News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

adix


TibiV

In sfarsit s-au apucat de relocarea stalpilor LEA... Multumim, @adix !

LE
La defrisarea de pe malul lacului au "ratat" un singur amarat de copac...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV , s-a terminat benzina la drujba... :lol:  :lol:
Sau poate in copacul ala inca mai traieste gângania X.. care a tinut in loc  santierul..

Alexandrei22

Măcar aici relocarea de utilități se face de când s-a început execuția...nu după ce a expirat si termenul contractual de finalizare al lotului😉😉😉(aviz unor amatori din vestul Bucureștiului)


hummingbird

Pare ca mai au de defrișat și în partea asta a lacului.

Skynick

Ce zic inginerii? pe lac se va lucra cu batardouri?

danutzu_1069

Ar fi de preferat, ca daca aduc pamant, greu va fi readucerea la starea initiala.

gruia88

A scris cineva acum ceva vreme si s-a dezbautut subiectul , s-a zis ca pe coada lacului unde trece viadctul nu este asa adanc si apa masoara 1-2 metrii si se poate drena lacul  .

Probabil neffind asa adanc poate o sa faca ca la podul OLT de pe Dex12 sa bage material care ulterior sa il scoata.

Puffyk 1

Pana la urma eu cred ca se poate si seca lacul pe perioada lucrarilor. Asa cum salba Colentinei se seaca ocazional(am vazut si Mogosoaia secata, si Herastrau de atatea ori, si Floreasca, Tei, Plumbuita), nu vad de ce nu s-ar seca si Cernica pe perioada lucrarilor. Cu ocazia asta s-ar si ecologiza zona(Dumnezeu stie ce s-o fi adunat de-a lungul timpului) iar treaba s-ar face fara probleme! Vorbim doar de un raulet, ce naiba!?!?

slartibartfast

Ce permite până la urmă acordul de mediu? Că după el am stat multă vreme, și a impus niște constrângeri, inclusiv "nu se lucrează în albia râului decât între noiembrie și martie". Sunt destul de sigur că a trasat și niște limite la operațiuni de genul drenarea lacului.

TibiV

Quote from: Puffyk 1 on September 02, 2024, 02:29:08 PMPana la urma eu cred ca se poate si seca lacul pe perioada lucrarilor. Asa cum salba Colentinei se seaca ocazional(am vazut si Mogosoaia secata, si Herastrau de atatea ori, si Floreasca, Tei, Plumbuita)...

Baneasa, Herastrau si Floreasca "se seaca" in fiecare toamna - vazut timp de 3 decenii, cu ochii mei (despre celalte nu stiu, dar probabil si lacul Colentina...).
Explicatia este destul de simpla: astea au malurile (NU mall-urile!) betonate iar inghetul apei din lac poate distruge respectivele maluri de beton (apa se dilata cand ingheata...)

Cernica nu are maluri betonate... Dar asta nu inseamna ca lacul nu se poate goli...
In fond, toata salba de lacuri a Capitalei a fost un proiect superb, pe (amaratul) rau Colentina, care vine de pe langa Targoviste.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

podul cernica poate fi facut iarna asta, daca va fi una blanda. daca aduc 10 foreze dupa ce termina pe A7 si muncitorii de pe A3, pot termina fara probleme.
Daca golesc si lacul, chiar nu va mai fi vreun obstacol, eventual pot face batardou unde e lacul mai adanc, dar nu vad probleme.
sper ca iepurasu sa ne aduca un viaduct suprabetonat la primavara.


vancouver

De la niste pãsãrele: UMB isi propune sa termine lotul 4 A0 nord aprox. impreuna cu chinezii lotul 3, adica in toamna 2025. Am spus "isi propune", nu promite sau altceva. Ca sunt si alti factori, cum a fost la Braila-Galati ca s-au tot amanat elementele tablierului metalic al podului principal.

Si acum parerea mea legat de cum anume o sa faca sa termine repede podul: vor folosi resurse de la DX12. Acolo in principiu se va repeta scenariul de anul asta, vor retrage complet oamenii si utilajele in ianuarie-martie si vor reveni din aprilie sa termine Albota-A1. Ei bine o buna parte din oameni si utilaje retrase de pe DX12 vor forta podul peste lacul Cernica, incepand din noiembrie, dupa ce o sa aibe voie sa intre pe lac.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.