Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Asta este problema consiliului județean.

Ionut

Uimitoare, cel puțin pentru mine, este lejeritatea cu care închidem un drum folosit de mii de oameni ca și când ar fi un drum agricol doar pentru că nu suntem în stare să facem la timp ce trebuie să facem.

După 16 ani de monitorizare ar trebui să nu mă mai mire nimic. Dar uite că fiecare rundă de alegeri îmi demonstrează că mai sunt lucruri care să mă mire.

Puffyk 1

S-a ales raul cel mai mic...

horatiu.cosma

Intru și eu in discutia asta, ca vad ca se tot repeta. Ce sa se inchida, pentru ce? Acolo e un pasaj pe autostradă peste drumul ăla local. Maxim să se închidă câteva ore, când se vor ridica grinzile, așa cum s-a procedat în n alte ocazii. Sau dacă e o structură cadru și trebuie "tavanul" turnat monolit, cu susțineri din interior, o mică deviere pe lateral. Din nou, n situații în care s-a procedat așa.

catalin2407

Daca discutam de posibilitatea ca zeci, poate sute de mii de oameni sa beneficieze de pe urma deschiderii (asa chinuite) cu 1-2 luni mai devreme, cei 5 mii care ar ocoli cativa km chiar devin "lejer" de ignorat. Nu exista sector de autostrada cu impact mai mare in viata a milioane de oameni (m-as hazarda la cifra asta chiar daca poate fi vorba si de efect indirect) cum este aceasta bucatica de A0. 

hefaistos

@horatiu.cosma
Cred ca se discuta de deschiderea autostrazii cu bypass temporar acolo unde nu-i gata pasajul și blocarea drumului perpendicular pe autostrada, ca să nu apară conflict de trafic.
Eu nu cred ca se va intampla. Asa cum vor deschide partial Pizzarotti-Retter și Coni Trace pe A7, tota asa va deschide și Aktor pe aici.
Ma întreb dacă nu cumva oficialii noștri sunt duși cu zăhărelul, ca niște copii mici de reprezentanții companiilor care promit, promit și la un momendatxspun "asta e, nu s-a putut, dar noi anm incercat"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

Sa înțeleg ca au forat toți piloții pentru culeea lipsa? (acolo, unde a filmat Adix..)

Mie îmi pare ca nu... doar ce au început și au dat de o... surpriza.. FMM de rețele.
Altfel nu înțeleg de ce este multa apa în săpătura, și de ce a fost nevoie de șanț pentru scurgere...

Stai sa vezi acu.... :bash:  :bash:

pbh

Da, au forat toti pilotii. In ultimul clip a la Scriosteanu apare un nene care spunea ca tocmai au terminat. Acum asteapta sa se intareasca.
Din pacate nici pilula albastra nu mai este ce a fost, pentru greci cel putin.

DragosC

@carutasul Paraul Rece nu e asfaltat...

@horatiu.cosma drumul local va fi peste autostrada, nu invers.

De unde problema - din moment ce la pasajul peste A0 nu au facut nimic, solutia temporara va fi ca traficul sa fie deviat prin camp, intre Teghes si Domnesti, peste alt pasaj, deasemenea peste A0, care e cam la 80%.

Ilustrez mai jos "solutia" la care vor apela - cam 15 minute in plus, drum de pamant, pentru tot traficul, iar personal impact major dpdv al confortului, se si vede unde locuiesc, contez pe discretia colegilor de forum, o sa fiu cel mai vizitat locuitor al Domnestiului pentru urmatoarele 6 luni  :lol: toata lumea prin fata portii mele...



Nu spera si nu ai teama

captiva

𝗔𝘂𝘁𝗼𝗿𝗶𝘇𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗹 𝗖𝗼𝗿𝗶𝗱𝗼𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗖𝗼𝗻𝘀𝘁𝗮𝗻𝘁𝗮 - 𝗡𝗮𝗱𝗹𝗮𝗰

A fost emisă Autorizația de Construire pentru construcția 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, 𝗸𝗺 𝟮+𝟱𝟬𝟬 - 𝗸𝗺 𝟮𝟬+𝟬𝟬𝟬, ultimul lot al acestei autostrăzi pe care nu erau începute lucrările și, totodată, lotul care întregește Coridorul de Transport Pan-european nr. IV (Constanța - Nădlac).

Au fost autorizate:
✅️ lucrări de drum
✅️ lucrări de artă:
1) pod pe autostradă peste râul Dâmbovița (km 2+999)
2) pod pe autostradă peste râul Bâldana (km 4+024)
3) pasaj pe autostradă peste CF101 București - Pitești și DN7 (km 8+724), în lungime de 733 metri
4) pod/pasaj pe autostradă peste râul Colentina, CF 300 București - Ploiești, CF Mogoșoaia - Buftea, în lungime de 650 metri
✅️ lucrări de scurgere a apelor
✅️ lucrări de consolidare
✅️ noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A
✅️ intersecții și restabiliri drumuri existente
✅️ lucrări de siguranța circulației
✅️ lucrări de relocări rețele utilități
✅️ iluminat rutier
✅️ lucrări ITS
✅️ lucrări de protecția mediului

Durata de execuție a lucrărilor este de 22 luni, calculată de la data ordinului de începere a lucrărilor, iar săptămâna viitoare voi convoca la fața locului toți responsabilii, pentru a demara rapid lucrările.

Traseul acestui lot are o lungime de 17,5 km și se află între Autostrada București - Pitești #A1 și DN1, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului Giurgiu, pe raza localităţilor Joița și Săbăreni.

Sursa: Facebook Ionel Scriosteanu

shift2rail

#12235
@DragosC 
vrei sa spui, probabil, drum pietruit, drumurile de pamânt sunt impracticabile toamna/iarna in Ro...

DragosC

#12236
Paraul Rece e pietruit pentru 500 de metri, pana unde face stanga, bucla de dinainte de pasajul din dreapta. Apoi e pamant in tot campul ala.

Sunt fostele drumuri agricole din anii '70, nu au fost niciodata intretinute sau modernizate.

Doar daca in marea lor marinimie, Aktor le vor reconditiona o data cu aceasta varianta de ocolire.

Dar pe logica asta, ar trebui sa refaca si drumul principal, dintre Teghes si Domnesti, proaspat asfaltat inainte sa vina in zona si sa il distruga cu traficul greu, ceea ce m-as mira sa se intample, cel putin pana nu vor termina complet si pasajul "original".

Pe scurt, ma tem ca urmatoarele 6 luni va fi nenorocire.
Nu spera si nu ai teama

Mojito

@DragosC : roaga-te sa ploua mult iarna asta  sa mai reduca praful. Si sper ca ai casa mai departe de drum, parca vad ca o sa ai  fisuri prin pereti daca ai  trafic greu care sa treaca pe acolo....

DragosC

Nici nu vreau sa incep discutia cu praful, cu fisurile si cu traficul greu, ca tot aici eram si acum 3 ani cand au venit primele rabe...  :lol:

Asta e, cum zicea un coleg mai sus, suntem masa neglijabila/ignorabila, important e ca celorlalti sa le fie mai bine si sa se deschida o data, indiferent in ce conditii.
Nu spera si nu ai teama

mdragos

@DragosC : nu te enerva. Iti dau eu vestea rea: " nu vor face nimic".
Absolut nimic. Trista experienta de 15 ani + ne spune ca se va da drumu cand e gata tot. Poate iulie - august 2025.
Tehnic solutii exista, dar nu se vrea.
Poate sunt eu pesimist si nu mai am sperante in schimbarea CNAIR ca si atitudine...