Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

carutasul

păi și eu tot asta am zis. Dar dacă s-au apucat de pod, îl fac. Nu mă aștept să facă altceva, dar eu trec pe la Țegheș de câteva luni și nu văd nici o schimbare în afară de plantele care se schimbă după sezon  :)

danutzu_1069

@SB76UFO , este corecta observatia cum ca A0 este mai la stanga, doar ca nu au AC pe zonalacului si pana la culeea de dincolo de drum, aia care se face acum.
Amenajarea aia poate fi baza de productie pentru predale, sau depozitare, organizare de santier...


Feri

O filmare nouă și de la Mihai Panait:

Autostrada A0 | LOT 4 COMPLET | PASAJ CFR | UMB Ep 2

GIV

@danutzu_1069  au ac peste tot, conditionata de acordul de mediu.

@Voicu daca chinezi nu gata la anu sau la timp, se poate face o descarcare provizorie in dn3, daca se vrea

mrcspot

#11795
Lotul UMB se termina inainte de DN3? pasajul DN3 peste autostrada trebuie sa il faca chinezii?

TibiV

Se pare ca tot nu au primit aprobare pentru defrisarea copacilor de pe malul nordic al lacului Cernica (cel dinspre DJ301). Sau malul stang al raului Colentina, daca preferati...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@GIV , a doua etapa a autorizatiei, cea din aprilie '24, mi-a scapat...  :-[

GIV

@mrcspot e la umb,dar daca se vrea se poate face o descarcare temporara pe sub/langa, etc

DragosC

Update de la Teghes, ieri au acoperit si au betonat groapa unde lucrasera pentru teava de gaz si au asfaltat una dintre cele 4 bretele auxiliare ale viitorului pasaj peste A0, cea decopertata acum cateva saptamani (de la pasaj in dreapta pe sensul catre Domnesti, dinspre Teghes)
Nu spera si nu ai teama

slartibartfast

^^
Apropo, nu am mai auzit vești despre nodul Pantelimon, trebuia SF să fie gata pe la începutul verii.

vancouver

S-a discutat intre CNAIR si UMB. Se va face descarcare provizorie in DN3, daca UMB termina semnificativ inaintea chinezilor. (si adaug eu, rautacios: daca nu, nu!  :D )
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Mesajele tale îmi trezesc nostalgia, îmi revin discuțiile similare din 2021 cu UMB  :D . Termină 150km anul ăsta, trage 2 miliarde de euro, rupe normele peste tot. Filtram și atunci din ele, acuma filtrez mai cu spor, că s-au adunat niște ani de experiență și sesizez mai bine diferența dintre promisiuni și realitate.

Ca să facem discuția mai interesantă, pot să pun un pariu cu tine că până la finalul anului nu vedem asfalt pe podul peste Buzău, nu se deschide Rm. Sărat - Focșani, nu se deschide Colonești - Albota și nici Brăila - Galați (promis parcă prima dată de UMB pentru 2023). Cât despre A0 Nord, discuții despre "terminat cu mult înainte de chinezi" în condițiile în care ditai podul de 1,3km nu e început, sunt cam neserioase.

vancouver

#11803
Nici pe mine nu ma impresioneaza Umbrarescu cu planurile lui uneori fanteziste, de aceea am si zis la final de mesaj "daca nu, nu". Ideea mesajului anterior a fost doar sa-i linistesc pe cei care se intreaba ce se intampla daca UMB termina mult inaintea chinezilor sau chinezii mult inaintea UMB: si raspunsul este, da, si la nivel de CNAIR / MT s-a pus aceasta problema si se va face o legatura provizorie cu DN3 din rezervele pentru neprevazute.

Adica spre deosebire de alte vremuri, acum 10 ani sa zicem, cand functionarul din minister sau CNAIR se bloca la ideea de a face orice fel de modificare de proiect, acum in sfarsit pare sa fie depasita faza asta si exista atat deschidere, cat chiar initiativa vine de la CNAIR sau MT.

Incerc astfel sa imprim o nota de seriozitate discutiilor si chiar habar nu am cum de rezulta ca eu cred cu sfintenie in sfantul UMB, ca sa-ti dea prin cap sa pui pariuri cu mine. Apreciez foarte mult pe Dl. Umbrarescu, are intentii clar dincolo doar de a face profit, chiar isi doreste sa dezvolte Romania, este extrem de ambitios si asta este de admirat. Numai oameni cu astfel de forta pot duce lucrurile inainte, e nevoie de cat mai multi. Repet, asta e parerea mea. Dar de aici pana la a deveni un credul si sa ajung sa venerez pe cineva, e mare diferenta.

Cred ca este util pentru toata lumea sa vedem ce declara acest om, Umbrarescu. Faptul ca vrea sa termine A0N4 in 2025 eu zic ca este o info utila pentru pasionatii de infra. Ca va reusi sau nu, asta nu pot sa stiu. Ca inginer care am lucrat intre altele la poduri si cu experienta de 22 de ani in general, stiu ca tehnic este posibil, pentru ca la pod se poate lucra concomitent cu mai multe echipe, mai multe utilaje etc. Ii urez succes si m-as bucura sa pot merge pe A0 nord Lot 3+4 in iarna 2025, fiind un tronson care personal ma ajuta. Iar daca nu, atunci din vara 2026, si tot ar fi excelent.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.