Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

bogdan4ice

Dupa ce termina "comorile" probabil vor putea incepe dar doar pe partea dinspre A2 spre Cernica copacii sunt in picioare deci probabil acesta va fi un nou motiv de extensie...

GAC

intrebarea este cand se apuca de batardouri. totusi, daca nu vedem inca foreze in locatie, nu-i semb bun. m-as fi asteptat sa vad vreo 10, de asemenea m-as fi asteptat sa vad multe custi de armatura pt piloti.

bekxy


DragosC

https://www.libertatea.ro/stiri/lista-localitatilor-din-giurgiu-si-ilfov-exproprieri-autostrada-a0-centura-bucuresti-5065239

"Guvernul a aprobat, în ședința de miercuri, 30.10.2024, o hotărâre privind mai multe exproprieri din zona unde se construiește autostrada de centură București.

Documentul modifică anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 37/2021 privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Autostrada de centură Bucureşti", sector Centura Nord km 0+000-km 52+770.

Exproprierile vor fi făcute pe raza localităţilor Săbăreni din judeţul Giurgiu, Dragomireşti-Vale, Buftea, Mogoşoaia, Baloteşti, Tunari, Dascălu, Ştefăneştii de Jos, Găneasa, Pantelimon şi Cernica din judeţul Ilfov.

De asemenea, sunt necesare noi exproprieri pentru executarea lucrărilor la Autostrada A0 București Sud, Lot 3 Bragadiru – Joița.

Este vorba despre 210 imobile în suprafață totală de 44.995 mp, situate pe raza localităților Bragadiru, Clinceni, Domnești și Ciorogârla din județul Ilfov și Grădinari și Joița din județul Giurgiu.

În plus, pentru realizarea lucrării este necesară ocuparea unei suprafețe de 15.089 mp aparținând proprietății publice a statului și o suprafață de 1.686 mp aparținând proprietății publice a unităților administrativ-teritoriale Bragadiru, Domnești și Ciorogârla din județul Ilfov și Joița din județul Giurgiu.

Pentru Lotul 3 Sector 1 km 85+300 – km 100+765 aferent Centură Sud, la momentul realizării Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire a fost identificată necesitatea ocupării unei suprafețe suplimentare de teren pentru continuarea lucrărilor, respectiv suprafața totală de 44.995 mp."
Nu spera si nu ai teama

rio tinto

Acum cativa ani mi s-a explicat pe acest forum de ce intersectiile tip trefla nu sunt bueno si acum pe A0 exact asta vad. Acum sunt bueno?  :lol:

adix


danutzu_1069

Inca un pic si se... naste si culeea lipsa..

TibiV

Poate sunt eu chior, dar radierul culeei mi se pare ușor dezaxat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#12503
Probabil va fi un pasaj ... in curba.
Curba mica, probabil atat s-a putut pentru amplasarea fundatiei...

Este foarte adevarat ca fundatia este paralela cu restul, dar puteau sa-i dea un unghi...

alecu26

Sunt bune intersecțiile în trefla. Dar trebuie luate în considerare toate aspectele. Ocupare teren, viteza minima, traficul maxim.
Sunt bune pt intersecții cu un drum relativ mic ca și trafic in acea intersectie dar care generează un trafic echilibrat în toate direcțiile.
Mie îmi plac ca poți face foarte ușor upgrade la ele, funcție de cum vezi pe bune ca evoluează traficul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AdrianB1

A0N4. Am vorbit zilele trecute cu cineva, am aflat vreo 2 chestii interesante. Arheologia nu e terminata, au gasit un sat intreg acolo si au descoperit ceva obiecte interesante, nu pot sa discut despre asta. Din ce stie omul respectiv, nu exista permisiune de a se atinge de zona pana la marginea rapei dinspre lac, se verifica o laterala (V) pe care sa faca drum tehnologic si o sa lase bucata aia asa cum e pana primesc aprobare sa intre in teren. Se pare ca e o surpriza, nu un aranjament ca sa amane lucrarea.

