Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Dragoș295

S au apucat grecii de treaba, era ceva activitate la ora 9:00 in zona podului peste CF.

VladVulpe

Sambata dimineata , ora 9 era activitate intensa a UMB mai ales pe zona unde au "acoperit" lacul

AdrianB1

#12692
Quote from: GAC on November 15, 2024, 11:44:12 PMDeci ma astept ca gropile de radier sa aiba cel putin 6-7 m adancime fata de nivelul batardoului astfel incat radierele sa fie asezate pe un strat de sol mai decent.
De asemenea sunt curios pe cati piloti se vor aseza radierele si cat de lungi vor fi pilotii.
Ca o paranteza interesanta, asta seara, la Piata Presei, turcaletii operau o foreza de tip CFAP. In mai putin de 2 minute, burghiul a patruns cel putin 1 m, poate chiar 2. Cu 3 astfel de foreze, UMB poate termina cu pilotii pana la Craciun.
Solul poate fi decent si la 2-3 metri, dar asta se stabileste prin studiu geo (foraj). Asta stabileste si cat de lungi vor fi pilotii.
Pe cati piloti? Cate 2x9 la fiecare deschidere, parca 2x12 la culei, 40m per deschidere. Nu mai stiu daca are 1250m podul, asta ar insemna cam 30 de deschideri, cam 560 de piloti (e rotunjit).

Nu e o foreza speciala aia de a sapat 1 metru in 2 minute, e solul moale. La Cernica sunt 3 foreze care lucreaza la calea ferata, era un zvon ca mai aduc inca 3 (neconfirmat) ca sa lucreze cu toate 6 la podul de pe lac. Nu stiu cat o sa dureze forajele, o sa vedem cum merg in functie de teren, dupa ce fac vreo cateva seturi si o sa vedem daca vin alea 3 suplimentare.

Editat: poate foreza aia de la Piata Presei o fi fost de diametru mic. Ar fi o explicatie de ce merge mai repede, pe langa tipul de sol. Aici sunt o gramade de informatii: https://mbipiles.com/cfa-vs-fdp-drilling-understanding-the-differences-and-choosing-the-right-method/

alecu26

Metoda CFA are limitari. Adâncime, diametru....
Nu cred ca am văzut vreodată folosita la autostrazi
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).