News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

adix


MCI

Salutare! Vin si eu cu o nota personala pentru portiunea DN6-A2 in ceea ce priveste calitatea asfaltului. Am dat saptamana asta o fuga pana la mare si am folosit pentru prima data A0 Sud.
-> DN6-DN5 - pe banda 1 se vede cum bitumul vrea sa iasa(inca nu e denivelat). Sunt portiuni bune care imi aduc aminte de covoarele asfaltice puse de CNAIR pe A1 acum cateva luni si care deja sunt cu bitumul pe afara si denivelate.
-> DN5-DN4 - la fel si aici pe banda 1, dar nu asa de proeminent.
-> DN4-A2 - fiind inaugurata recent portiunea totul era ok. Din ce am observat si mi s-a intamplat, pe breteau de accelerare spre Constanta, fie se taie  linia continua si se intra imediat pe A2(am vazut in oglinda retrovizoare), fie cand se termina asfatul si urmeaza portiunea de beton, se franeaza (asta a facut in fata mea in timp ce eu acceleram..)
-> intoarcerea A2-DN6 pot spune ca am vazut foarte putine zone cu bitumul la vedere doar pe portiunea Dn5-Dn6.
Cei drept pasajul care supratraverseaza A0 imediat dupa ce iesi spre Bragadiru deja e cu bitumul la vedere si denivelat.

Intrebare pentru specialisti:
- nu exista o reteta standard pentru stratul de uzura pe partea de Autostrazi?  Ma uitam la portiunea dintre Cernavoda si A4 si era alt asfalt si banuiesc ca nu era schimbat inca de cand a fost data in circulatie portiunea.
Drumuri bune!

adix


Granata06

Exista normative si standarde care iti impun limite si cerinte de calitate. Nici nu ai cum sa folosesti aceeasi reteta in diferite zone ale tarii, pentru ca difera sursa de agregate.

oldtimercraiova

In sfarsit au pus si ultimele grinzi, pot face Revelionul fericit.  :lol:

Costi

Update de la pasajul pe A0, peste DC125 Clinceni-Ordoreanu:
- au spart capetele pilotilor din partea dispre Bragadiru, 80% dintre ele,
- au disparut utilajele de acolo, TOATE, inclusiv colivia in care statea paznicul.

Nu am oprit sa fac ppze pentru ca nu am avut la ce....

adix


CapitanulPtk

Observ ca Aktor a inceput sa-si ia si sambata liber... jale. Protectia muncii din nou zero. Patru oameni amarati la pasajul peste DJ601. Au probleme iar cu plata subcontractorilor? Iar ne iau la misto smecherii din birouri?

rt25

2 observatii din weekend:
1. In Corbeanca/Balotesti in dreptul DJ101 in partea dreapta spre Therme, foreza si utilaje marcate Retter. Ceva inclus in contractul A0N1?
2. Iesirea din A0 spre A2, nu am vazut neaparat o problema ca incadrare pe podul de pe A2 pentru ca au retrasat putin benzile. Partea stupida e ca nu au eliminat corect marcajele rezonatoare corespunzatoare marcajului benzii de urgenta si pica fix pe roata din stanga pe banda de accelerare. Un pic deranjant.

adix


cata

#11575
Quote from: rt25 on August 25, 2024, 09:53:35 PM2 observatii din weekend:
1. In Corbeanca/Balotesti in dreptul DJ101 in partea dreapta spre Therme, foreza si utilaje marcate Retter. Ceva inclus in contractul A0N1?
Nu are legatura cu A0, este un proiect Therme.
Celalalt proiect privat vizeaza constructia unui pasaj suprateran DN1 la km 19+757 Balotesti - Corbeanca (Pod Therme), avand ca beneficiar compania Therme Nord Bucuresti. S-a obtinut autorizatia de construire si urmeaza ca lucrarile de executie sa inceapa in august 2024, avand termenul de finalizare stabilit in aprilie 2025

rocklee

#11576
Le-o fi reziliat Cnair contractul  :D
Sau Aktor ....nu au platit subcontractorul... >:(

adix


voicul

Presimt deschiderea lotului Aktor anul asta!

Ho! Nu sariti.
Lotului adica primilor metrii adica intre A1 si nod Joita (sau Bacu sau cum se numeste).
Si chiar nu vad de ce nu ar fi gata portiunea asta.
Chiar pare sa aiba si ceva utilitate - atat pentru centerele logistice, dar ar mai lua si din presiune intersectie A1 - DNCB.

danutzu_1069

Da, ia din presiune si o muta dincolo, unde si așa e varza, si mereu aglomerat. Fac referire la giratoriul de la Dragomirești Deal cu DNCB. Si băgam traficul prin localitate... si așa sufocata de trafic existent.

In alta ordine de idei, daca ceea ce a șoptit secretarul de stat, cum ca acolo va rămâne nod, la Bacu (cum se rezolva cu proiectul, cu banii, etc) , se dovedește încă odată ca exista o anume presiune cu sa fără ajutor, din partea unor firme...