Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 17 Guests are viewing this topic.

yetiman

@pbh - matematic ai dreptate, dar doar in situatia in care ai gasi forta de munca disponibila la acelasi cost cu cei pe care ii ai deja.

Ca daca ai 50 oameni cu 1000 lei/luna, iar pentru inca 50 trebuie sa dai 2000 lei/luna, nu mai iese calculatia. :)
In plus, daca inchiriezi un utilaj pentru 2 ani s-ar putea sa fie mai ieftin decat sa inchiriezi 2 pentru un singur an.
Ca stam cam prost si la forta de munca si la utilajele disponibile, din cauza numarului mare de km in lucru.

PS: Evident, cifrele sunt din burta.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

^^
@mike_us ,
s-a discutat pe larg problema in urma cu vreo 20 de pagini...

Comunicatul API a venit dupa niste declaratii "oficiale" si niste filmari "neoficiale" (adica de la @adix si @ProInfrastructura) care arata/demonstreaza fix acest lucru....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

A0N1: AC partial pe mai mult de 50% probabil pe final de septembrie, inceput de oct. Sunt niste probleme de clarificat, care nu au legatura cu constructorul, ci doar intre autoritati ale statului, dar totul rezolvabil.

A0S3: nu exista nici un interes la nivel de conducere Aktor sa se lucreze incet. Doar enervare, ca managerii si inginerii de mai jos au frecat-o si sunt partial incompetenti (din alte vremuri, cand asta era stilul general la Aktor).
De altfel se vede cum mobilizarea tot creste si posibil sa mai creasca inca o data. Confirm A1-Bâcu sigur + se fac tot felul de strategii de a mai deschide ceva in plus, adica pe de o parte le e clar ca deja tehnic e imposibil tot, pe de alta parte nu vor sa se faca de ras cu doar 2km cvasi-inutili.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

Aktor e capusat de ani de zile de unii și alții de la manageri mai mici și mai mari, de la subcontractori mai mici și mari, de la "parteneri" sin
 Sfătuitori mai mici și mai mari. Exista interes maxim sa se piardă cât mai mult timp ca să se.poata capusa/parazita cât mai mult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GIV

mi-a fost greu sa cred ce s-a spus in ultimele 2 mesaje despre aktor.. cand ma gandesc ca au castigat contracte multiple la noi.. desi parca a mai fost o discutie asemanatoare cu privire la manageri cand o frecau pe a10

MTR31

^^^

Sa deschida atunci pana in DJ401A cum sugera Ionut mai devreme. Eventual <3,5t. Tot se va simti diferenta enorma la coborare de pe A1 in DNCB.

adix


Ionut

@adix
O corecție mică: pasajul este PE (nu peste) DJ401A peste A0.

Dacă autostrada ar fi fost peste DJ401A atunci era pasaj PE A0 peste DJ401A.

Mulțumesc pentru filmări! :cheers:

MihaiD

^^^^^
Merită un studiu de caz niște firme bine conectate nu doar la Aktor sau la mediul privat. Acționari, profit etc. Pentru că Aktor se sufocă, iar partenerii duduie. 

TibiV

#11754
Legat de pasajul pe DJ401A peste A0, filmat de @adix .Imi este greu sa inteleg cine a putut proiecta un pasaj atat de "stramb", si de ce... 

Daca tot l-au facut cu pila mediana in axul autostrazii, nu puteau sa il faca cat mai aproape de traseul original al DJ401A?...

LE
Multumesc, @survola ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

Pasajul ESTE cu pila pe axul autostrăzii, nu?

voicul

@vancouver - a mai deschide ceva in plus - adica ce ar mai putea sa deschida in plus?

shift2rail

^^ @alecu26, @pasadia lanseaza o teorie interesanta: grupurile mari internationale ar fi "capusate" (pe modelul Sidex, Petrom in anii '90) de lantul de furnizori si subcontractori locali, bine conectati politic. Ducand logica mai departe, grupurile romanesti-UMB?, Erbasu?- bine ancorate politic nu ar suferi de acest dezavantaj competitiv.

Subiectul ar merita o ancheta independenta...

vancouver

@voicul : nici ei nu stiu, fac calcule. (poate ca sunt deschisi si la propuneri ...)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

@TibiV , vina este impartina, ca si aia care au aprobat proiectul ar fi trebuit sa zica NU. Ce imi da cu virgula, este faptul ca mai trebuie culee (care ar "pica" cam jumi-juma pe carosabilul DJ, si mai trebuie si rampa intr-un S foarte strans... pectru ca in calea ei este o proprietate... Probabil vor folosi si "biscuiti"... alta munca consumatoare de timp.