Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Da, sunt 4 randuri de piloti..doua randuri care inca nu sunt "decopertate"

panzer

^ daca te uiti atent, cofrajul folosit la overpass este subtirel. Cel mai probabil este al lui Baxcom.

Nu a aparut cofrajul mai gros pentru pilele de la pasajul principal.

A fost bun tipping point-ul cu numaratul cofrajelor, nu?  :lol: Probabil este sincronizat cu numarul de echipe si restul lantului de aprovizionare, dar pe acelea nu le vezi din drona.

Pe lotul UMB la CF doar avansul este considerabil cu 4 cofraje.

ncb

Autostrada de Centură Bucuresti #AO Nord Lot 4
T #UMB 2024.09.23



Construim Romania

bim14

#12003
La radierul de langa DN2 nu ar fi trebui sa fie niste bare de asteptare pentru piloni?



Powered by API/PUM imgur uploader
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

danutzu_1069

Ba da, dar le-a luat UMB-ul ca are nevoie de ele  :lol:  :lol:

Hercule


Powered by API/PUM imgur uploader

Aici o fi fost vreo groapa de gunoi?
Va mai amintiti groapa de gunoi de pe A10? Ce scandal a iesit si acolo si cum au pus toate mizeriile in lateral pe malul de pamant?

Parerea mea dupa filmari (pentru care multumesc inca o data):
* UMB se misca bine, se vede ca au experienta la viaducte de genul acesta.
* Chinezii sunt catastrofali, poate chiar mai jos decat Aktor.

Deșteaptă-te române!

vancouver

@bim14 : mustatile de legatura cu pilele se afla langa fundatie. Ele sunt in forma de L si pot fi introduse si ulterior. In felul acesta carcasa principala a fundatiei poate fi impletita pe mal, astfel fierarii pot lucra in avans carcasele chiar si inainte sa fie sapate gropile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bim14

@vancouver, ma gandeam doar la faptul ca ar trebui cativa etrieri/inele si in grosimea radierului. Cel putin, la civile, se prevad etrieri si in fundatii.
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

adix


Feri

Autostrada de Centură București #A0 Nord Lot 3 | Nod rutier cu DN2/E85 Afumați | #CCECC | 2024.09.23

Mulțumim ASCORO!

Dutzy

Quote from: bim14 on September 26, 2024, 10:18:50 AM@vancouver, ma gandeam doar la faptul ca ar trebui cativa etrieri/inele si in grosimea radierului. Cel putin, la civile, se prevad etrieri si in fundatii.
Corect. Dar asta inseamna ca trebuie sa ai carcasa cu mustatile si etrierii din radier montati dupa ce ai realizat plasa inferioara si sa asezi urmatoarele plase, intermediara si superioara, prin si pe langa carcasa de mustati.
Teoretic, rolul etrierilor din radier este doar sa ajute cu mentinerea la pozitie a carcasei in timpul betonarii. Daca se poate asigura mentinerea la pozitie si fara, nu ar trebui sa fie probleme.

vancouver

#12011
Prima data trebuie stiut ca oricum un fierar (mai subtirel) trebuie sa mai intre in interiorul carcasei. Se face o zona unde se desfac partial bare din plasa superioara si intra / iese pe acolo.

Daca e necesar se pot monta si etrieri in fundatie. Ai mai multe variante, fie ii "cracanezi" un pic si ii bagi peste mustati, fie bagi prima data etrierii, ii prinzi cu sarma pe toti gramada de plasa superioara (pe dedesubt), bagi L-urile, apoi dai drumul la sarma si repartizezi etrierii. Varianta a doua mai eleganta.

Pe de alta parte, cum zice si @Dutzy, nu vad rolul unor etrieri in fundatie. Rolul lor este doar pe zona de structura supla (cresterea rezistentei prin fretare, etc). Doar asa sa prevezi in plan 2 etrieri pentru montaj, unul pe plasa inferioara si unul pe cea superioara. In lipsa lor se taie niste cupoane din bare de montaj si se face un cadru la fata locului. Sau se strange zdravan fiecare bara cu sarma dubla pe plasa inferioara.

Bine e ca un inginer (care face planuri de armatura) sa lucreze macar 3-6 luni in viata lui pe langa o echipa de fierari, ca sa stie cum se monteaza armatura, ce trucuri se pot folosi, dar mai ales ce variante sunt imposibil de montat. De ex. in situatia asta, ca sa vii in intampinarea fierarilor, poate sa aibe logica sa prevezi in plan 2 U-uri in loc de 1 etrier si atunci e inca o data mult mai simplu. Consumul de armatura creste nesemnificativ, mai ales ca etrierii de regula sunt din fier subtire.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

raul.olaru

^ si eu am vrut sa postez in legatura cu acea groapa de gunoi.  :lol:
vai vai cat a lungit-o acolo pizza si in final cum ai spus si tu l-au lasat de o parte si de alta a bretelei din nodul Alba Iulia sud.   :|

Alexander

Imi pare ca viteza chinezilor a incetinit foarte tare, ultimele progrese par mai mult la nivel de terasamente. Speram sa faca o figura buna aici dar nu pare ca vor.

danutzu_1069

Pai de ce sa vrea?
Ca are nevoie cnair?