News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

GIV

@JohannDB ms de atentionare, am corectat

adix


Feri

Și de la Mihai Panait Autostrada A0 | Nod DN2 Afumati | LOT 3 | 19 August 2024

Mulțumim

RazesIesean

#11523
Nu inteleg de ce cei de la BAXCOM se concentreaza pe partea de Sud in loc sa termine pilele pentru supratraversarea / pasajul de la Nord.
Ala e minimum necesar sa deschida lotul UMB in conditii normale de trafic, fara balize pentru separare sensuri.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

GIV

@RazesIesean Asa cum am spus aici puteau sa lucreze bine mersi la structura peste DN2 si sa deschida cu giratoriu.
dar de ce sa nu tragi de timp ca sa fie gata inainte de alegeri sa dea bine?
Quote from: GIV on August 08, 2024, 04:08:01 PM

panzer

Mai mult, giratoriul i-ar ajuta si pe ei in santier. Sa treaca de colo-colo. Dar ce vrea grindeanul se executa. N-o sa vedem conexiunea cu muzeul pana in ajunul alegerilor.

@RazesIesean Baxcom se concentreaza unde are contract. Nu sunt platiti cu ziua si mutati unde e nevoie. Motiv pentru care vezi structuri secundare gata la Aktor iar podul CF stationeaza. Te uiti atent la chinezi, vezi ca sunt mai multi oameni la o structura decat la alta. IMHO, mutarea lui Baxcom la chinezi este o veste proasta pentru noi, lotul Aktor este acum mult mai important decat structurile chinezilor.

Si nu stiu de ce ii laudati atata pe chinezi?!
- Eu as fi prioritizat pilele din aproprierea DN2 pe ambele parti. Ori una nici nu este inceputa. Probabil utilitati. Trebuie sa am timp sa refac DN2 = giratie, va fi largit pana in marginea pilelor.
- Apoi toate structurile spre muzeu, in detrimentul celor dinspre DN3. Cu traficul deschis, va fi mult mai putin front de lucru.

Ori ei par ca nu au o ordine oarecare. Poate o sa vedem prioritizarea mai bine dupa ce ies din "pamant".

Si daca suntem aici, cativa pasi mai in colo UMB lucreaza mult mai frumos la podul peste CF. Fundatiile sunt imediat hidroizolate si astupate cu pamant, a.i. sa le raman loc sa se miste intre ele. O sa vedem pasajul UMB peste CF suprabetonat inainte sa vedem vreo grinda la chinezi.
E un compliment pentru oamenii UMB si nu pentru patronul UMB, asa ca abtineti-va de la injuraturile ritualice deja.

oneLess

#11526
^ Eu cred că nu mai încep nicio pilă suplimentră imediat la sud de DN2.

Cele din nord de DN2 spre muzeu sunt foarte apropiate de terasamentul DN2.
Dacă faci iar pile la fel de aproape de DN2 care are 2+2 benzi acolo , în sud spre A2, unde mai bagi giratoriul ?

Cred că o să fie ceva metalic la grinzi peste DN2, vedem după ce apar cuzineții !

Giratoriu temporar, fie, dar o poză/cariocă/desen/schiță cu ce va fi la final există pe undeva ?
Că pe harta API nu pare o calibrare a zonei și a lotului și mă îndoiesc eu că ieși/intri A0 cu DN2 prin cedează trecerea/STOP ...
Nu or face girația acum definifiv dar eu nu prea văd altă soluție în strâmtoarea aia ! Există proiect aprobat acolo cu A.C. !

Xander

#11527
Vedeti pagina 681. S-a discutat acolo despre descarcarea temporara.

kola

Erau 3 grinzi ridicate la ora 2 pe A0xDj601 doar că nu pot încărca pozele pe imgur de pe telefon(failed to fench sau rate exceded)

Puffyk 1

Dați-vă la o parte!!!! Pe bune..... Chiar nu este de glumit!!! Sunt la 90%....Ce naiba aberăm noi pe aici?!?? https://www.economica.net/a0-aktor-2_767925.html

panzer

Sa punem mesajele Aktor de pe Economica.net.

Quote,,Finalizarea lucrărilor este programată pentru anul 2024 cu siguranță. Deși termenul inițial era septembrie, acesta a fost decalat cu 3 luni ca urmare a mai multor factori și evenimente neprevăzute, precum ar fi descoperirea unei țevi Transgaz în zona Țegheș sau a unor exproprieri forestiere care au durat mai mult decât era estimat", au răspuns reprezentanții Aktor la solicitarea ECONOMICA.NET.

Quote,,În realitate, stadiul efectiv la acest moment este de peste 82% – 83% lucrări real executate în șantier; dar nefiind decontate, nu apar în procentajele oficiale. Vă informăm că la acest moment avem realizat peste 90% din terasamente, peste 80% din stratul BSC, peste 70% din structuri, și peste 65% din lucrările de asfalt", au precizat cei de la Aktor.

danutzu_1069

Si daca faci o medie la procentele date, este undeva la 76%, asa ca sa facă ciocu' mic, si sa puna mana pe lopata...

Spadan

Transporturi agabaritice pe ruta Agigea RORO PTF – INT DN CB/DJ401

În perioada 20.08.2024 – 25.08.2024 se vor desfășura două transporturi cu depășiri agabaritice pe traseul:

Agigea RORO PTF – DN39A – DN39 – DNA4 – Ovidiu – DN2A – DN2A– Giurgeni – DN2A - Țăndărei – DN2A –DN21 - Drajna – DNA2 – DNCB – INT DN CB/DJ401.

Vehiculele transportă structuri metalice.

Caracteristicile tehnice maxime de gabarit și masă ale transporturilor sunt: lungime – 25 m, lățime – 5.15 m, înălțime – 4 m, masă totală – 119.9 tone, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Mentionam ca in conformitate OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

Etapele de desfășurare ale transporturilor sunt stabilite de poliția rutieră. Vehiculele vor fi însoțite de autovehicule autorizate și de echipaje ale poliției rutiere. Transporturile nu se vor desfășura în perioadele și pe sectoarele de drum pe care sunt semnalate fenomene meteorologice periculoase, prin codurile galben, portocaliu sau roșu.

adix


slartibartfast

^^
Astea vin pe mare din Grecia?