News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

voicul


GIV


Ionut

Fiecare lot are un Selim!
Je suis Selim!

dr4qul4

Duminica m-am intors de la Constanta si pe langa aglomeratia obisnuita (de la Lehliu nu prea am mai depasit 90km/h, ambele benzi mergand cam la fel), s-a blocat complet (pt 2-3 minute dupa care s-a mers cu 30-50) la nodul cu A0. Foarte multi nu se incadreaza din timp. Pur si simplu nu concep ca trebuie sa stea pe B1 chiar si cu 3km inainte daca vor sa intre pe A0.
Era unul care a taiat tot A2, la viteza de 10-20 km/h ca sa intre pe A0.

Dar mergand incet am observat ca indicatoarele nu sunt OK.
Primul indicator (se vede si pe streetview) nu are directiile Ploiesti si Urziceni taiate! Urmatorul, asa cum e si normal, le are. Posibil de aici sa apara si confuzia unor soferi. Vad Ploiesti la dreapta si vor sa iasa...dupa care vad ca e taiat si sunt derutati. Pt Ploiesti e tot inainte si dreapta la DNCB, dar nu exista un asemenea indicator.




Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

TibiV

#11614
^^ Peste 5 ani (dacă va mai exista forumul) în mod sigur vor exista câțiva useri noi care vor întreba "Cine e Selim?!"...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Da, vor intreba pe buna dreptate, pentru ca nu vor avea rabdare sa citeasca toate subiectele... Se vede si acum cu cei "tineri" pe forum...  :)

Teo

Mă întreb de ce pe DNCB, de la intrarea pe centura, de la coborârea de pe A1, nu există niciun indicator care să te îndrume către A0.

Claudiu T.

#11617
@dr4qul4

Multumesc ! Acum sunt lamurit complet unde am gresit cand am ratat intrarea pe Ao venind dinspre A2 constanta. Oricum data viitoare ma voi apropia mai cu atentie de nod si cu o viteza mai redusa spre 90kmh.

Dar totusi poate fac ceva si cu indicatoarele.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Skynick

Nu mai merge nimeni dupa indicatoare. Ar fi haosul de pe lume. Merg dupa navigatie dar pentru ca sofatul e cel mai popular sport nu toti sunt dotati cu ce au nevoie pentru a aborda un nod. Nu putem decat sa asteptam sa se adune experienta de autostrada si sa-si revina. Asta in afara de nesimtitii care oricum ocolesc coada si se baga in ultima clipa.

PS: apare pe indicatoare Cartierul Titan de parca e buricul Pamantului. Asa cevaa.

Cristian 74

Lotul 3 A0 Nord. Chinezi, români, Baxcom etc.


dr4qul4

Navigatia mai da si erori, mai ales cand ai benzi intortocheate. Pe mine unul ma enerveaza cand zice... "Faceti dreapta acum", nu stii niciodata daca e "acum" sau peste 20 metri.
Plus ca nu stau cu ochii la display si prefer sa fiu atent la drum si la franele celor din fata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

oc7avian

#11621
@dr4qul4

Încadrarea la limită e de fapt o sumă de probleme, inclusiv cu ieșirea spre Pitești/Oltenița, care va persista până se obișnuiește lumea. N-am mai pus și captura ta, dar e clar unde ar veni în următoarea succesiune de indicatoare.

Practic se conturează ideea a 2 ieșiri standard succesive (primele 2 poze). Apoi în poza din quote ți se recomandă să rămâi pe banda 1 pentru Pitești, care devine banda 2. Dar brusc surpriză, trebuie să fii pe noua banda 1 de fapt. Până procesezi informația nu ai nicio reconfirmare a încadrării corecte. Următorul indicator care îți arată încadrarea corectă este după zona cu parapet despărțitor (ultima poză)

Toate astea se întâmplă într-o distanță foarte scurtă pe autostradă, adică timp extrem de redus pentru luat decizii.









Powered by API/PUM imgur uploader



Puffyk 1

Cand e 60, cand e 80-90, cand e 75.....
,,Antreprenorul elen a crescut mobilizarea și ritmul lucrărilor în șantier în ultima perioadă de timp, dar termenul de finalizare al lucrărilor a fost amânat de către constructor de trei ori doar anul acesta. Ultimul termen asumat de acesta pentru deschiderea circulației pe cei 17,97 km ai acestui lot este finalul acestui an", transmite CNAIR pe Facebook.
https://www.economica.net/autostrada-bucurestiului-a0-26_769686.html

PaulN

#11623
Lipseste Giurgiu de pe toate indicatoarele, ruta importanta pentru foarte multi transportatori si pentru turistii de Grecia si Bulgaria.
In schimb avem pe indicatoare tot felul de cartiere gen Titan  :D

ovicor

Nu inteleg de ce e nevoie de doua trompete la intersectia cu DN2, oricare din ele ar fi suficienta! Nu se vor mai face giratorii in DN2?