Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 31 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

 :lol:  :lol:
Ala de merge cu manivela?
Cred ca este la fiare vechi de multa vreme.

adix


cosminnus

Comunicat Intrakat, 8 noiembrie 2023: ,,Piața din România este considerată o prioritate de top de către Intrakat. Compania va depune toate eforturile pentru a livra la timp și cu succes proiectele de infrastructură ale Aktor în sectoarele feroviare și de autostrăzi din România"

Prioritatea de top e sa-si bata joc.

ncb

Autostrada A0 | LOT 4 | 18.11 | PASAJ CFR | LAC CERNICA | UMB Ep. 8


Mihai Panait

danutzu_1069

Impresive. Most impresive. ... Ca sa folosesc o "vorba" clasica...
Si fac referire  la continutul ultimei filmari..

Si mai ales... foreza care trece CF... probabil mai putin legal. Nu stiu daca au acordul de la CFI... dar ce mai conteaza, a trecut repede si ...pe șest.  :)

Restul... se vede ca fac foraje de prospecțiune, pe mijlocul lacului... Intrebarea este daca vor lasa un mic canal pe unde sa curga colentina, sau fac... baraj. Ma asteptam sa puna ceva tuburi prin care sa se faca circuitul...

A, nici n-au terminat pilele ca au inceput sa puna aparetele de reazem... acolo la pila de langa CF. Oare imbinarea tablierului metalic e cu sudura sau cu organe de asamblare?
O sa vedem in curand, ca nu mai este mult si incep sa le insire...

iDrive

Eu nu inteleg de ce sunteti suparati. La pachet cu autostrada o sa avem in loc de un lac, doua.

medicul de garda

#12741
Eu sunt mai putin impresionat de solutia pe care au gasit-o pentru traversarea caii ferate cu drumul lor de santier. Un constructor serios si neprotejat politic ar fi folosit niste dale de beton puse intre sine, ca la orice traversare agricola. UMB nu se complica cu prostii dinastea, arunca direct niste pamant peste piatra sparta, ce conteaza ca o sa fie limitare permanenta acolo in viitor fiindca se colmateaza terasamentul , important e ca sustinem constructorii romani care lucreaza repede!

Pentru cei care nu inteleg care e problema, le sugerez o plimbare cu tramvaiul pe orice "green track" din sectorul 5, , sa simtiti niste forte G pentru care altii dau bani grei in parcuri de distractie :excited: . Sa vedeti cum se duce dracu o linie de cale ferata pe care trantesti pamant la nimereala, mai ales una pentru care nu se plateste mentenanta.

NB: stie cineva daca e limitare de viteza pe calea ferata de Cernica in zona lucrarii, si daca da, cat e?
Trust me, I'm an east-european doctor!

bogdan4ice

5 Minute pentru 2Km maxim 30Km/h viteza TGV-ului ce trece pe acolo.

Telvanni

Primim o descarcare provizorie in DN2?  :excited:  :excited:


AdrianB1

Vad ca au venit macaralele pentru grinzi, cele 2 rosii de langa calea ferata. Cea mica (galbena) folosita la elevatii vad ca e trasa pe dreapta pana cand incep sa puna predale. Ma astept sa inceapa sa puna grinzile cat de curand. Daca ar fi sa ghicesc, macaralele rosii vin de pe DX12 lot 4 si nu o sa stea sa piarda vremea pe-aici.

adix


danutzu_1069

@Telvanni, nu te entuziasma... mai este mult ...pana departe.

@bogdan4ice, limitare de viteza, la ce? Este tren al Transferoviar circula de cateva ori pe zi si nu cu viteza astronomica.. Apare intr-una din filmari, este cursa de Oltenita de la Titan Sud

bogdan4ice

Ar circula mai repede daca ar permite linia nu? Sau merg la consum? Intre statiile anterioare circula cu 90km/h in medie.

EugenRo

La ce latime de pamant au pus in lac, te astepti sa urmeze balastul stabilizat  :lol:

StefanCelMare

Văzând cum a lucrat de repede UMB pe alte structuri de lungimi mai mari de pe A7, mă aștept ca pasajul peste Cernica să fie foarte avansat spre final 2025.

Grinzile sus adică, posibil și predale.
Foarte probabil, deschidere în 2026 a lotului.

Dacă sunteți tentați să dați pronostic negativ, uitați că UMB rezolvă unde i se cere să rezolve.

A0 loturile UMB+chinezi sunt "easy win".
Costuri mult mai mici ca A7, A1, A3, beneficii mari și mulți beneficiari rapid.
Inclusiv dacă apar probleme de tipul crizelor, A0 pare aproape inevitabil în următorii 4 ani.