Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

pe cele 4 loturi ramase din A0 pare a fi concurs: cine termina ultimul castiga.
Ori asta, ori au baut toti apa dupa Aktor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

#12541
La Cernica din ce am inteles autorizatia limiteaza perioada in care au voie  sa lucreze in lac. Asta inseamna pana pun grinzile si probabil suprabetoneaza, ca mai departe pot lucra pe sus. Teoretic pot suprabetona de sus, dar ar merge mult mai incet, ca trebuie sa astepte sa se intareasca betonul ca sa treaca la bucata urmatoare, chiar daca merg simultan de pe ambele maluri spre centru. Grinzile sigur nu le lanseaza, le ridica cu macaralele.

Deranjul in lac va fi masiv daca se va proceda ca la balta de la Afumati in care au bagat o gramada de material ca sa poata pune utilajele. Chiar daca s-a discutat despre golirea baltii, ramane o cantitate mare de namol pe fund, la balta aia nu l-au escavat ci au bagat terasament de mai multe ori, inclusiv stabilizat, pana au putut sa bage foreza si macaraua de 80t, alea erau utilajele cele mai grele. E posibil sa procedeze la fel, sa bage terasament pe tot traseul podului si sa lucreze pe el, apoi trebuie sa refaca zona.

@MCI : nu zice nimeni ca au terminat arheologia langa calea ferata, ci ca intra in lac. Acolo nu e arheologie. Nici in zona cu tufe intre bucata cu arheologia si lacul.

naivu

^^vorbesti cu pacat, e drept ca A0N3 merge incet si nici macar nu lucreaza pe tot lotul, iar de A0N1 inca nu s-au apucat (si s-ar putea sa se faca luna mai pana vedem o mobilizare de doamne ajuta), dar pe A0N4 chiar au lucrat frumos si repede la pasajul peste CF. E drept ca lucrul la structura principala incepe abia acum, dar este promitator cum au lucrat pana acum.
Nu zic ca e imposibil sa ai dreptate, dar ai si tu rabdare pana prin iunie inainte de a face afirmatii de genul asta  :) .

MCI

@AdrianB1 eu gen intelesem de la tine ca fac drum tehnologic pe langa bucata aia de era plina de gauri si o sa intre si acolo dupa ce e totul okay si primesc aprobare. Acum vazand ultimul video am dedus ca e okay din moment ce circula pe portiunea respectiva sau chiar au nivelat din ce se vede. Daca am dedus prost, me culpa.  :D

GAC

in filmare se vede cum apa lacului s-a retras putin la mal; incepe sa se vada fundul lacului. nu m-ar mira sa-l goleasca pana la urma, doar pasarile calatoare s-au dus.
daca vin cu cateva foreze, pot termina cu pilotii pana la craciun. daca se apuca sa teasa custile de armatura pt radiere, piloni si rigle, treaba poate merge f. repede; daca vor veni cu vreo 10 cofraje, sunt toate sansele sa avem grinzile puse la 1 aprilie.

AdrianB1

Hai sa vedem o filmare cu ce se intampla pe lac, @adix si @ncb ne tot rasfata in ultima vreme  :)

voicul

Eu zic ca UMB merge ok pe lot (fara graba adevarat), dar mai bine forta maxima pe A7 sau DX12, decat un lot muzeu aici.
Chinezii nu merg rau, care e cam departe de a merge bine, dar pentru primul lot, de moment e ok.

ncb

@AdrianB1, Filmarile nu imi apartin, eu doar le postez aici pe forum si mentionez sursa.

hefaistos

Multe afirmații pe aici.
Chinezii ar putea sa termine în decembrie 2025. UMB-ul nici o șansă.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

reed

de ce nu ar termina UMB-ul?Ce așa mare pod e?Daca nu folosesc palplanșe ,merg rapid cu podul într-un heirup.

naivu

E un pod destul de mare, comparabil cu podul de la Bacau sau cel de la Slatina care au necesitat vreo doi ani, dar cred ca UMB e capabil de mobilizarea necesara ca sa-l termine in 2025. Cred ca va face tot posibilul sa iasa cu santierul din lac pana la primavara, dupa nu sunt la fel de sigur ca nu va avea alte santiere mai importante  :) . Caz in care va trage cu ochiul la A0N3 si doar va incerca sa nu ramana prea in urma chinezilor :) .

adix


carutasul

interesant, s-au mișcat bine aici. Deci ar putea să o facă circulabilă (nu zic de deschidere că nu prea ar avea noimă) de la A1 până la Țegeș anul ăsta. Sau poate ar avea o oarecare noimă o deschidere parțială până în Dj401A ca să mai preia din presiunea descărcării A1 în centură, dar s-ar putea să fie mai mare daraua decât ocaua... mai ales dacă avansează și la Țegeș încât să fie speranțe pentru primele luni de primăvară.

DragosC

Nu vad cum ar functiona o descarcare la Teghes pentru A1, prin A0.

Nu e nod, nu sunt bretele, nu e nimic, doar un camp prafuit si fara drumuri, vai de el. Nu ai pe unde iesi de pe A0 la Teghes, nu ai pe unde intra pe A0.

Eventual sa iasa pe la Darvari, unde ar fi nodul precedent, dar chiar si asa, ar sugruma complet toate localitatile dintre Darvari pana la DNCB, care oricum sunt sufocate chiar si azi.

Poate ar trebui sa o rarim cu aceste deschideri partiale, half-profile, cioturi si loturi muzeu.
Nu spera si nu ai teama

adix