Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Aktor lucreaza si de la filmare la filmare apar ceva schimbari, mai mici sau mai mari.

@adix e muncitor si el si ne aduce la 2-3 zile cate o filmare din acelasi punct. Fiind asa dese filmarile daca nu ai ochiul format nu vezi schimbarile. Daca ar fi la 2-3 saptamani ne-ar da pe spate poate.

Astia care huliti Aktor, cu Mapa sau prietenul Beni de la Bihor ce faceti? Aia nu misca nimic comparat cu astia, au AC pe prima bucata de la Boita, cat a crescut viaductul?

Aici de bine de rau pana la final de 2025 ar trebui sa termine.

carutasul

păi na, oricând se poate și mai rău.
Problema reală la Aktor e că nu lucrează suficient (sau nu știm noi) la punctele critice. Cum ziceam la filmarea precedentă, nu prea mă interesează podul peste CFR, e deja aproape betonat pe un sens, se poate folosi așa la nevoie, dar supratraversarea de lîngă el nu se vede deloc, pare în același stadiu de la începutul anului. La fel cu apeductele, de o lună au mai început să lucreze. Deci sunt șanse mari să termine aproape tot și să rămânem cu niște "găuri" din cauza cărora nu se va putea circula. Rețeaua de drumuri din zonă e și așa păcătoasă că nu prea poți face nici deschideri parțiale că nu ai unde duce traficul...

raulbogdan23

Sa zicem ca se pun si lucreaza pe gaurile lipsa, cand termina gaurile tot nu pot deschide pentru ca au ramas lucrari neterminate in alte zone.

Nu poti sa bagi tot efectivul sa iti lucreze la gaurile lipsa pentru ca s-ar calca unul pe altul. Apoi mai e si problema ca unii oameni au perfectionare pe anumite lucrari, care poate acum nu se pot face in zona gaurilor lipsa.

La podul peste CFR se vede foarte bine progresul si procesul. Au nevoie de macarale sa ridice predale, cum ridica predale pe deschideri noi se apuca de armare apoi betoneaza. Nu poti sa armezi daca n-ai predalele ridicate sau nu poti betona daca n-ai armarea facuta.

La fel si la apeducte si la pilonul lipsa la subtraversare sau supratraversarea DJ-ului. Daca n-ai pilotii forati, nu poti sa te apuci sa ridici structura. Se misca ei in reluare dar in ceasul al 12-lea tot sper ca se apuca de forat si vin ceva echipe sa finalizeze structurile.

E clar ca anul acesta nu vedem nimic deschis pe lotul Aktor si sincer nu vad CNAIR sa se chinuie sa avem half profile deschis (cate cazuri de genu am avut?). Au timp pana in februarie sa finalizeze toate structurile si sa vina cu deschiderea pe la inceputul lui aprilie/mai. Da nu e ideal pentru ca am vrea sa fie gata ieri, dar si Alsim a tot impins lucrarile aproape 1 an, e gata se circula.

Sa nu se inteleaga gresit, nu tin partea nimanui nici Aktor, nici Pizza, nici UMB, nici PORR sau alta companie. Eu sunt pentru egalitate si ca fiecare sa fie tratati la fel de catre CNAIR.

carutasul

da, problema e că ai zice că la Țegeș de pildă nu au făcut absolut nimic. Ocazional mai trec și eu pe acolo și nu văd nici o schimbare de la o lună la alta. Nu zic să bage tot efectivul, zic să facă ceva. Poate sunt iar blocați în ceva exproprieri, relocări, nu știu. Acolo unde lucrează, în ultimele două sau trei luni au avut să zicem un avans decent.

adix


hefaistos

Altor va termina cam la un an după Alsim. Adică iulie august septembrie 2025. Deci nu va faceți speranțe inutile. Atât pot, nu uitați, subcontractorii de la structuri au "fugit" la chinezi. Parca.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

tanti speranța moare ultima, poate termină și ei mai prin aprilie :)
Problema nu e că subcontractorii ar lucra încet, ei când au lucrat au lucrat normal. Problema sunt locurile unde nu lucrează deloc, pentru că încă nu au ajuns la armare și betonare. Acolo unde au ajuns au lucrat cât de cât normal... Câtă vreme nu le dau nimic de făcut normal că mai iau și ei o lucrare în altă parte :)

GAC

asa cum au adus oameni din grecia pe a10, pot aduce si aici. aktor e dita mai compania, sa nu-i mangaiem pe cap. daca vor, au de unde aduce. cele 2 lucrari ce stau pe drumul critic pot fi executate in max 2 luni cu o mobilizare sanatoasa

Ionut

Nu prea înțeleg de unde ați scos-o pe-asta cu pasajele care se fac în două luni. Nici UMB nu îți face un pasaj fundație->inaugurare în 2 luni, ce să mai vorbim de Aktor.

pbh

A fost un interviu cu grecul sef (prin Iulie cred - tin minte ca facusem calculul ca in octombrie totul este gata :p ). El spunea ca au nevoie de 2 luni juma la pasaj ( de la prima gaurica pana la finalizare). Asta pentru ca este betonul moale, ca altfel...

Ionut

Păi și voi luați de bun ce zic șefii ăștia greci? Cred că nici într-un univers paralel nu face Aktor un pasaj în 2 luni jumate.

carutasul

și chiar dacă ar putea.... :) Dar prin aprilie ar fi fezabil, cu condiția să se și apuce. Dacă ies cu structurile la suprafață parcă mi-ar mai veni inima la loc, deocamdată eu bănuiesc că tot mai negociază vreo soluție însă au cam rămas în ofsaid că s-a lămurit și Grindeanu că nu poate tăia panglica deci nu îl mai interesează...

Ionut

^ 100% corectă ultima afirmație.

hefaistos

#12118
@GAC
Și dacă le dam sa mănânce jar vor termina în doua nopți. Cu luna plina. Ha sa fim serioși, Aktor a fost în România o "companie cu laptop-uri". Subcontractari peste subcontractari. Aia cu grecii car parca au lucrat punctual la asfaltări a fost excepția pe A10.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adix