Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

EugenRo

^^ Berceniul ar putea avea iesire indirecta la A0 prin conectare la DR9 care va avea nod cu A0 (din ce vad)

carutasul

din câte văd deja A0 a ajuns să fie folosită intens pentru trafic local așa că nu prea aș susține mărirea numărului de noduri... cel puțin nu până nu se lărgește centura. Am văzut că și la Sofia e problema asta, foarte mult trafic local care interferează cu cel de tranzit...

adix


ncb

Autostrada A0 | LOT 4 | 14.10 | PASAJ CFR | UMB Ep 5


Mihai Panait

TibiV

Wow! A disparut "Selim-ul" celor de  la UMB. Acum trebuie ss apara  si niste foreze...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Siciltir

Se asfalteaza podul A0xA1...

voicul

^Daca o luam logic DN3 nu avea nod pana acum o saptamana.
Nu mi se pare greala ca Domnesti nu are nod cand va veni radialul mai sus putin (care va trage si trafic puternic). Corect un nod la Domnesti va fi gata inainte de radial.

Nu ma mira ca A0 e folosit ca trafic local, daca prin B nu mergi ci stai ... ce sa faci?
Oricum chiar si cu trafic local care sa zicem ca mai incetineste, tot e mai bine cu A0, decat fara el.

strainu

#12262
Eheee, până la radiale își iau si copiii de grădiniță carnet. Problema mare acolo e că unele sate au ajuns să fie strivite între centură si A0, iar drumurile secundare sunt mai rare (și mai proaste) ca in nord, ceea ce face autostrada foarte interesantă.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

ovicor

Realizarea A0 si largirea DNCB la 2 benzi/sens si radialele vor schimba abordarea celor ce intra si ies din Bucuresti, tendinta va fi, evident, de-a se folosi intrarea cea mai potrivita spre centru. Ceea ce e bine pentru traficul din Bucuresti, dar va migra si parte din traficul local spre exterior. Daca banda 1 a A0 va primi parte din traficul periurban, metropolitan, e posibil ca A0 sa se sufoce. Poate gresesc, stiu ca au fost discutii pe tema asta, as vrea sa cred ca evaluarea mea e exagerata, ca cei ce spuneau ca doua benzi sunt de ajuns, ca insumate DNCB si A0 vor fi indeajuns. Stiu ca directorul CNIR zicea de posibila continuare a A5 si intre A6 si A1, deci temerea mea poate fi intemeiata.

punktnet

Cand vreodata o sa ai tu A0 sufocat?
Trec in fiecare zi de minim 4 ori pe A0 intre A2 si DN6 si in 99% din cazuri este efectiv goala autostrada.
Nu am emotii decat cu iesirile unde peste 2-3 ani cu siguranta vor aparea ambuteiajele serioase asemanatoare cu cele din iesirea A2 in DNCB, in rest capacitatea de preluare a traficului este in continuare uriasa comparativ cu ce am avut pana acum, chiar si cu cele 2 benzi pe sens.
Centura veche este data peste cap strict de iesirile si intrarile la nivel, nu de traficul extraordinar.
Just kidding.

AdrianB1

@ovicor , A0 va elibera DNCB si pentru traficul local DNCB e mult mai convenabil decat A0 pentru ca traseele sunt mult mai scurte, iar daca DNCB e fluent nu mai are rost sa iesi pana in A0 ca sa intri inapoi in Bucuresti. Iar A0 va debloca DNCB pentru ca pentru traficul de tranzit A0 e mai convenabil si se va muta acolo.

@punktnet , A0 e acum goala pentru ca nu duce inca nicaieri de nicaieri. Pe nord nu e suficient de mare ca sa fie utila cuiva, chiar si pana in DN2 e limitata utilitatea, iar pe sud traficul inca sta pe DNCB pana termina Aktor. Dupa aceea ma astept la o schimbare radicala si o utilizare serioasa a A0. Pana atunci, situatia actuala e temporara si irelevanta.

Spre exemplu daca cineva vrea sa mearga de pe A1 pe A3, sau din Drumul Taberei/Militari catre Buzau, de multe ori Waze te trimite prin oras. Cu DNCB deblocat, e cea mai scurta varianta si aproape egala ca timp. A0 va fi foarte utila cand va fi completa, pana atunci e cam ca metroul M5, cam gol pentru ca inca nu duce nicaieri.

adix


AlexD

^^ Treaba asta se vede deja pe DNCB mai ales in zona DN6-A2, unde centura veche e dublata de A0. E mult mai liber decat inainte, inclusiv la ore de varf. Si probabil asa va fi toata DNCB intre A1 si A2 dupa ce termina Aktor.

ryan4343

#12268
Intru si eu pe topic, ca sunt direct interesat, locuind in Dragomiresti-Deal. Problema majora pe DNCB, pana la realizarea pasajului salvator, va ramane intersectia Chiajna-Dragomiresti din cauza barierei de la intrarea din Chiajna. Numarul de trenuri a crescut in ultima perioada, iar dimineata, la 8-9, daca sunt 2 trenuri, se blocheaza, cu efect de domino, centura in toate partile.

Se mai aude ceva cu finalizarea proiectarii pasajului?

PS: Felicitari tuturor pentru informatiile in timp real despre proiect si filmarile din drona la fiecare pas.  :gj:

DragosC

Inca exista "la nivel inalt" discursul cum ca DNCB nu mai are sens sa fie modernizata la 2 benzi pe sens pentru ca "oricum vom avea A0".

E foarte simplu, A0 va fi pentru traficul de tranzit iar DNCB va continua sa fie modalitatea principala de deplasare pentru traficul periurban.

Zecile de mii de navetisti din Ilfov si Giurgiu nu vor disparea, dimpotriva.

Asa ca e nevoie de presiune sustinuta pentru largirea centurii si eventual inca niste giratorii suspendate si pe nord.

Ca pana la radiale ne vor manca sfintii...
Nu spera si nu ai teama