News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: dumbravaandrei on September 18, 2024, 11:10:17 AMala e apeductul...

asa e cu conditiile de mediu la noi. la autorizare il vad ca sursa vietii, in practica nu-l verifica nimeni, e plin de gunoaie si aluviuni...

:crutches:  :jawdrop:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

captiva

Tind sa cred ca este casetat și ingropat

Striker

Ca un făcut, când se poate mai repede, cineva își bagă coada și apar tot soiul de întârzieri, amânări, scuze sau extensii nejustificate. Păcat că ratăm o sumedenie de oportunități.

panzer

#11913
@TibiV acum si tu pierzi detalii nu numai eu...  :lol:

Din amintiri:
- sunt 3 apeducte separate la Odoreanu. Au fost publicate si dimensiunile: cel mai mare parca avea 3m in diametru. Acestea sunt pentru transport.
- La Bragadiru este un apeduct cu aport, au si puturi locale care alimenteaza apeductul.

Cum sa credeti ca un sant facut sa nu putrezeasca graul este un apeduct?

LE: am gasit postul https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=10.msg459635#msg459635
Informatia a fost rostita de inginerii Aktor in video-ul asta lung, dupa min 53..


dr4qul4

#11915
Cel mai probabil sunt tevi ingropate. Altfel nu vad cum ar fi putut fi amplasata Statia de Epurare Bolintin exact langa el.
Si nici apa nu am fi avut de unde bea, ca nu curge nimic pe el, la suprafata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,



rt25

^^
cel mai probabil unde au facut sapaturile acelea de sondaj dreptunghiulare sunt apeducturile casetate. Si se vede ca se foreaza chiar langa ele.
Uitati aici ca se vad la trecerea pe sub Ciorogarlahttps://maps.app.goo.gl/tPAizybAaXjFoZ7g9 :)

survola

^ Se bate pasul pe loc, nici nu îmi vine să dau play la aceste filmări.
Păcat de efortul autorului!

danutzu_1069

Totusi, in ultima filmare la pasaj pe DJ401, parca sa zic ca a apărut devierea asfaltata..

Iar la canalele Apanova, in pui măsii, care e problema de se tot coiesc de atata vreme?? Nu se poate face pod de maxim lungime , 40M, sau cat e maxim posibil la grinzi de beton?. Pana mea, canalele astea trec pe sub DJ-uri, A! si pe sub DNCB. Acolo cum s-a putut rezolva??
Este exasperant!!

Hercule

Chinezii (+ subcontractorii lor) sunt penibili.  :((
Deșteaptă-te române!

danutzu_1069

#11922
De ce sunt penibili? Ca nu vor sa facă cum vrea cnair, acel cnair care i-a f*ut atâta vreme prin instanțe?
Era de așteptat.
O sa termine fix la termenul contractual ca sa nu fie pasibili de penalizări.

voicul

^Normal ca bat pasul pe loc, pentru ca involuntar se compara cu UMB unde vezi cred ca si la 5h diferente de munca.
Se uita ca UMB rupe doar pe Bz - Fcs si in rest ... chiar pe unele tronsoane e corijent bine.

Eu zic ca nu se rupe norma nicaieri pe A0, dar nu e un ritm rau (e rau ca trebuia sa fie gata din acum 20 de ani ... sau macar de acum 1 - 2 ani, dar obiectiv pe cele 3 santiere se lucreaza binisor).

dr4qul4

Mie mi se pare ca s-au miscat cu talent chinezii.  Altii nu misca mare lucru in primele luni.
Par mai avansati decat vecinii de pe lotul vecin, care au semnat contractul cu 31 de luni inainte.
Multe structuri iesite din pamant.
Daca vor continua in ritmul asta A0N3 va fi gata pana in 5 Noiembrie 2025!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,