Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

livaky

#12615
Salutare,

Poza de la lacul Cernica:







danutzu_1069

#12616
Se pare ca aplica modelul de la podul de peste Olt. Cat mai mult pamant...probabil vor lasa undeva neacoperit cat sa fie ceva posibiltate de curgere.

@livaky , din imgur iei link-ul BBcode

gruia88

Aoleu ăștia astupară lacul  :o 

dumbravaandrei

Dupa 2 ani de f***t acordul de mediu, atata solutie au gasit  :madwife:

Apai sa nu iti bagi picioarele in anpm?!?

Apai sa nu intervina si alte institutii sa sape mai adanc in problematica?

horatiu.cosma

Contract semnat în 2020 cu termen 2 ani și jumătate. Începe în 2024, pe motiv că trebuie protejat lacul. Și în câteva zile uite lacul, nu e lacul. N-ai cum să inventezi așa ceva.

pasadia

Ar fi intervenit toate instituțiile (în frunte cu Alin Șerbanescu) dacă constructor era Comsa. Dar așa e ok, caci e "constructor român".

al3x

Deci, ca sa inteleg si eu, nefiind expert, UMB pune pamant in lac ca sa nu mai fie limitat de acea fereastra de cateva luni in care are voie sa lucreze in lac?

danutzu_1069

Stiam ca se vrea protejarea a nu stiu ce specie de ceva, care nu este iarna...
Lacul n-are nicio treaba, il golesc asa cum l-au umplut... si pot sa-l si adanceasca daca vor cei de la apele romane...

aaxel03

Nu este vorba de "protejat lacu" ci despre nu stiu ce specii de pasari, ceva starci si cormorani, care migreaza dupa luna octombrie. Solutiile tehnice s-au adaptat tot pentru a nu le distruge habitatu. Faptul ca s-au cacait atata din 2020 s-a intamplat pentru ca au facut nu stiu ce studii asupra habitatului pe toate cele 4 anotimpuri, e totusi rezervatie naturala,  in alte tari nici nu s-ar fi aprobat autostrada pe acolo. Dar desigur, hai sa scoatem UMBul vinovat si sa-i dam inainte cu teoria conspiratiei.
Btw, Sfanta Pizzarotti s-a apucat de treaba sau asteapta, in cardasie cu autoritatile, sa termine intai lotul ala amarat din A7, fiindca nu au capacitatea sa duca 2 loturi paralel?  :D


https://www.anpm.ro/documents/12220/76587155/Acord+de+mediu+revizuit+pentru+proiect+Autostrada+de+centura+Bucuresti+-+feb+27++2024.pdf/e08de7e3-d576-4e7f-836d-614f680e6c9c

EugenRo

#12624
^^^Deci pana in decembrie (daca se concentreaza) ar putea deschide legatura DN2 x A0N-L2. Dar ce va fi in giratoriul ala, jaleo.. O:-)

danutzu_1069

^ Este motivul pentru care am dubii in ceeace priveste oportunitatea deschiderii circulatiei.
Plus inghesuiala pe bucata de bretea (de iesire din A0) care in mod normal este doar pentru o banda.
Eu as vedea mai degraba sa termine si pasajul peste A0 pentru acces pe sensul celalalt. Iar la DN, amenajate giratorii la distanță fata de nod.

Apropo, nodul nu este prevazut cu posibilitatea de a intoarce. Adica sa iesi de pe A0, ca sa te intorci pe sensul celalalt. Iesi in DN si mergi mult ca sa poti face asta.

Sorinus

#12626
Aveți giratorii pe DNCB cu nemiluita și va faceți griji de asta. Orice km de A in plus e minunat, mai ales în zona București.

adix


AdrianB1

La Cernica era evident ca se va face platforma in lac, asa au facut si la Afumati, si la Slatina si probabil cam peste tot pe unde au avut de lucrat la poduri in circumstante similare si nu doar ei, ci toti constructorii.

Nu poti face un pod de 1 km zburand pe deasupra lacului, nu e navigabil ca sa transporti utilaje si materiale cu barja si daca l-ar seca ar trebui sa sape o transee de 50 de metri latime si 3-4 metri adancime pe tot traseul podului (pe primii vreo 2 metri e namol). Si ar trebui sa si depoziteze temporar 250,000 mc de namol puturos in aer liber. Nu e fezabil.

danutzu_1069

Viteza in stil aktor, toate actiunile secvential, Daca unu se scobeste in nas, restul il asteapta sa termine, ca apoi sa mearga mai departe...  :puke: