Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

Este foarte usor sa iti dai seama de deznodamant prin faptul ca nu se mai fac vizite in santier nici pe A03, nici la intersectia Dn2-A0. Se trage spuza doar pe A7.... Pe care, sincer, abia o astept si eu! Iar A03 nu cred ca va fi gata pana la vara, imi amntesc ca Alarko a tras cateva luni pe DN4-A2 si erau mult mai avansati....

raulbogdan23

Treaba asta cu "miroase a reziliera" defineste capacitatea multora de a intelege domeniul de constructii in infrastructura si tot procesul din spate, plus afinitatea si comparatia intre diferite firme (eg. Daca nu se misca ca UMB, reziliere). De aici pleaca si toate discutiile inutile, inechitati intre santiere si companii.

Asta se promoveaza, asa vor sa vedem treaba. Multi abia fac diferenta intre turnat si asternere asfalt.

Il inteleg perfect pe Ionut. Nu esti singurul.

Puffyk 1

#12137
Hai ca tocmai mi-a dat Domnul Scriosteanu repica....
"𝗖𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱?
Vă prezint în acest live stadiul lucrărilor pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, de la un capăt la altul, inclusiv punctele critice.
Antreprenorul execută următoarele lucrări:
✅️ La pasajul pe autostradă peste Autostrada București - Pitești #A1 este finalizată structura și se execută lucrări de amorsare hidroizolație;
✅️ La pasajul pe autostradă peste CF București - Craiova este finalizată structura pe calea 1, se lucrează la plăcile de suprabetonare de pe calea 2, se montează predalele prefabricate și se fac lucrări pregătitoare așternerii hidroizolației;
✅️ La podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla), structura este finalizată și se execută lucrări pregătitoare pentru montarea parapetului metalic;
✅️ La pasajul pe autostradă peste DJ601 (Ciorogârla) se execută lucrări de armare și betonare a plăcii de suprabetonare și lucrări de armare și cofrare grindă parapet;
✅️ La podul pe autostradă peste râul Ciorogârla se execută lucrări pregătitoare pentru montarea parapet metalic și lucrări de regularizare a albiei râului;
✅️ La pasajul pe DC126 peste autostradă (Clinceni) se execută lucrări de cofrare pentru turnarea trotuarelor;
✅️ La pasajul pe DE km 89+748 (Domnești) se realizează racordarea pasajului cu terasamentele (ziduri de sprijin, plăci de racordare);
✅️ La pasajul pe DC125 peste autostradă (Țegheş) au fost executați 26 de piloți din totalul de 36 piloți;
✅️ La pasajul pe DC128 peste autostradă km 94+277 au fost finalizate structura, hidroizolația și protecția hidroizolației și se realizează racordarea pasajului cu terasamentele;
✅️ La pasajul pe DC158 peste autostradă (Dârvari) au fost finalizate infrastructurile, au fost montate toate grinzile mai puțin pe deschiderea 1, au fost finalizați piloții pentru culeea 1, a fost finalizată relocarea conductei Transgaz și piloții pentru culeea 1;
✅️ La pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla) este finalizată structura și se execută lucrări pregătitoare pentru montarea parapetului metalic;
✅️ Se lucrează la pasajele ce intersectează rețelele Apa Nova – sector Bragadiru și Ogrezeni: au fost finalizați și testați piloții forați, au început lucrările de armare și betonare a radierelor și elevațiilor;
✅️ Continuă lucrările de umpluturi la corpul drumului, zona rampei pasajului peste DJ 601 și spațiu de servicii;
✅️ La rampa pasajului DC158 (km 95+910) se așterne stratul de bază de asfalt AB 22,4;
✅️ A început montarea parapeților de siguranță si au fost realizați aproximativ 5 km;
✅️ Se completează cu așternerea stratului de BAD 22,4 atât în zonele unde au fost finalizate racordarile structurilor cu terasamentele, cât și pe corpul autostrăzii;
✅️ A fost așternut sectorul experimental cu ultimul strat de asfalt (uzură), iar după finalizarea încercărilor de laborator și emiterea rezultatelor aferente acestui sector, vor începe lucrările de așternere a uzurii (MAS 16);
✅️ Continuă lucrările de protecție a taluzului cu pământ vegetal atât pe corpul autostrăzii, cât și pe rampele pasajelor peste autostradă;
✅️ Continuă execuția șanțurilor pereate pe corpul autostrăzii, a rigolelor de acostament, rigolei mediane, casiuri, montare separatoare de hidrocarburi și bazine de retenție.
✅️ Se execută lucrări aferente infrastructurii ITS: canalizații, fundații portale, etc.
✅️ Au fost mobilizați subantreprenorii pentru lucrările de relocari utilități publice, urmând a se finaliza relocarea rețelelor de distribuție gaze, conducte OMW, electrice joasă și medie tensiune;
✅️ Continuă producția de predale pentru structuri (pasaj CF) și bolțari pentru protecția apeductelor Apa Nova de pe sectorul 2, km 2+500."
Acum Live pe FB....

catalin2407

Pare ca au fost atacate toate punctele daca zice ca au fost forati pilotii pentru culeea lipsa dar si 26 de pilot la Teghes. Daca e asa (si ma indoiesc ca ar minti) parca incepe sa se vada o luminita la capatul tunelului asta luuuuung.  :o

adix


mirceaeliade

Competitie acerba intere deschideri A3-DN2 si DN6-A1.

roberthpop

Dar ce se mai cofreaza si armeaza in spatele fundatiei culeii, dupa min. 8.00?
Roberth Pop

raulbogdan23

E cumva o greseala de proiectare acolo la culea de pe partea cu A0N Lot2? Nu trebuiau sa fie unite cele 2 structuri de la bun inceput? In cazul acesta cum lucreaza cele 3 structuri, unitar sau independent una de alta? 2 din ele stiu ca au piloti forati, ce se adauga acuma nu.

Probabil acelasi lucru o sa il vedem si la culea de pe partea cealalta.

Cristian 74

Eternul și fascinantul domn Pistol ne spune pe Facebook că se va lucra în zona lacului Cernica începând din noiembrie. Am făcut eu rezumatul în cazul în care vă încurcați în nenumăratele ############# care poluează mesajul. Plus un "va putea începe lucrările" - cireașa de pe tort.

"#A0 Nord, Lotul 4 (#Pantelimon - #Glina), a ajuns la un stadiu fizic de 22%!
Constructorul român (UMB) este bine mobilizat iar în luna noiembrie va putea începe lucrările și în zona lacului #Cernica (conform condițiilor din Acordul de Mediu).
Lotul 4 al A0 nord are o lungime de 4,47 km, o valoare de 312,63 milioane de lei, fără TVA (finanțare prin #PT) iar circulația pe acesta poate fi deschisă anul viitor cu un efort suplimentar din partea antreprenorului român.
Acest lot va asigura și connexiunea semi-inelului nordic al #A0 cu #A2 (autostrada #București - #Constanța).
#CNAIR #Ilfov #investitii #infrastructura #CristianPistol"

dr4qul4

15 din cei 22% sunt grinzile depozitate pe lot. Sper sa nu patim ca la Turda...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

P3trut

#12145
Am vazut live-ul lui Scriosteanu. Par pusi pe treaba cei de la Aktor, au cam terminat peste tot cu utilitatile si s-au apucat de structurile ramase. Aparent trebuiau sa ajunga saptamana trecuta aparatele de reazam. Spera saptamana asta. Nu s-au dat detalii despre cum s-a ajuns aici desi se intrebase la un moment dat. A zis la un moment dat inginerul de la ei ca o sa se riste si n-o sa astepte toate cele 28 de zile (parca) pt a verifica calitatea betonului la niste piloti la Darvari, daca tin bine minte, ca sa recupereze din intarzieri. S-au apucat de pus si parapeti si se apuca si de stratul de uzura. Au vorbit si de devieri pentru o deschidere mai rapida. In mod ciudat, la sfarsitul live-lui, pe cand Scriosteanu voia sa-si dea cu parerea cand se va deschide, s-a intrerupt. N-as zice ca a fost intentionat, a mai avut intreruperi, se cam intelegea oricum ca inginerul celor de la Aktor crede ca termina curand si el ca nu, probabil vorbind in continuare de imaginara (sau electorala, daca mi se permite) deschidere de anul acesta. In orice caz, parca mi-a revenit putin speranta la o deschidere prin aprilie-mai, fata de un august ca Alsim.

exelero1100

Zicea in live ca acolo la teghes unde e pasajul lipsa o sa deschida  partial fara pasaj. E posibil sa incropeasca ceva anul asta, eventual cu half profile pe podul peste CF.

P3trut

Poate nu chiar anul asta dar poate ceva similar cu Alsim, o deschidere partiala prin martie. Vedem. Pana atunci, speculam si speram.  :D

mdragos

Multumim de info. Nu cred ca Aktor are forta de a face ceva mai devreme de Iulie 2025. Asta e opinia mea raportat la istoricul lor si cum au mers pe acest contract. Efectiv nu exista presiune adevarata de la CNAIR. Vizite in santier nu au facut nimic ......

exelero1100

Si cum arata presiunile alea ? Nu iti convine cum lucreaza reziliere si gata, bagi penalitati stai linistit ca au o armata de avocati. Singura solutie reala e rezilierea, dar daca fac asta ne apuca 2026.