Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

Poate ar fi putut daca ar fi vrut doar asa, "la smen", sa ne arate ce pierde Romania daca NU mai lucreaza cu China...
Dar au reusit sa ne arate fix pe dos: ce pierde Romania daca lucreaza cu China...

PS
Remember (off-topic) centura Zalau?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Danutzu, iar iei apararea chinezilor? Data trecuta ai sarit la mine (vezi aici).
Inainte de a mai ataca pe altii, uita-te si compara filmarile de azi si cea din 18 septembrie. De la o filmare la alta nu s-a mai betonat niciun picior la poduri! La elevatii eu nu vad niciun progres real.
Asa ca iti repet faptul evident: chinezii sunt penibili. Indiferent ce le-a facut statul ei au un contract de respectat.
Hai sa vedem cum vor iesi la capat, dar la capitol progres sunt deocamdata zero barat!
Deșteaptă-te române!

hefaistos

În primul rand care chinezi? Ca structurile înțeleg ca sunt subcontractate la Baxcom.
În al doilea rand, ar fi făcut o figura bună, fără prea mult efort, dacă ar fi asfaltat la urgenta bretelele, astfel încă sa lade jumătatea din lotul UMB la DN2. Nici vorba.
Mie mi se pare (subiectiv, recunosc) o lucrare în stilul Pizzaroti/Aktor, adică subcontractari la prețul cel mai mic, acceptând ca trade-off, progresul în ritm de melc.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ovicor

@Hercule, faptul ca MT/CNAIR le-a solicitat chinezilor sa prioritizeze legatura dintre lot 2N si DN2 nu-i obliga cu nimic pe acestia, important e termenul din contract, la fel ca Bascov- Curtea de Arges. Asta trebuie sa intelegi din comentariul lui @danutzu_1069, nicidecum altceva!E evident ca traficul i-ar incurca odata deschis, macar de s-ar sili sa termine tot ce-i la vest de DN2, dar, asa cum constatam cu totii, "ii doare la basca" de solicitarea beneficiarului!

hefaistos

Mai e u  aspect care i-ar costa pe "chinezi" în plus: mobilizarea resurselor pentru o asfaltare de doar câteva sute de metri. Pentru ca între finalizarea porțiunii pana la DN2 (în toamna asta) și a restului lotului probabil ca vor trece vreo 2 ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

shogom

E filmare proaspata de la Mihai Panait.
Mie ritmul mi se pare clar a la Baxcom, adica nici mai lent nici mai rapid.
Spoiler alert: S au apucat de cofrat pilonii grosi. Sunt elemente de armatura repartizate pentru fiecare pilon. Pare sa fie doar 1 singur cofraj.

Hercule

#12021
Baxcom e subcontractor, nu ei sunt trasi la raspundere de beneficiar pentru intarzieri ci titularul de contract. In fond subcontractorii lucreaza dupa cum li se cere de catre titularul de contract. De aceea eu tot spun chinezi si nu altceva. In fine, dorinta de a corecta e mare la multe persoane. In al doilea rand inteleg ca nu sunt obligati sa faca nodul inainte de altceva. Li s-a cerut dar nu fac, si probabil asta e un "pay-back" pentru taraganarea din instante.

Dar mai oameni buni, ce va tot spun eu e ca se lucreaza foarte anemic (spre deloc). Uitati-va la filmari, in general doar nodul e filmat unde activitatea e tare amortita. In 8 zile au reusit sa decofreze un singur stalp iar cofrajul (singurul) zace pe pamant. Mai departe spre sud se vede doar putin pamant miscat pe cateva sute de metri, in conditiile in care este necesar pasaj la DJ27 si DJ300.

Acestea fiind zise, consider ciudata obsesia unora de a le gasi scuze chinezilor sau de a corecta orice potentiala greseala din mesaje.

PS. Am vrut sa raspund la @hefaistos si @ovicor, intre timp au mai aparut si alte mesaje. Nu mai continui ca ies din cele 30 de minute.
Deșteaptă-te române!

RazesIesean

In ultima filmare de pe A0N3 a mai aparut un cofraj, cel pentru pilonii mari. S-a dublat capacitatea Baxcom
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

pbh

Este evident ca vor deschide "cu prioritate" nodul cu DN2. Dar doar prin simplu fapt ca au primit OIL cu multe luni inainte de restul lotului. In rest vor putea spune (chinezii) ca au respectat dorinta oficialitatilor. Vor deschide mai intai acest nod dar nu anul acesta, ci cand va fi sa fie.
Eu nu am vazut/auzit nici un chinez declarand ca vor deschide nodul in 2024. Toate declaratiile au venit de la "oficialitati". Daca gresesc ... mea culpa!

ncb

Autostrada A0 | Nod DN2 Afumati | LOT 3 | 26 Sept 2024 - Mihai Panait


PaulN

Quote from: RazesIesean on September 27, 2024, 09:04:07 AMIn ultima filmare de pe A0N3 a mai aparut un cofraj, cel pentru pilonii mari. S-a dublat capacitatea Baxcom


Ba chiar s-a triplat capacitatea :).
In ultima filmare eu am vazut 3 cofraje. Unul la podul pentru bretea, unul il montau langa DN si al treilea era intr-un camion parcat in santier tot langa DN.


Skynick

Prin mai-iunie 25 vedem panglica.

DragosC

Cum tocmai mi-a scris nevasta-mea, dupa ce ne-au taiat (iar) curentul acum 20 de minute, "o lucrare de toata laba".

Subliniez din nou, ca nici eu, nici jumatatea nu ne referim la muncitori sau la angajatii din teren !  :)

E clar ca problemele sunt undeva mult mai sus.
Nu spera si nu ai teama