News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

ncb

Autostrada A0 | Nod DN2 Afumati | LOT 3 | 3 Sept 2024


Multumim, Mihai Panait!

dumbravaandrei

De PT la Pizza se mai aud ceva noutati? Vine toamna si nu prea sunt semne de organizare santier in zona.

danutzu_1069

Apropo de lotul chinezilor, nu uitați ca au fost fu***ți în justiție... pana la os, asa ca nu vad de ce ar face concesii și provizorate... Poate vor face, dar nu cum și când vrea statul. Contractual nu scrie nu sunt obligați cu nimic, iar de promis... știm ca și grecii promit marea cu sarea...

Deci, nu va îmbătați cu apa rece!

Si realitatea din teren cam asta spune... sunt mai avansați dincolo de DN2, iar în partea astălaltă nu vad sa depună efort suplimentar...

Skynick

La chinezi e mult mai important mesajul de Public Relations. Adica sa arate ca firma chineza rezolva treaba asa cum s-a angajat, chiar daca i se pun bete in roate.
Ca daca mai si intarzie livrarea atunci intaresc argumentele ca excluderea lor a fost o masura buna.
Deci, teoretic ar trebui sa faca si spagatul sa termina in timp si la calitate. Nu cum se intampla pe centura Zalau de ex.


mdragos

@dumbravaandrei : Pizza nu are resursele sa inceapa un al doilea proiect. De abia se chinuie sa termine Pl-BZ Lot1. Eu zic ca vor " juca " cu PT-ul astfel incat sa se aprobe pe undeva prin Ian - Feb 2025.

dumbravaandrei

Nu prea sunt de acord cu prezumtia ta in ceea ce priveste resursele. Mi-e sa nu fie invers blocajul (pentru ca deficit)

pbh

#11692
De la Infrastructura Romania!
Accident in nodul A0-A2. Coincidenta sau nu... este un beamweu ;)
link:

carutasul

@mdragos nu știu ce resurse are Pizza dar se cam apropie de final cu terasamentele pe A7 deci nu ar trebui să aibă o problemă majoră, deși probabil că sunt subcontractori ... dar nici asta nu ar fi o problemă mare că cele două șantiere nici nu sunt departe deci nu cred că ar refuza lucrarea. La structuri unde Retter e în urmă probabil că nu totdeauna din vina lor (dar asta nu contează) e mai complicat, dar bănuiesc că forajele le face tot un contractor așa că dacă ar fi să se apuce cred că ar putea.

voicul

#11694
@TibiV am uitat ca turcii sunt cata frunza si iarba  :lol:
Ma gandeam la cei de pe Dx12 - dar merge si cu cei de pe A3 comparati.

@mike_us Da si daca nu ii lasa pe chinezi sa termine inainte ... termina ei inainte si e muzeu lotul chinezilor.
Ce zic e: pe hartie, la o samanta, pe forum putem sa zicem si pareri - best of, UMB are orgoliu, etc, etc ... dar in teren s-au intins cam mult.
Deci si daca ar vrea sa nu ii lase pe chinezi sa termine primii ... bine cu ce sa dea tare pe lotul asta?

wrunning

Recunosc ca nu sunt in cunostinta de cauza in ceea ce priveste cursul complet al hartogaraiei, insa din proiectul de aici https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/5447-hg21082024diri-3 nu rezulta ca PT a fost prezentat si avizat favorabil, la data mentionata, 15.05.2024 ?

mike_us

@voicul  O să vedem în noiembrie cu ce dau tare pe lotul asta. Eu aș paria de pe acum că UMB termină cam în același timp cu chinezii.
Comparația cu A3 o pot înțelege, dar pe cea cu Dx12 nu prea.

panzer

Mai in urma este un document cu diverse optimizari propuse/acceptate. Intre ele si pe lotul Pizza. Probabil ca se joaca ceva meciuri pe proiect in culise. Se stie ca CNAIR se fereste ca ... de tamaie sa nu iasa vreo expropriere suplimentara din proiectare.

Eu nu am retinut momentul in care s-a dat AC.

Am ajuns fan Pizza pe A7. Doar doar se muta si pe A0.  :lol:

Oricum inceputul lucrarilor nu inseamna mare lucru. Deja chinezii si Aktor se bat pe subcontractori.
De ex: chinezii nu incep pilonii la podul peste CF pt ca foreza celor de la Mfor lucreaza la relocarea LEA pe lotul UMB. De Baxcom s-a discutat deja.
Aktor a ajuns sa armeze la CF ca si Strabag la Mogosoaia cu "cei 6 baieti din Chitila". N-a prins gluma atunci, dar e grav cand un constructor de Autostrada ajunge sa subcontracteze echipe care fac case prin Ilfov.

PS: din goana calului azi, Aktor s-au apucat sa betoneze culeele la A1. Si parapetii laterali pe pasaj pareau toti (nu doar pe deschiderea centrala). In jurul pranzului, erau agaitatie si la ei.

Geri

Titlu de articol... Cititi comunicatul CNAIR.

CNAIR închide joi un sector din Autostrada A0 București Sud pentru reparații, la doar 4 luni de la inaugurare


Traficul rutier va fi restricționat, joi, 05.09.2024, în intervalul orar 4.00 -22.00, pe autostrada A0, în zona Podului care supratraversează râul Sabar, la km 73+518 (Calea 2) pentru executarea lucrărilor de reparații la partea carosabilă (frezare și așternere mixtură asfaltică). Astfel, circulația autovehiculelor va fi restricționată pe banda alăturată zonei mediane și parțial pe banda marginală a autostrăzii, traficul rutier urmând a se desfășura deviat pe banda de urgență și banda marginală, cu asigurarea unei lățimi a benzii de circulație de 3,5 metri", a transmis Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Pentru cine o sa treaca prin locatie, sa stie de ce mai e un dop.

wrunning

@panzer nu am reusit sa gasesc documentul cu propuneri (as aprecia un link catre el), insa tind sa cred ca ai dreptate, la pasajul de la km 18+500 cred ca au renuntat luand in considerare nodul de la intalnirea cu DR4, care banuiesc ca nu cred ca era in proiect la elaborarea SF initial.