Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

Baieti, din pacate o receptie cu restante nu se mai poate face decat daca este vreun ordin puternic. Astfel, pana nu va fi 99%... slabe sanse de deschidere!In live-ul de ieri domnul Scriosteanu spunea ceva de montaj grinzi, apoi predale/placa si apoi posibilitate de deschidere partiala... Parerea generala, insa, este ca pana nu vor fi cu absolut toate la gata nu se va da drumul. Personal, cu toate ca sper la martie-aprilie(ei au avansat 28.04), este posibil sa muscam binisor din vara! Doamne Fereste de toamna lui 2025....

catalin2407

Să văd eu ca sta toată legătura între A1 și A2 în suprabetonarea unui pasaj local... Aș băga mâna în foc ca îi vor da drumul în secunda 2 în care o pot face "în siguranță".

hefaistos

Nu. Dacă trec alegerile nu-i va mai pasa nimănui. Deci se va deschide cand e "gata", fara scamatorii de HP și noduri temporare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

DragosC

#12663
@catalin2407 nu este vorba de suprabetonarea unui pasaj local (cel secundar de la Teghes).

Este vorba de lipsa aproape completa a pasajului de la Clinceni care e la stadiul de radier, si unde A0 ar trebui sa treaca peste drumul local.

Adica am putea trece cu vederea circulatia pe o singura cale la pasajul peste CF, am fi putut trece cu vederea (vorba vine) inclusiv deviatia a 4000 de oameni prin camp la Teghes, incat corpul autostrazii sa poata continua nestingherit catre Bragadiru, insa la pasajul intre Clinceni si Ordoreanu se rupe fizic totul.

De asta toate aburelile cu deschideri provizorii au fost fix atat, abureli.
Nu spera si nu ai teama

Ionut

Aktor a notificat CNAIR că termină A0S3 în aprilie 2025. Nu vă mai agitați. Vine confirmarea oficială după 4 luni de când v-am zis să vă luați adio de la 2024.

Eu zic că nici aprilie 2025 nu va fi, sper mai, hai iunie. Dacă se apucă totuși de treabă.

MARIVS

Salut!

Nefiind specialist, nu stiu la ce data trebuia/trebuie sa livreze Aktor lotul 3S al A0.
Aprilie 2025 este in termen sau este devansat?

Cateodata ma intreb cum poate Scriosteanu sa afirme asa senin ca aleg raul mai mic, anume acela de a continua cu Aktor in loc sa rezilieze. Inteleg logica, insa practic recunoaste ca Statul se afla la cheremul unei companii. Mie, Xulescu, imi curg penalitati de la secunda 1 de intarziere a impozitelor, insa pentru toate aceste firme nu se impun penalitati.

Poate exista penalitati, insa pana acum eu, simplu cetatean, nu am auzit despre asa ceva.

carutasul

Se presupune că sunt și penalități. Acum în realitate lucrurile sunt destul de complicate- chiar dacă principalul vinovat e Aktor, sunt și circumstanțe care, strict juridic, pot fi invocate în favoarea lor, noi nu știm de pildă care a fost povestea relocărilor de utilități, de ce a durat atât. Mai e și o problemă care apare mereu când între licitația propriu-zisă și începerea lucrărilor trece prea mult timp: de pildă lotul cu cele mai multe probleme trebuia făcut de Euroconstruct; când au depus oferta erau încă prieteni dar când s-a atribuit deja avuseseră probleme cu ei pe A10; aparent nici grecii nu au încercat să scape de ei de la început, ceea ce e cam dubios, dar pe de altă parte contractul e contract. La fel a fost cu Tirrena, probabil dacă lucrările la centură începeau cu un an sau doi mai devreme nici ei n-ar fi avut problemele financiare care au dus la eșecul lor. Ideal ar fi ca între licitație și începerea lucrărilor să treacă un timp mai scurt care să nu schimbe prea mult din datele problemei: prețuri, situația din teren, situația firmei etc...

catalin2407

Quote from: DragosC on November 13, 2024, 02:20:17 PM@catalin2407

Este vorba de lipsa aproape completa a pasajului de la Clinceni care e la stadiul de radier, si unde A0 ar trebui sa treaca peste drumul local.


Clinceni-ul se termina in 1-2 luni, la Odoreanu probabil si mai repede. La cum arata lucrurile acum, doar la Teghes vor ramane mult in urma. In contextul asta eu zic ca vor deschide si fara a fi complet finalizat. 

Breezzer

#12668
@Ionut

Cam asa o vad si eu, si... pariez ca ma aflu printre cei multi care sunt de aceeasi parere.

Cei de la Aktor m-au învatat ca nu e bine sa fi euforic si înecat în entuziam...

Nu m-ar mira daca termina orezarii sau umb loturile pe A0 nord, înainte de Aktor pe sud  :lol:

Ionut

@MARIVS

Aktor a avut termen de finalizare aprilie 2024. Nu 2025.

florin74

#12670
Nu stiu cat de sigura e informatia... dar parca acum vreo 2-3 ani, cand au prelungit durata contractului pe AOS3, au fost atat de papagali ca  au solicitat cu vreo 8-9 luni mai putin decat erau indreptatiti...
Oricum, perioada aia a fost extrem de tulbere, cu schimbari succesive de actionariat... cu pregatirea de vanzare de actionarii olandezi, o serie de evenimente destul de complicat de gestionat si cu impact pe derularea proiectelor.
Pana la urma important e ca asa taras grapas, chinuit, par sa duca la bun sfarsit proiectul.. Deocamdata nu au abandonat nici un proiect in Ro, ceea ce la stilul lor, chiar e o minune :lol:  :lol:  :lol:

Ionut

Doamne ce varză completă a fost pe A10. Inclusiv cu grinzi căzute de pe pile, cu greva Marcotim (nu aveau acces la groapa de împrumut și erau și neplătiți), cu telenovela Oiejdea, cu lucrări refăcute stil meșterul Manolis, cu țeapa Euroconstruct...

Nici A0S3 nu e departe. Să nu zicem hop până nu sărim gardul. Oricum, mult nu mai e. Dar mai e.

Siciltir

@Ionut așadar un an întârziere pe execuție si încă unul la proiectare? 2 ani întârziere???

Ionut

Ceva de genul. Nu mai știu din memorie întârzierea la proiectare dar parcă așa era, vreun an.

adix