Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

DragosC

Nu vad cum s-ar muta 40-50% din traficul de pe DNCB pe A0. Poate 40-50% din traficul greu, care la randul lui e mult mai putin voluminos (ca numar de vehicule) comparat cu cel usor, compus din turisme si furgonete.

Ori masinile mici au un motiv specific pentru care aleg centura ca sa ajunga la destinatie, si daca am avea un A0 functional simultan cu un DNCB modernizat, nu prea vad pe nimeni care sa aleaga A0, exceptandu-i pe cei care doar tranziteaza zona capitalei.
Nu spera si nu ai teama

AdrianB1

Nu stiu cat e traficul de tranzit, dar ala se muta 100% pe A0. Traficul periurban se muta partial. Chiar si din Bucuresti in Bucuresti A0 va face sens in anumite circumstante, pentru mine din vest spre Pipera A0 ar fi o cale mai lunga, dar mai rapida, mai ales daca ar exista radiala planificata sa ma scoata in 5 minute in A0, ca in Pipera intra deja A3.

Fara cifre mai bune de trafic nu se poate estima impartirea intre A0 si DNCB dupa ce A0 va fi gata. Cu gaurile actuale nu se pot face previziuni.

DragosC

Ar fi mai rapid prin A0 pt dvs. si daca DNCB ar fi modernizata integral ?
Nu spera si nu ai teama

aaxel03

#12438
^DragosC
De ex eu, cand ma intorc in Bucuresti, venind pe A3, aleg A0 in loc DNCB ca sa intru in Bucuresti pe DN1, la fel si cand plec din Bucuresti. La fel o sa fac si cand o sa vin dinspre A2 etc, deci situatii in care nu sunt in tranzit si iata, folosesc A0.
PS Mentionez ca intre A3 si DN1 DNCBul e modernizata integral.

DragosC

Nu contest, departe de mine gandul, intrebarea e doar ce procent din cei care fac asta acum ar trece la A0 o data ce e gata, si mai ales, cati ar face-o daca si DNCB ar fi modernizata integral.

Am o suspiciune ca relativ putini, dar oricum, e irelevant in acest moment.
Nu spera si nu ai teama

kitsune

Într-adevăr și șoferii mei de mă duc/aduc de la aeroport, mai nou preferă varianta A3-A0-DN1-Aeroport sau invers, cu variante între A3 și A2 in funcție de oră și trafic. Când se va deschide A0N4 nu cred că vor mai ajunge pe DNCB ever.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

aaxel03

Este clar ca e nevoie deopotriva si de A0 si de un DNCB modernizat 2x2, as zice ca macar una, DNCB sau A0 era bine sa fi fost construita chiar 3x3.

Intrebarea mea e totusi alta: cat este traficu de tranzit care actualmente taie Bucurestiul direct nord sud sau est vest, fara sa aleaga DNCBul? Acesta se va muta pe A0 cand va fi gata, doar ca nu cred ca se poate estima momentan volumul acestui trafic. 

DragosC

Cred ca foarte putini, majoritatea aleg centura in loc sa o taie prin oras, cel putin traficul greu.
Nu spera si nu ai teama

voicul

#12443
Conteaza cat trafic se muta pe A0? Si va rog estimare cu abatere de 0.00% mai ales ca A0 nu e gata. Daca nici in conditiile astea nu se poate un calcul mega, extra super exact in lumea AI-ului ...

Sunt vorbe aici.
E simplu - o sa ajute enorm. Mai timind la inceput si dupa mai multi.

Cati stiu ca de fapt nu km sunt importanti la o masina ci numarul de ore cu motorul pornit?
Si toti cumpara masina cu 10.000 de km ca are putin desi sunt facuti in 1000 de ore.
Pentru ca masina de 20.000 km facuti in 500 de ore - are km multi ... puteeee!

Ca sa fie clar: cati o sa o ia pe DNCB ca e cu 2 km mai scurt, dar cu 4 minute mai mult?
Din pacate destui la inceput, mai putini dupa.

dr4qul4

#12444
Ideal ar fi ca Vamile sa fie mai aproape de DNCB. Sau intre DNCB si A0. La aceste vami vor ajunge tirurile care descarca in Bucuresti. Daca sunt in tranzit, vor merge la vama din orasul de destinatie.
Pentru marfa venita pe vapor, se poate face vama si direct la Constanta.

Referitor la cei care folosesc A0, eu unul o voi face si cand plec/vin din oras.  Aeroportul si Therme sunt cu siguranta mai accesibile pe A0, chiar si cu DNCB modernizat. Pentru a merge din Bucuresti in Bucuresti, centura modernizata devine varianta mai rapida.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Deutschländer

Nu-i atat de usor cu mutatul vamile.
Biroul vamal de la Blvd Timisoara (care oficial este singurul destinat Bucurestiului) a fost gandit de mult timp sa fie mutat la intersectie intre DNCB si DJ300, in zona Pantelimon.
Dar s-au facut vamesii scandal, ca nu au cum sa ajung acolo etc pp...si harababura de pe Blvd-ul Timisoara a ramas. Iar vama Chitila este semnificativ mai spatioasa si libera, acolo nu prea este motiv de mutat pe vama. Iar de cele doua vami din Otopeni si Baneasa nici nu discutam, ele trebuie sa raman unde sunt.
Deci doar vama de pe Timisoara trebuie mutata... dar acolo e problema cu angajatii.

Referitor la vama din Constanta: treaba e din pacate mult mai complicata decat sa faci pur si simplu acolo vama.
Dar problema la bulevardul Timisoara nu sunt containere care au venit din Constanta ci camioanele din Turcia.

dr4qul4

Camioanele din Turcia cu destinatie Bucuresti. Dar probabil de la vama fac cale intoarsa pana la depozitele de pe A1...
Eu prefer sa fac vama la Constanta. Merge totul trimis prin curier. Intr-adevar...costa putin mai mult si lucrezi cu oricine iti e alocat
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Deutschländer

Este semnificativ mai complicat sa faci vama in Constanta decat in restul tarii, motivul pentru care majoritate de importatori duc marfa de acolo cu T1 la birouri vamale locale.
Dar oricum, asta nu-i problema. Problema ramasa este biroul vamal de pe bulevardul Timisoara si acolo este in mare parte vorba de angajatii. Nu prea cred ca o sa rezolva ministerul de finante aceasta problema, nu prea consider ei problema lor, traficul de pe Sector 6.

Sorinus

Nici cu vama de pe Chitilei nu-mi e rusine, de cand e blocat Maniu tot timpul, si Chitilei e varza, deci TIR-urile sa chinuie p-acolo.

Doua vami pe A0 ar fi fost o idee excelenta, eventual cu acces din una din parcari, asa scuteau din investitie. Una la E de Bucuresti, poate pe langa nodul cu A2, iar una spre vest, pe langa nodul cu A1.

Angajatii pot primi un spor sau alocatie de naveta motivante si se relaxeaza. Eventual si microbuz dedicat.

Impactul A0 trebuie maximizat, e totusi un drum nou cu o capacitate f mare, fie si la doua benzi pe sens.

miahi

A0 odata terminata toata va face fata traficului fara probleme, chiar daca vor mai aparea noduri noi ce vor genera ambuteiaje punctuale in zona.
Sunt autostrazi in Europa cu MZA undeva la 80000 care au 2 benzi si care au noduri destul de dese ( 5-10 Km ) si cat de cat fac fata. Sa ajungem noi pe A0 la 80000 ...