Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

DragosC

Deci dupa turnarea asfaltului, santul de pe lateralele drumului este umplut/betonat incat ajunge aproape la acelasi nivel cu asfaltul ?
Nu spera si nu ai teama

raul.olaru

nu, ramane ca in poza, sa se poata scurge apa prin el.
in ultima poza este asternut si stratul de uzura, in afara de marcaje nu se mai face nimic acolo.

danutzu_1069

@DragosC , Ionut facea referire la panouri fono, in varinata finala, adica pentru circulatia normala.

Eu nu sper, ci sunt sigur ca vor pune, Ca doar au pus in alte parti unde era discutabil. Acisi sunt case aproape de A0 de amble parti.

DragosC

Ce sa zic, doamne ajuta !  O:-)
Nu spera si nu ai teama

DragosC

#12604
In alta ordine de idei, nu mi-e clar deocamdata rolul acelor bretele ale celui de-al doilea pasaj.

Imediat in spatele pasajului vor exista spatii de servicii, cel putin initial fara benzinarii, probabil cu scop de parcare si toalete.

Imi pun intrebarea daca acele bretele vor putea fi folosite pentru schimbarea de sens pe A0, adica daca vor fi accesibile celor care intra in spatiul de servicii sau nu, si unicul motiv pentru care exista e ca sa isi poata face constructorul treaba (drumuri de santier).

Mai mult, din moment ce pasajul are intrari/iesiri dinspre Paraul Rece, si daca va avea intrari/iesiri si in acele spatii - ne putem gandi ca ar putea fi folosit ca o alternativa la nodurile "pe bune" de la Darvari, respectiv Bragadiru ?

Nu mi-ar conveni sa imi circule tirurile toata ziua prin fata casei, pentru urmatorii 50 de ani, dar daca va fi asa, macar as profita si eu sa am intrare/iesire in/din A0 la un minut de casa (foarte slaba consolare prin comparatie).

Este vorba de acelasi pasaj pe care pana in urma cu cateva saptamani, inclusiv Scriosteanu il declara ca fiind un potential punct-terminus provizoriu pentru o deschidere partiala.


Nu spera si nu ai teama

adyneamtu

^Sunt doar acces la drumurile agricole adiacente A0.

DragosC

Ar fi bine, dar exista cazuri foarte asemanatoare, unul e pe A1 la Corbii Mari, intri in OMV pe dreapta, iesi din peco, ai doua optiuni:

1. Intri iar pe A1 si te duci catre Pitesti.

2. Treci pasajul peste A1, intri in Mol pe partea cealalta, si de acolo te poti intoarce catre Bucuresti tot pe A1.

Nu spera si nu ai teama

Deutschländer

Sa nu compar A1 intre Bucuresti si Pitesti cu restul tarii.
Autostrada are 50 ani, geometria de fiecare nod este complet diferit fata de restul tarii.

Ceva comperativ cu situatia ta este DJ106M care trece peste A1 (langa Cut, jud Alba).
Ai in est si vest spatii de servicii, care tot nu sunt legata de autostrada.

DragosC

Avem planurile celor doua pasaje, datorita lui @Ionut - trebuiesc citite invers, cu sudul in sus:



Nu spera si nu ai teama

wrunning

#12609
Quote from: andrei.horeica on November 08, 2024, 01:37:49 PM
Quote from: RaduG on November 08, 2024, 11:29:12 AME ceva mișcare pe lotul lui Pizzarotti? Au intrat în teren?
Salut! In partea dinspre Corbeanca(strada Cantonului) azi dimineata nu se observa nici o miscare a lui Pizzarotti pe Lotul 1 Nord. Astept cu nerabdare ceva miscare si sunt tare curios cum vor face devierea traficului pe strada Cantonului avand in vedere ca a devenit destul de circulata pentru a se evita aglomeratia de pe strada principala din Corbeanca.

Prima data cand postez poze, sper sa apara decent. Asa se pare ca va arata trecerea peste A0 care revine in Cantonului.
Eu am fost expropriat partial, mai am teren in partea de nord, unde se termina acele curbe de revenire in Cantonului si se indreapta, prinzand si o mica latura cu drumul drept si-s taaaare curios daca voi avea vreun fel acces, aratand asa.


wrunning

#12610
@andrei.horeica
Recitind, mi-am dat seama ca probabil erai interesat de devierea temporara a traficului, cat lucrarile sunt in curs. Scuze, n-am informatii in acest sens, insa traversarea se va face probabil conform schitei atasate, iar buclele din partea de nord mai sus mentionate fac parte din "restabiliri", care o iau dupa cum se vede in schita, cea din partea dreapta pe langa autostrada, cea din stanga revine in vechiul drum.

DragosC

@wrunning tot ce pot sa zic e ca parcela din prima ta schita arata belea cu putina imaginatie 😂
Nu spera si nu ai teama

adix


TibiV

Nu că aș fi eu cel mai deștept de pe forum, dar îmi place când am dreptate...  :lol:

Ultima filmare postată de @adix confirmă ceea ce am zis în urmă cu 4 luni:
Quote from: TibiV on July 04, 2024, 01:05:27 PMSub linia de inalta tensiune nici macar NU sunt piloti. Nu aveau cum sa bage forezele, caci ar fi facut un arc electric de toata splendoarea.
Deci la o pila mai trebuie forati 3 piloti (acum sunt doar 6 din 9) iar la pila "geamana" toti cei 9 piloti, deci 12 piloti pentru cele 2 pile.

Basca inca vreo 30  de piloti pentru culeea dinspre A2, care probabil va fi in spatelele actalului stalp LEA.

Cu alte cuvinte: asteptati cuminti relocarea stalpilor LEA...
(A10... ring a bell?....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adix