Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

oneLess

#11835
^ Înainte de pasajul acela agricol, unde e jumătatea aia de podeț în iarbă, ce problemă mai au !?

TibiV

Poate este iarba prea inalta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pikciu005

E trecut de ora 17 si inca sunt muncitori pe santierul Aktor, cu siguranta ca vizita lui Scriosteanu a fost neanuntata. :thumbsup:

catalin2407

Fix de Scrio le e rusine celor de la Aktor. Nu ati observat ca nu il mai insoteste nimeni de la ei?

Pare ca grecii se chinuie tare in al 13-lea ceas. Eu tot sper la un miracol anul asta.

rhemaxo

M-am uitat cu greu la live-ul lui Scriosteanu, care conducea, filma, explica si schimba vitezele in acelasi timp. :o Comentariile sale sunt pline de probabil, poate ca, se pare ca, ar trebui sa, cred ca...
Din ce am inteles eu, la punctele critice, conform discutiilor avute de el la inceputul saptamanii cu persoanele si entitatile abilitate, mai devreme de sfarsit de septembrie nu se vor finaliza relocarile de conducte si testele care trebuiesc facute, la o conducta am retinut ca trebuie facut un test de presiune, dar ala va fi abia peste 2-3 saptamani. Una peste alta pare ca nu mai impinge nici termenul "sfarsitul anului" pentru finalizare.

voicul

Ce se spune si ce se speculeaza + ce se pune in practica.

E ca la articolele:
1. e tiltul
2. altceva intelegi din sumar
3. articolul e total altceva
Nu chiar la 180 de grade, dar clar ca "curat-murdar" e tehnica favorita de scriere.

ncb

Autostrada de Centură București #A0 Nord Lot 3 | Nod rutier cu DN2/E85 Afumați | #CCECC | 2024.09.12


Construim Romania

horatiu.cosma

Mega trist ce se întâmplă pe A0 Sud. Mi-ar fi rușine să merg la 2-3 săptămâni și singurele diferențe să fie de tipul "au mai pus 2 metri de asfalt, au armat 3 deschideri și a apărut o conductă pentru o relocare". Pe ditamai "cel mai important șantier de autostradă din țară". Dacă ăsta e nivelul de presiune pe care îl poate pune statul român pe un constructor să progreseze pe prioritatea zero, ce să zic, am înfrânt.

Iar cu relocările de utilități e ceva de Caragiale. Șantier de 3 ani, aflat deja în prelungiri, încă să fie la stadiul "mai trebuie mutate 2 țevi de petrol, 3 de gaz și o înaltă tensiune". Și de 6 luni tot "săptămâna viitoare se rezolvă cu utilitățile". Și nimeni să nu își fi asumat responsabilitatea pentru treaba asta, JENANT.

Cred că UMB se apropie de final cu relocările de utilități pe 250km de A7 și au intrat în șantier anul trecut. Aici zici că e știință spațială cu 2 țevi și 3 cabluri. Și pasaje neîncepute de 3 ani. Dar se vorbește de finalizare în 3 luni. Sau de mutat drumuri județene pe câmp. Și se numără capetele de piloți forați sparți. Și lipsă. Și foreze care stau neclintite de luni de zile. Pe cel mai cel șantier de autostradă din țară, prioritatea zero. Scuze că tot repet lucrurile astea, dar mi indignarea până în gât.

Dezastru și Pistol și Scrioșteanu și Grindeanu. Zero barat. Nu au fost în stare să miște un fir de nisip în viteza "de croazieră" a Aktor. Fix în același punct erau și fără ei, și cu ei. Mai trebuie să vină din Germania 50 de aparate de reazem. Ca să ridice grinzile. După 3 ani. "Nu e problemă" pentru Scrioșteanu. Că oricum sunt probleme mai mari. Și o să mai fie. Încă vreun an. Sau poate doi.

Și când mă gândesc câtă supărare aveam în noi în 2021 pe Sebeș - Turda 2, ni se părea că progresează groaznic de lent. Și le făceam noi micro-management și îi împingeam de la spate. Și cumva i-am scos din inerția lor și au terminat. Și totuși a fost un dezastru și acolo. Dar au terminat. Ne-a ieșit. Și aici, în an super electoral, pe întâiul șantier al țării, numără Scrioșteanu săptămână de săptămână 3 capete de piloți, 2 casiuri, 5 conducte lipsă. Și repetă de 150 de ori pe filmuleț cuvântul "zone", că altul mai bun nu are. Trist. Trist. Foarte trist.

alecu26

Sa vedem partea buna. Cineva pare ca i-a pus pe lista neagra. Nici nu mai licitează prin România măcar. Iar de câștigat nici vorba.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

asta îi demotivează și mai tare :)
În altă ordine de idei cred că podul DJ602 peste A0 are șanse să fie primul element concret finalizat după lupte seculare ...

GIV

@horatiu.cosma  scriosteanu a raspuns la unul dintre comentarii de pe facebook ca e dezamagit de constructor  :lol:  il doare -n de tot


panzer

Gresiti. Nu ii doare in cot. Sunt coplesiti de toxicitatea Aktor. Dar cam atat se poate in conditiile date.

Oricum, cel mai bine a vorbit Horatiu. Subscriu.

vancouver

#11848
Sa nu uitam de viteza uluitoare cu care se misca Aktor si pe feroviar. In puii mei, gara aia din Brasov si acele macaze de iesire spre Sighisoara sunt cu 15 km/h si acum, la 5 ani dupa semnarea contractului. Asta arata maxima durere in cot si bataie de joc (bine, nu doar din partea Aktor, si din partea CFR SA, care pune presiune zero si desigur si din partea politicului, pe care feroviarul nu-l intereseaza). De tuneluri pe Deva-Arad nici nu are rost sa mai zic, ca nici acum tunelul lor mare nu e strapuns.

Cu toate riscurile si amanarile care rezulta, dupa parerea mea atat pe feroviar, cat si aici pe rutier, trebuie sa li se rezilieze contractele.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

andrei.benea

Pentru cine inca crede ca, chinezii o sa termine inainte de UMB, eu cred ca se insala.
Realitatea din teren ne arata ritmul de lucru de la UMB mult superior celor din china.