Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

survola

Se mai pot remedia aceste ,,valuri" ?

dumbravaandrei

normal ca se pot remedia, numai ca or sa ramana ca la Cunta, mult si bine...

Ionut

Normal că se pot remedia... lucrarea e în garanție... întrebarea de mai multe milioane de euro e ce se întâmplă DUPĂ expirarea garanției...

catalin2407

Quote from: Earthchild on October 10, 2024, 01:31:20 PMCei care au condus pe A0 nord au avut toți senzația de mers ca pe calorifer?

De calorifer...nu, dar e clar ca e o planeitate mai proasta decat pe tronsoanele din sud (care nici ele nu exceleaza, neaparat).

Earthchild

Dacă este din așternerea asfaltului se poate remedia, numai să nu fie probleme cu terasamentul. Dacă au lucrat la fel și pe A7...

@reed este vorba de lotul 2 nord

survola

Pe DN1 spre Câmpina sunt așa de ani buni, nu a remediat nimeni nimic.
Prima dată am crezut că am eu ceva la mașină  >:(

daniel_avram

Mersi @horatiu.cosma apreciez raspunsul. Practic se confirma ca asa merg lucrurile, daca constructorul vede ca ii se permite orice isi face de cap, vedem asta nu doar la CNAIR dar mai ales la CFR.

oneway

Macar au terminat lotul cu 8 luni in avans :lol:  :o
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

catalinus66

Quote from: Earthchild on October 10, 2024, 01:31:20 PMCei care au condus pe A0 nord au avut toți senzația de mers ca pe calorifer?

Merg zilnic pe DNCB intre Otopeni si Mogosoaia. De curand asfaltul s-a cutat astfel incat am avut si eu acesta senzatie de "mers pe calorifer"
Nu pot decat sa corelez acest efect cu cutremurul de 5,3 grade din 16.09.
Podurile oscileaza si amortizeaza energia, dar terasamentele nu stiu cat de mult pot amortiza din energia unui cutremur fara sa se deformeze.

Ionut

Nu are absolut nicio legătură cu seismul. Ar trebui să avem numai drumuri crețe în zona asta dacă ar fi așa. Hai să lăsăm aberațiile de genul ăsta pentru alte comunități și canale media.

adix


horatiu.cosma

Mi-a explicat un inginer dintr-o echipă de asfalt care e faza cu "caloriferul". La așternerea uzurii care e cea mai sensibilă, compactoarele trebuie să frâneze foarte foarte lung și să se oprească pe banda de urgență. Fiindcă acea oprire sau frânare mai bruscă "îndoaie" puțin "covorul" de sub, adică produce niste micro denivelări pe care ulterior le resimțim la viteză și zicem că e "calorifer". Probabil că echipa principala UMB la asfalt a fost anul trecut pe Craiova - Pitești 3 și aici au lucrat cu rezervele care nu știau toate șmecheriile astea. Problema se poate rezolva cu o reasfaltare la uzură.

vancouver

#12177
Mai e o treaba. Mai ales cand lucrezi cu finisorul pe toata latimea de 24m, o masina de asfalt iti ajunge sa asterni cam 6m de autostrada (pe un sens). La fiecare 6m finisorul face o pauza si asteapta schimbul de basculanta. La 120 km /h parcurgi 6m in 0,72 secunde (sub 1 secunda). Asa ca poate e mai bine cu 2 finisoare in tandem si opririle au loc la 12-13m. (toate valorile sub rezerva ca am calculat bine).
PS. Mai mult de atat, finisoarele au o rezerva si merg inca o bucata dupa ce pleaca basculanta. La asternerea pe 12m latime rezerva "tine" dublu fata de 24m, asa ca intr-un caz fericit noua basculanta ajunge inainte sa se faca o pauza si asternerea este aproape continua.
PS2: Am calculat initial cu 6cm strat de uzura. In normativ este 4cm. => o basculanta ajunge pentru ca. 8,5-9m la asfaltarea pe toata latimea unui sens si pentru ca. 17m la jumatate de sens.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RazesIesean

Daca imi aduc aminte UMB-ul mergea cu 2 finisoare in line, cica sa evite acel punct mort de schimbare a basculantelor si tot au vibratii.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

BigZ

Daca imi amintesc corect, pe A0 nu au folosit 2 finisoare. Are vancouver destule filmari din perioada aia, poate ne lamureste el.