Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ncb


ioans

Parca pasajul de la Ciorogarla peste A0 trebuia sa fie dat in trafic deja  :) Cei mai constanti sunt cei care lucrează la cursul râului, in rest probabil sunt in vacanță, mai discutam prin Aprilie pt extinderea pentru Iunie.

nohablaespanol

Fascinant cum se misca... Astept postare de la Scrio, la ritmul asta candva prin Ianuarie:

"PRIMUL picior de parapete montat pe pasajul A0xA1! Constructorul se misca cu pasi repezi spre inaugurare!!11one!"

dacibesti

Quote from: ioans on November 14, 2024, 12:33:56 PMParca pasajul de la Ciorogarla peste A0 trebuia sa fie dat in trafic deja... 

Exact la asta ma gandeam si eu... dar (sincer) imi era prea lene sa caut sa vad de cand e filmarea secretarului de stat cand i s-a zis in masina "saptamana viitoare mutam traficul pe pasaj". Cred ca se apropie de o luna.

adix


ncb

AUTOSTRADA A0 Nord lot 3 DN2 Afumati - DN3 Cernica | Stadiu lucrari 14.11.2024


Raducu P Drum

dorum

astia acopera tot lacu... alta metoda demna de anu 2024 nu au gasit? nu ma mir ca n-au primit autorizatie la modul asta de lucru :(

danutzu_1069

Ba da, mergea autostradă wireless...  :lol:

Nu crezi ca este cea mai rapida metoda? Care e problema? Langa Slatina, la Olt tot cam asa au facut, e drept, nu au acoperit tot, ca Oltul trebuia sa curga pe undeva la debitul respectiv.
Aici debitul este foarte mic, este posibil sa ramana un culoar neacoprit...
Sa nu disperam. Lacul va fi golit de pamnat si readus la stadiul iinitial. Probabil si groapa de imprumut va fi umpluta la loc cu un pamant mai bun /fertil

De notat ca au inceput defrisarile si pe malul celalalt..

dr4qul4

ma asteptam la ceva mai multa agitatie... Sunt destul de putine utilaje pentru cum ne-a obisnuit UMB (la acest tip de lucrare) si mai ales...pentru calendarul impus de avizul de mediu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dumbravaandrei

^^ la fel ca la Slatina, nici aici nu va fi curatat lacul, ci doar se va cobora la 50cm sub luciul apei. Atât.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

Radu_A

lol aproape au ajuns la malul celalalt  :o

sunt curios ce pauza o sa aiba de sarbatori oamenii care lucreaza aici tinanad cont ca sunt restrictionati de timp

danutzu_1069

^^ La Olt, curentul si debitul fac restul de treaba (curăță ). Aici nu este cazul, asa ca vor trebui sa readuca la starea initiala, mai ales ca este rezervatie.

GAC

pe mine alt aspect ma framanta la podul Cernica.
Acest batardou pare ca are cel putin 2-3 m inaltime fata de luciul apei; apa ma astept sa aiba cam 2 m, la care se adauga stratul de mal+nisip de pe fundul lacului de vreo 2 m. Deci ma astept ca gropile de radier sa aiba cel putin 6-7 m adancime fata de nivelul batardoului astfel incat radierele sa fie asezate pe un strat de sol mai decent.
De asemenea sunt curios pe cati piloti se vor aseza radierele si cat de lungi vor fi pilotii.
Ca o paranteza interesanta, asta seara, la Piata Presei, turcaletii operau o foreza de tip CFAP. In mai putin de 2 minute, burghiul a patruns cel putin 1 m, poate chiar 2. Cu 3 astfel de foreze, UMB poate termina cu pilotii pana la Craciun.

Radu_A

vad eu bine sau "chinezii" au asternut deja uzura pe un sens pe aia 2 km?

TibiV

Nu vezi tu bine...

E emulsie bituminoasa si (pe un sens) stratul de asfalt de baza (poate binder), insa doar pe cateva sute de metri.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)