Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

survola

In afară de aceste structuri, mai erau niste petece verzi în care "se relocau" niște țevi de gaz. Undeva spre lotul 2. Care o mai fi stadiul pe acolo?

hefaistos

Sunt din ce în ce mai convins ca la chinezi se dorestexsa se deschidă nodul cu DN2 în configurație finala. Au adus și grinzile. Deci nimic în 2024.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

#12302
Acum nu o sa ne suparam pe ei ca au adus deja grinzile in santier.
Chiar e mai bine ca ignora doleantele "candidatilor".
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hadrian

#12303
Quote from: hadrian on July 11, 2024, 09:38:20 PM^^
Eu stau in Voluntari. Afumati-ul il vad saptamanal aproape.
La inceput, prin primavara, se miscau cu talent, ii vedeam mereu cu zecile pe la intersectia cu DN2. De 1 luna o freaca la greu. Nu zic ca nu or termina in decembrie, dar jenant oricum, de la inceputul lui iunie cand trec, vad doar cativa rataciti pe acolo fara mare progres.
Quote from: hefaistos on October 18, 2024, 07:37:57 PMSunt din ce în ce mai convins ca la chinezi se dorestexsa se deschidă nodul cu DN2 în configurație finala. Au adus și grinzile. Deci nimic în 2024.
Pt un 1.2km de la finalul tronsonului muzeu pana in DN2 nu era o catastrofa sa faca un efort sa dea drumul. Probabil daca era Xi la putere in Ro, imediat o faceau.
Acum sa ii aplaudam ca aduc grinzi? Poate pt unii pe aici care nu sunt afectati, eu din Voluntari vad chinul facerii acestei bucati. Ar ajuta enorm sa elibereze traficul de la Dn2/CB. Am de ex o ruda care vine din Urziceni spre Otopeni(casa). Ar fi ajutat-o enorm, dar nah, degeaba,merge pe CB, nu are rost sa intre pe A3-A0, ar fi un ocol eeeenooorm.
Ar ajuta transportul mediu/greu din directia Urziceni spre Otopeni sa intre pe A0 si sa elibereze CB, mai ales in zona Lukoil de la BMW Otopeni . In fine, aplaudati-i cat vreti pe chinezi, cu sau fara guvernul actual, daca nu deschid pana in Craciun fasia asta in opinia mea sunt zero.

voicul

#12304
Ma intreb de ce au pus in contracte ca fac A astea in ani de zile.
Ei nu stiu ca multi o sa comenteze ce e bine si ce e rau si oricum daca nu e gata inainte de semnarea contractului ... degeaba fac.

Dar inteleg ca dupa 30 de ani de lipsa drumuri, nu prea mai e rabdare. Abia de vreo 3 - 4 ani se misca lucrurile cum trebuie, dar orice ai face in 3 - 4 ani nu recuperezi 30 de ani.

Chinezii au obligatia la final de contract sa livreze lotul. Nu am auzit sa fie clauza ca pana la final de 2024 pana in DN2.
Sigur ca ar fi bine, dar ...
Cine garanteaza ca daca e gata in 2025 dau drumul pana la DN2? E semnat ceva in contract?

Ritmul chinezilor e acceptabil de moment. Mai vedem ce ar putea sa deschida si ce vor sa deschida.

danutzu_1069

@hadrian, culegu' , asta aici este cea mai mica problema fata ce este pe DNCB de vest. Nici nu stii ce este la gura mea, apropo de aktorasi... Zilnic.

Inca odată va amintesc saga chinezilor ca sa câștige tronsonul asta... si voi vreți sa dea in circulație ceva înainte de alegeri?

adix


dr4qul4

Nu stiu ce asteptari aveti voi de la un constructor, dar eu ma astept, ca la 1,5 ani de la OIL-ul pt proiectare (cand proiectarea e de 9-12 luni) sa arate deja a santier cu elevatii iesite din pamant. La chinezi chiar arata foarte bine ca au adus si grinzi.

Vrem sa faca intai descarcarea partiala, dar in afara de declaratiile politicienilor (care nu valoreaza 2 yuani) ce ii obliga sa faca asta? Eu ma gandesc ca ii incurca o deschidere partiala pentru ca va aduce trafic suplimentar in zona santierului si nu vor putea lucra la fel.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adix


AdrianB1

Singura problema pe care o vad la lotul chinezilor e ca rapoartele indica un progres lunar de aproximativ 3%, care e prea mic pentru a finaliza in termen, le trebuie vreo 5%. Poate nici raportarile nu sunt precise, dar nu arata ca la Ramnicu Sarat cu asfalt pe pod si 50% raportat, aici chiar e in faza incipienta si e foarte greu de estimat procente dupa filmari.

dr4qul4

Stai sa vezi cu cat va creste cand vor factura grinzile de la nod. Probabil o vor face doar cand le monteaza.
UMB-ul pe L4 are raportat 22% dar in realitate nu e nici 10%. Dar au facturat grinzile depozitate in santier cu vreo 2 ani inainte de a le monta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Costi

In ultima filmare a lui adix de la pasajul Clinceni, observ 2 chestii importante
1  niciun muncitor nu are casca, nici cei din varful armaturilor;
2  culeea dinspre Bragadiru, cea la care se lucreaza, este mai lunga inspre Ordoreanu. Banuiesc ca breteaua de coborare de pe acea parte de la viitorul nod, va porni direct dupa pasaj.

Cristian 74

Nu e la modă casca în România. Când filmam la viaductul de la Nădășelu erau multe discuții legate de echipamentul de siguranță. Chiar articole de presă. UMB a băgat la cap și de atunci e obligatorie casca la ei. Unii muncitori respectă regula, alții înceacă să fenteze. Pe A3 cei mai mulți au cască. În alte părți am văzut unii fără, tot pe șantiere UMB. Cred că depinde de inginerii din zonă. Din ce știu, pe A3 sunt amendați și pe baza imaginilor din dronă. Cam așa e situația la UMB.
Cât despre alte șantiere, dezastru. De multe ori am văzut niște  băieți în tricou și adidași cocoțați pe viaducte, fără vestă, fără nimic. Nu ne plac regulile, suntem șmecheri. La un accident de muncă tragem concluzia fatalistă "așa a vrut Dumnezeu", ne închinăm și mergem mai departe. Trist.

cb

Poate să explice cineva cum va arăta pasajul de la Ordoreanu, că eu nu mă prind?
Pe partea cealaltă se mai face o construcție/culee similară?
Dacă da, de ce nu le fac simultan, nu au personal suficient?
Acele elemente in L, din beton, ce rol au?

danutzu_1069

Nu stie nimeni cum vor fi pasajele, pentru ca abia au fost proiectate si aprobate...