Urmeaza sa vina o foreza saptamana viitoare ca sa faca forajele lipsa de sub LEA. Acolo e un pilon, mai lipseste si culeea. Pe LEA nu e tensiune pe linia directa, ci pe derivatie. Derivatia va ramane asa pana se termina lucrarile in santier.

Despre bucata din lac inca nu stie nimic. La lucrarea activa au avut temporar resurse din alte santiere, in special vreo 50 de fierari care au venit, au facut tot ce puteau face si au plecat. Si ceva utilaje de la Albota care vin cand e nevoie de ele si pleaca inapoi, ca nu au ce face cu ele permanent pe santier.

Despre protectia muncii ... vorba lui: "Adi, ai crescut pe santier, stii cum sunt oamenii. Unii nu inteleg nici daca le spui o data, de doua ori, de trei ori, te certi cu ei, te injuri si tot nu le pasa." Nu e ca cineva ii lasa de capul lor, dar cu unii nu te poti intelege si daca ai nevoie de oameni, nu poti sa ii dai afara. Mi-a povestit de probleme din santier, nu pot sa le reproduc, dar stiu despre ce vorbeste. Partea pozitiva e ca, din perspectiva lui, se misca foarte bine fata de lucrarea pe care o au (nu include lacul) si resursele pe care le au, iar sefii de echipe sunt ok.

Grinzi sus: abia peste vreo luna termina culeile lipsa si betonarile la ultimii piloni din nord de CF. O sa vina 2 macarale mai mari sa puna grinzi, inca nu stie cand, probabil cand o sa le poata pune pe toate odata. In ritmul asta estimeaza vreo 6 luni pana termina podul de la CF, pentru lac nu au fost anuntati nimic.

Si o chestie care mi s-a parut ciudata: au comandat niste foreze acum vreun an, timpii de livrare sunt uriasi chiar si pentru cantitati relativ mici. 6-12 luni pentru 2-3 bucati, 2-3 ani pentru o duzina de foreze. Informatia neverificabila e ca un procent urias al forezelor cu care lucreaza sunt externe, gen 80-90%.

AdrianRO

De acord cu muncitorii pe santier..masurile de protectie sunt subiect de ¨misto¨ intre ei..vine unu cu casca se rade de el. indica o problema de siguranta se rade de el..¨ce, ba, iti e frica?¨. din pacate asta e cultura muncii pe santier inca..mai trebuie sa treaca ceva ani sa se schimbe si chiar ei insisi sa ajunga sa ceara conditii de siguranta. acum si cand se ofera cea mai mare parte dintre ei le refuza.

AdrianB1

Nu asta e problema, castile, sunt chestii mai serioase si mai periculoase pe care unii le fac de capul lor si nu asculta. Mi-a spus exact de cateva cazuri in care erau riscuri de accidente mortale si cate unul tot nu s-a invatat minte, dar nu intreaga echipa. Cazuri individuale, nu exista o atmosfera de ignorat protectia, ci cate o uscatura prin fiecare padure.

26ld

@AdrianB1 Interesanta postare. Te rog sa urmaresti ultima filmare de pe podul de la Buzau, o voi pune si aici daca mi se permite. Numara si tu cati oameni au casti si ce sisteme de protectie/siguranta se folosesc pentru munca la inaltime in cazul podului, ca am vazut ca muncitorii de pe A3 aveau. Daca tu zici ca e doar o padure cu uscaciuni dupa ce vezi filmarea asta...nu mai am cuvinte.


tom_sawyer

#12509
La UMB nu e numai o problemă individuală la nivel de muncitori, ci una la nivelul firmei: nu folosesc balustrade la podurile în construcție. Alte firme (Webuild, Aktor, PORR) folosesc, deci alocă bani și timp pentru asta.
Din moment ce procedează așă sistematic, înseamnă că au siguranța că nu vor fi deranjați de ITM.