea dinspre sud.

livaky

#12861
Curiozitate tehnica:
Văd că se tot aduc grinzile metalice, oare aceastea nu puteau să fie aduse în șantier pe calea ferată?
Nu era mai ieftin/eficient?

AFG

#12862
Pentru UMB care are transport în regie proprie nu cred ca e mai ieftin.

AdrianB1

Nu prea am vazut trenuri de marfa care sa opreasca in mijlocul campului cateva ore ca sa descarce. Iar ca sa le duci pana in cea mai apropiata gara cu capacitati de descarcare si depozitare, sa le descarci, sa le incarci pe transportoare rutiere si sa le duci in santier, nu are cum sa iasa mai ieftin si nici mai repede decat daca le aduci din Hamburg.

TibiV

@livaky

Aia este calea ferata Bucuresti-Oltenita, ne-interoperabila. Deci nu (mai) are legatura cu restul retelei.
Teoretic, ar putea prelua trenuri de pe centura feroviara est a Capitalei, dar si acea portiune din centura feroviara este moarta de cateva decenii.

Asadar, de ce sa complici feroviar ceva care este simplu pe rutier?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Mai e si problema la livrator. Are CF langa/in uzina? Ca daca nu are, iarasi probleme logistice...

hefaistos

Ma bag și eu, nu spun ca ma pricep pe tema.
Dar...
Grinzi de 40 m... din câte știu, greu cu agabaritice pe CF.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Hercule

Din tren nu se poate pune grinda direct pe pozitie, ea va trebui pusa pe camion si dusa la deschiderea N (sau la depozitare). Deci o descarcare/incarcare in plus = o macara platita in plus.
Mai mult, daca producatorul grinzilor nu are CF trebuie sa le puna pe camion ca sa le incarce pe tren. Iar o operatie cu macara in plus.
Per total ar iesi mai scump.
Deșteaptă-te române!

AdrianB1

#12868
@hefaistos , 40 de metri au grinzile din beton. Intrebarea era despre cele metalice, care sunt din segmente mai scurte.

@survola , macaralele sunt venite de vreo 2 saptamani, cele 2 rosii - una manevreaza grinzi metalice si una pune prefabricatele la canalul din lac. Daca vor sa se miste repede, 2 macarale sunt mai bune la grinzi de beton decat una singura si mai mare, mi-a zis unul din macaragii ca e mult mai bun controlul la rotirea grinzii.

adix